TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. szept. 24. 12h:20'
EZ A 1111. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
1112. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX
|
MEGADEATHKA KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Jockey Ewinggal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nozar-thin medált, egy q. ölő éremet, egy szirén köpenyét, egy zafír erőövet, egy zangrozi csizmát és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon Igazságos IzomTibi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon összefutsz Brigella-ával. Elenios tanítványa. Egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy mind. ametisztjét, egy párducbőr övtáskát, egy q. ölő éremet, egy regeneráló gyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zafír medalliont visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar hírnök trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Kenon a barom, Igazságos IzomTibi, Brigella és Jockey Ewing. A mágustorony ajtajához vonultok. A fölétek magasodó épület téged is megrémít egy kicsit, de bátorságot merítesz Brigella viselkedéséből. Ő is izgul persze, bár igyekszik palástolni zavarát. Mindenesetre bekopogtat. Az ajtó hangtalanul feltárul előttetek. Egy varázslóinas fogad titeket. Mélyen meghajol előttetek, majd int, hogy kövessétek, ti pedig szó nélkül vonultok utána. A csigalépcső az első két emeletig még érdekes, aztán unalmas, a tizenkettediknél pedig már kifejezetten fárasztó. Kívülről egyáltalán nem látszott ilyen magasnak ez a nyavalyás torony! - tűnődsz. A huszonnyolcadik emeletnél már remeg a térdetek, a negyvenhetediknél pedig már bokáig lóg a nyelvetek, és ha nem szégyellnétek magatok annyira, simán lerogynátok zihálni egy kicsit. Itt biztos valami térmágia működik! Ilyen magas egyszerűen nem lehet ez a torony! - döntöd el végül, mikor felértek a csigalépcső tetejére. Itt az inas szenvtelen arccal kinyit egy jellegtelen faajtót, aztán ugyanolyan szenvtelen arccal elindul vissza, lefelé. Összenéztek, aztán lesz, ami lesz, beléptek. Az ajtó mögött egy akkor terem terül el, mint fél Gatin! Agyatok menten tiltakozni kezd a látvány ellen, de hiába tapogatjátok meg a falakat, azok teljesen valóságosak. A terem közepén egy hatalmas gépezet áll. Fából ácsolták, és acéllal erősítették. Csigák, kötelek, karok, tekerők, kallantyúk... Nyilván valami gnóm találmány lehet, valami daru. A mennyezet középső része hiányzik, épp a daru feletti szakaszon, és a résen át a kék égre látni. A padlón mindenütt kőműves szerszámok, hatalmas, és egészen apró kövek, téglák, gerendák, és sok más egyéb eszközök hever szerteszét. A feladat majdnem teljesen nyilvánvaló tehát. Egyszer csak megjelenik előttetek Kragoru mester illúzióképe.
- Köszöntelek titeket, kalandozók! Pakoljatok le, és fújjátok ki magatokat. Hamarosan nekifogunk a munkának. Ha készen álltok, máris tartunk egy kis felmérést. Meg kell tudnom ugyanis, hogy egyáltalán alkalmasak vagytok-e erre a munkára. Az első próbatétel annak a nagyobbacska kőnek a felemelése lesz - mondja a szellemkép, és egy jókora terméskőre mutat.
Játsznyi könnyedséggel emeled fel a követ. Kíváncsian várod, hogy a többiek próbája után miféle egyéb próbák elé kíván még állítani a mester. Kragoru most a fura emelőgépre mutat.
- Morpetlanik daruját legalább háromfős legénységnek kell kezelnie.
