330. forduló, 332. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 18. 15h:07'
EZ A 695. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
696. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [358,69] koordinátán.
Dan McGee átutalt a bankszámládra 4000 aranyat a táborozásod 1. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 50 ében tobozt (4000 arany kikiáltási áron), 1 sötét kámzsát (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+12 tvp ). Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy árnylord nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 676.]

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy bunthar zsák elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 655.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 655.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +55 max. életerő, +55 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 649.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 647.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 645.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 643.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 258 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 533.]

hh 201 1098 504 használod a 201. tárgyat az 1098. tárgyat az 504. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [5 pontot használtál fel, van még 528.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 527.]
[0 pontot használtál fel, van még 527.]

h 1589 584 271 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz mópat tetemet. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (312,11): 5331 db, (310,64): 2340 db, (313,117): 483 db. Ára 8 arany. Ezután szürke bőrkesztyű iránt kíváncsiskodsz. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (312,11): 5 db, (310,64): 33 db, (313,117): 5 db. Ára 24 arany. [3 pontot használtál fel, van még 524.]

le 1550 leveszed/lerakod az 1550. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

kf 1573 1456 956 kézbeveszed/felveszed az 1573. tárgyat az 1456. tárggyal a 956. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a démoni palástot. [0 pontot használtál fel, van még 524.]
Övedre csatolod a kyorg övcsatot. [0 pontot használtál fel, van még 524.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

vv 227 157 78 elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 522.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 520.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[359,68] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Oldalt pillantva, meglátsz egy kátránygödröt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy lávató van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy taalru. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 320 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a taalru egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3948 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [359,67] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy viharóriás. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 320 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 79 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás villámló testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás bal lábát. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 81 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7875 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 239, gyógyulás: 0, összesen: -239 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +107 életerő.) Látsz egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy viharóriás barlangot. Keletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű mutáns férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [360,66] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy viharóriás barlangot. Észreveszel egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy kátránygödör van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy gejzír van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy albinó küklopsz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 322 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (75 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel többször eltalálod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4821 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 192, gyógyulás: 23, összesen: -169 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +89 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 476.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Lélekben felkészülve egy jóízű D.E.M.ezésre, besétálsz a barlangba. A viharóriás hátát a falnak vetve alszik, vagy legalábbis úgy látszik. De amikor közelebb lépsz, szeme felpattan. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 324 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a viharóriás testét. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel néhányszor megkarcolod a viharóriás villámló testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 7875 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 255, gyógyulás: 0, összesen: -255 ÉP}

Eltelve győzelmeddel, távozol. [10 pontot használtál fel, van még 466.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 466.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[360,65] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Találsz egy gejzírt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Analotha lábát masszírozza. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy taalru került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 327 életpontot sebeztél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3948 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Felfedeztél egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Találkozol Gilette-tel. Tharr esszenciájának örököse. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kotét, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy trix amulettet és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[32 pontot használtál fel, van még 434.]

fa 554 1987 18 feladod az 554. tárgyat az 1987. kalandozónak (18 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 18 tünde nyilat. Ennek elküldése 43 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 431.]

faa 453 901 feladod a 453. tárgyat a 901. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 mágusköpenyt. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 kyorg vállpántot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 425.]

fa 462 1987 1 feladod a 462. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 Urgod kesztyűjét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 422.]

fa 477 1987 1 feladod a 477. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 zafír fülbevalót. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 419.]

fa 368 1987 1 feladod a 368. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gilgames részére szánod. Átadsz 1 kinemfogyó tegezt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 416.]

fa 331 4097 15 feladod a 331. tárgyat a 4097. kalandozónak (15 darabot)
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Craz részére szánod. Átadsz 10 mutáns csontot. Ennek elküldése 36 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 413.]

faa 328 585 feladod a 328. tárgyat az 585. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Craz részére szánod. Átadsz 7 Thargodan esszenciát. Ennek elküldése 31 arany lesz. Átadsz 2 mópat tokent. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 407.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[361,63] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy árnylord. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord jobb lábát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 332 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3001 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 szögletes kő. Egy Thargodan mágus jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 325 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 250 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus nyakát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a Thargodan mágus fejét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 269 életpontot vesztettél. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. (-20 támadás). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 519, gyógyulás: 0, összesen: -519 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gordon Marlo formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.) Sorvadsz (-1 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ragnar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Észreveszel egy vaskohót. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő sziklaskorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 325 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sziklaskorpió testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2892 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [92 pontot használtál fel, van még 315.]

szk 339 keresed a 339. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sziklaskorpiót. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]

im 2 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 180 TVP-t kell elköltened.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 140 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-55 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 24, 13.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 472 pontot. A következő körben tehát 672 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY)
Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 45 (61) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 26 (33) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 27/31 év
Egészség: 36 (39) Életpont: 552/526 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 29 (38) Varázspont: 989/163 Pénz: 1171 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/17 Pszi pont: 200/240 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 2373 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34361 TP-t kaptál. Jelenleg 3043754 TP-d van. A következő szinthez még 456246 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, viharóriás, albinó küklopsz. A 331. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 32/17 (+4%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 22/44 lőfegyverek: 29/42 (+6%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/17 2. nyomkövetés: 84/43 (+24%) 3. lopás: 6/38
4. mászás: 14/89 5. csapdakészítés: 12/88 6. csapdaészlelés: 9/61
7. gyógyítás: 62/59 8. titkosírás: 6/37 9. felderítés: 32/33 (+6%)
10. szörnyidomítás: 8/6 11. teológia: 53/13 (-190%) 12. taumaturgia: 95/56 (+12%)
13. szerencsejáték: 5/93 14. versengés: 11/46 15. harcművészetek: 2/47
16. zene: 8/40 17. szörnyismeret: 20/28 (+22%) 18. pszi: 21/2
19. zárnyitás: 2/11 20. vadászat: 7/13 21. bányászat: 26/74 (+65%)
22. úszás: 8/99 23. főzés: 3/46 24. csapatmunka: 1/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az 5827. karaktertől (5827) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) villámmágia (#227)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * bronz taider (#641) 1 sárkánytőr (#626) 1 vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Pusztítás Botja (#316) 2 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
40 nyílvessző (#108) 8 * vashegyű nyíl (#176)
Pajzsok
1 * ryuku menetpajzs (#1320)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 ryuku vadászing (#1158) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * fattylord deréköv (#1564) 1 * kyorg övcsat (#1456) 1 ryuku derékszíj (#1324)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok
5 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
2 * Ovgun nyaklánca (#615) 3 rothasztó talizmán (#815) 2 ryuku nyaklánc (#1325)
1 * szerencsetalizmán (#366) 2 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Huddens alkarvédője (#1550) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 életköves gyűrű (#1572) 1 * Gorhud gyűrűje (#1257)
1 * Rughar gyűrűje (#518) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 2 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 49 csepp tinta (#101), fér még: 71]
25 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 125]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 96]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
8 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 80]
10 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 120]
4 vizestömlő (#3) [bennük 50 korty víz (#27), fér még: 30]
5 zöld üveg (#82) [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 89]
Eszközök, használati tárgyak
4 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 ásó (#34) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
10 csontkulcs (#74) 1 feneketlen bugyor (#570) 1 furulya (#233)
1 Goachan pipája (#1315) 19 gyógykenőcs (#313) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
1 kinemfogyó tegez (#368) 3 kristályfolyadék (#449) 12 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 2 manakristály (#500) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 molitár dob (#1327) 2 nagy aranykulcs (#246)
6 nagy vaskulcs (#186) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 roxati zárfaló (#314) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 3 teriád dobóháló (#1281)
21 varázskő (#305) 11 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 31 álompor (#396)
1 berzerker tüske (#713) 9 borkonyó bibe (#312) 2 bruhatagnyelv (#1230)
2 cru formázó minta (#300) 2 csalánvirág (#582) 28 csillezsályalevél (#1253)
7 csuklyavirág (#133) 3 dramoan kő (#967) 44 drótszőr (#37)
4 ében toboz (#578) 114 ezüstdarab (#326) 7 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 20 grifftojás (#179) 24 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 20 halcsont (#390) 1 hattyútoll (#1222)
4 iknegurin (#541) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kreommat szirom (#925)
2 küklopsz szem (#643) 15 lótuszvirág (#447) 179 madártoll (#112)
1 mihlanil (#539) 4 mithril (#352) 1 móri gyümölcs (#116)
12 ovimon-bogyó (#207) 35 pirkit (#153) 14 polip szívóka (#391)
14 quwarg tojás (#360) 1 rákpáncél (#97) 3 remák szív (#264)
1 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952) 18 szárnyas hernyó (#69)
1 Thargodan esszencia (#328) 21 varányszem (#30)

Összsúly: 152.52 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
11 angolna szálka (#1465) 8 bunthar bőr (#733) 1 Din cséphadarója (#840)
60 extra takarmány (#1360) 91 gyöngymangó (#135) 1 möszehát pajzs (#1231)
1 Raia pallosa (#426) 5 Tilnetor kardja (#474) 1 vámpírölő (#951)
15 vas dobónyíl (#189)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 2 gyíkfű (#201) 9 gyógykenőcs (#313)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 kinemfogyó tegez (#368) 1 kyorg vállpánt (#901)
1 mágusköpeny (#453) 2 mópat token (#585) 10 mutáns csont (#331)
9 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 12 spiritusz (#170)
4 Thargodan esszencia (#328) 18 tünde nyíl (#554) 1 Urgod kesztyűje (#462)
17 vashegyű nyíl (#176) 14 víz (#27) 1 zafír fülbevaló (#477)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
247 arany (#50) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
1 küklopsz szem (#643) 2 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(358,69) árnylordok (#342)
(359,67) viharóriások (#278), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, egy mutáns férfi
(359,68) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), művészi porolit (#720), oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, taalru (#249)
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Gilette (4126. kalandozó)
(360,65) gejzír (#576), Elenios oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, taalru (#249)
(360,66) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, albinó küklopsz (#338), viharóriás (#278)
(361,63) árnylord (#342), Orkhan Thai (#238), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720)
(362,62) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)

Üzenet küldése a karakternek