Nem vártok több biztatásra, körülálljátok a szerkezetet. Egyvalakinek bele kell ülnie abba a fura fotelbe, ami a gép oldalán helyezkedik el. Innen mindenféle csörlőket lehet elérni, és mozgatni. Egyvalakinek a köteleket, és a kampókat kell kezelnie, idelenn, és valakinek irányítania is kell fentről, hogy merre mozduljon a daru a felemelt kövekkel. Igen ám, de hogyan lehet ezt a masinát irányítani? Összedugjátok a fejeteket, és megpróbáljátok valahogy kitalálni. Semmiség! Mint egy gnóm géniusz, úgy fogtok neki a rakodásnak. A köveket a kampók segítségével rögzítitek, aztán a csörlőkkel óvatosan a magasba emelitek. Már csak egy kis manőverezgetés kell, hogy a mennyezeten lévő lyukon át a kövek a magasba emelkedjenek. Ohó, de hát itt eddig mindössze néhány kődarab hevert! Hogyan lehetséges, hogy már húsznál is több sziklatömböt emeltetek fel a következő szintre, és még mindig akad néhány a sarokban? Ördöngösség! Kragoru utasítására egy idő után felhagytok a kövek felemelésével, és a többiekkel együtt te is felmászol a tetőre. Hihetetlen látvány tárul a szemed elé! Keletre a Csatorna kéklő szalagja csillog, nyugatra pedig a hatalmas zöld Erdauin. Még Fehérbérc zászlóit is látni véled a messzi távolban! Nem sok idő marad szemlélődni. A mester rátok ripakodik, hogy fogjatok hozzá a kövek egymáshoz illesztéséhez. Sajnos innen már kézi erővel kell a sziklatömböket mozgatnotok, és alaposan megizzadtok, mire a helyükre illesztitek őket. Az alaktalan tömbök faragásra szorulnak, és ehhez ismerni kell a kövek erezetét, hasadásának irányát, az ékelés és feszítés mikéntjét és hogyanját. Elő hát a kalapácsokkal, és ékekkel! Mikor nekifogtok a sziklatömbök megfaragásának, még nem is sejtettétek, hogy ilyen nagy fába vágtátok a fejszéteket. Alaposan rátok esteledik, mire végeztek. Komoly munka volt, szinte vért izzadtatok, mire elkészültetek vele. Most veszed csak észre, mikor kimerülten leroskadsz a padlóra, hogy nem csak szinte izzadtatok vért, hanem szó szerint! Mindannyian maszatosak vagytok a saját véretektől. Ahogy a véres verejtéketek a padlóra csorgott, itt is, ott is apró kis vérpettyeket látsz. Hm. Fájdalmat nem éreztél, de a szervezeted alaposan meggyengült!
300 életpontot vesztettél. Kragoru alakja rendületlenül ott lebeg felettetek.
- Nos, igen. Nyilván rájöttetek már, hogy valójában nem a kétkezi munkátokra, hanem az életenergiátokra volt szükségem. Ahhoz, hogy ez a torony lerombolhatatlan, és mágiával kikezdhetetlen legyen, az önként áldozott véreteket kellett kötőanyagként használnom. Látom, most felháborodtok ezen, de én nem titkoltam előttetek, hogy a véres verejtéketeket szeretném hasznosítani. Bőkezűen adakoztatok a drakolder szipolybűbájnak, de persze én sem vagyok hálátlan - mondja, és a semmiből néhány vászonzsák tűnik elő, és lehull elétek a porba. Mindannyian kifosztva, becsapva és megalázva érzitek magatokat, amikor az illúzió szertefoszlik, és a jutalom után nyúltok. Megvizsgálod, mi jutott neked, és hamar rájössz, hogy ez az iszák nem is olyan rossz dolog. Mindezt aztán jól ki is beszélitek, ahogyan lecammogtok a torony aljárhoz. A kincs szétosztását követően neked 1 Kragoru iszákja (ld. enc.) jut. (Kenon a barom 1 Kragoru iszákjával , Igazságos IzomTibi 1 Kragoru iszákjával , Brigella 1 Kragoru iszákjával , Jockey Ewing 1 Kragoru iszákjával lett gazdagabb.) Ahogy kiléptek a torony kapuján, máris az újabb kalandok járnak a fejetekben. A közös kaland által alkotott ideiglenes kötelék szétszakad, és mindannyian a saját dolgotok után néztek. Te is visszatérsz a táborhelyedre, hogy kipihend a toronyépítés fáradalmait.
10 600 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 631.]
A 2. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, piros szemű drow nővel. Fekete a bőre. Dornodon hittérítője. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy optiri agysisakot, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
A 3. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 3. napon találkozol egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű drow férfival. Fekete a bőre. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy jégisten amulettet, egy kígyóbőr övet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy olimpiai rézmedált, egy Rhatt páncélját, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy Thargodan légiós trófea és egy Sötétség Hercege trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Odin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: vv 224 19 5 |
elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 645.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 644.]
* 2. KP: h 1133 0 0 |
használod az 1133. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 644.]
* 3. KP: h 1253 0 0 |
használod az 1253. tárgyat |
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 639.]
v 96 72 59 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(132,46) kőtorony (#665)
[72,59] Épületek tűnnek fel.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 3 bumerángot 12 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 18 gyenge mérget 18 aranyért, 10 nyílvesszőt 10 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 623.]
ve 15 10 |
megveszed a 15. tárgyat 10 |
Vásároltál 10 vadász tatu bőrt. 10 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ran'Amart Morgurth orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy térkaput. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kétfejű troll. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-22 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (665. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Odinnal. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy olimpiai rézmedált, egy Rhatt páncélját, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy Thargodan légiós trófea és egy Sötétség Hercege trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Igazságos IzomTibivel. Fairlight kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy szutykos remák trófea és egy dehidrátor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Brigella-ával. Elenios tanítványa. Egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy q. ölő éremet, egy regeneráló gyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zafír medalliont visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar hírnök trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy méregtagadót tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[10 pontot használtál fel, van még 613.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[131,45] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut jobb oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 603.]
v 84 10 |
elmormolod a 84. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy vadász tatut! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 593.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[130,44] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Egyelőre még semmi. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz jön feléd.
Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus jön feléd.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy díszes rézpajzs, 3 mérg. ubuk tüske és egy sallank nyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ki-Nyú Vacc formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Itt csata lesz.
Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 554.]
v 84 10 |
elmormolod a 84. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy vadász tatut! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 544.]
[129,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku csapásvezető közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 147 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. 1 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
Látsz egy gumifát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ravasack előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 534.]
v 84 10 |
elmormolod a 84. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy vadász tatut! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 524.]
v 15 1253 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 494.]
h 1271 1253 |
használod az 1271. tárgyat |
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 494.]
h 1589 176 187 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz vashegyű nyilat. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (44,98): 7 db, (94,53): 11 db, (100,80): 6 db, (97,107): 10 db, (72,59): 3 db. Ára 12 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy mérgezett vasnyíl hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (99,19): 4 db, (100,80): 12 db, (97,107): 2 db. Ára 16 arany. [3 pontot használtál fel, van még 491.]
h 1589 350 363 |
használod az 1589. tárgyat |
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz esszenciakristályt. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy ezüsttollú nyíl hol szerezhető be. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (100,80): 4 db. Ára 300 arany. [3 pontot használtál fel, van még 488.]
h 1589 129 211 |
használod az 1589. tárgyat |
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz sallank nyilat. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (46,62): 218 db, (99,19): 6 db, (94,53): 151 db, (100,80): korlátlanul, (97,107): 11 db, (72,59): 1 db. Ára 8 arany. Ezután sáfránypor iránt kíváncsiskodsz. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 485.]
h 1589 1563 1133 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz bozontfonatot. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután moa varázsdoboz iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 482.]
h 1589 385 386 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab moa gyémánt van. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy moa katalizátor hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 479.]
h 1589 367 352 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab Trákin csákánya van. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható mithril. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 476.]
h 1589 172 297 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab téfea-agy van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (45,62): 11 db, (42,28): 1 db, (44,98): 4 db, (99,19): 58 db, (94,53): 65 db, (100,80): 717 db, (97,107): 443 db, (72,59): 241 db, (140,61): 1 db. Ára 16 arany. Ezután kvazár kard iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 473.]
h 1589 391 429 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz polip szívókát. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (100,80): 5 db, (97,107): 468 db. Ára 4 arany. Ezután kaktuszbogyó iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 470.]
v 96 96 105 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
|
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
43 |
|
|
|
|
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
45 |
|
|
|
|
|
|
46 |
|
|
|
|
|
|
47 |
|
|
|
|
|
|
(129,45) ryuku csapásvezető (#778), gumifa (#38), művészi porolit (#720), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484)
(130,44) csontváz (#48), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153)
(131,45) törpemammut (#115), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely, kétfejű troll (#163), Odin (1248. kalandozó), Igazságos IzomTibi (3268. kalandozó), Brigella (4296. kalandozó)
[96,105] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
Találkozol Jockey Ewinggal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nozar-thin medált, egy q. ölő éremet, egy szirén köpenyét, egy zangrozi csizmát és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy alanori csatamén!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 460.]
hu 1096 1096 1096 |
hulladék: 1096 1096 1096 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csodák kútját. Hulladékgyűjtés törölve: csodák kútja. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csodák kútját. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
hu 1096 1096 1096 |
hulladék: 1096 1096 1096 |
Hulladékgyűjtés törölve: csodák kútja. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csodák kútját. Hulladékgyűjtés törölve: csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
hu 1096 1096 1096 |
hulladék: 1096 1096 1096 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csodák kútját. Hulladékgyűjtés törölve: csodák kútja. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csodák kútját. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
kut 100 |
kutatsz 100 pontért |
Alaposan körbevizsgálódsz. Kutatásodat végül siker koronázza. Egy kiválóan álcázott helyen találsz 2 varkaudar csontot. Magadhoz veszed őket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [100 pontot használtál fel, van még 360.]
* 1. BP: h 1602 27 40 |
használod az 1602. tárgyat |
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 9 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 4 drótszőr. [3 pontot használtál fel, van még 357.]
* 2. BP: szk 102 0 0 |
keresed a 102. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy uzbányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 317.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 220 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 277.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 180 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
[40 pontot használtál fel, van még 237.]
tf 1 37 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért |
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 29, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 472 pontot. A következő körben tehát 672 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KRAGORU ISZÁKJA (2058. TÁRGY)
Sutor Kragorut, a mestermágust sokan ismerik a Csatornán innen, és túl, a hatalom csúcsán lévők, a varázslók, a kalandozók és még a köznapi polgárok közül is. Leginkább arról híresült el, hogy felhúzta két mágustornyát Erdauin vadonjában, és némi segítségért cserébe bárkit hajlandó a varázslás tudományára oktatni. Azt azonban már sokkal kevesebben tudják róla, hogy önfejűsége, és nyakassága miatt gyakorlatilag az összes varázslórendből kizárták, és évekig vándorolt szerte a kontinensen, hontalan csavargóként, miközben a puszta megélhetéséért cserébe bárkinek áruba bocsátotta a varázshatalmát. Persze ez még jóval a Világégés előtt történt, és csakis azért hoztam szóba, mert ebből az időből való ez a csodálatos varázstárgy is. Kragoru ugyanis sosem cipelt magával sok csomagot, mégis mindig, minden szükséges holmit elő tudott kapni megbűvölt iszákjából. A bűbáj mibenlétét sokan próbálták megfejteni, de a rúna, amit a csalafinta gnóm alkalmazott ezen az egyszerű, vállra vethető szövetzsákon, kifürkészhetetlennek bizonyult. Ha valamilyen módon szert tettél rá, becsüld meg nagyon az iszákot, mert igen ritka jószág! Csakis Kragoru képes elkészíteni. Ha nálad van, 20 tárggyal lehet több a zsákodban (feltesszük, hogy menten telepakolod, ezért használata sem KF, sem H parancsot nem igényel), és a beléje tett holmid súlya mintha egyszerűen semmivé lenne! (Megterheltségedet 20 kg-mal csökkenti, de több iszák hatása nem adódik össze.) Az iszák mágiája megakadályozza ugyan azt, hogy ellopják tőled, de ha szabad akaratodból válsz meg tőle, akkor nem teleportál vissza hozzád. |
KARAKTERLAP
Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.
Erő: |
45 (48) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
8/1 |
Magasság: |
105 cm |
IQ: |
28 (30) |
Támadás: |
26 (28) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
42 kg |
Ügyesség: |
24 (27) |
Védekezés: |
45 (49) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
92/93 év |
Egészség: |
46 (52) |
Életpont: |
351/291 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
22 (29) |
Varázspont: |
650/223 |
Pénz: |
479 arany |
Kép. pont: |
13 |
Tudatpont: |
30/8 |
|
|
|
|
EFejl: |
37 |
Eddig összesen 1758 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
6 832 TP-t kaptál. Jelenleg
955 436 TP-d van. A következő szinthez még
44 564 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar hadúr,
zombi mester,
varkaudar varázsló. A 319. fordulódban 5168 arany került a bankszámládra. 5271 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/82 |
szúrófegyverek: |
26/22 (+2%) |
vágófegyverek: |
1/13 |
ütőfegyverek: |
4/10 |
lőfegyverek: |
25/24 (+3%) |
dobófegyverek: |
6/11 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
96,105 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 129,45 |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 852 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
31/46 |
2. nyomkövetés: |
60/34 (+18%) |
3. mászás: |
5/96 |
4. csapdakészítés: |
16/73 |
5. csapdaészlelés: |
4/6 |
6. gyógyítás: |
53/23 |
7. titkosírás: |
4/46 |
8. felderítés: |
31/33 (+57%) |
9. szörnyidomítás: |
6/33 |
10. teológia: |
33/97 (+23%) |
11. taumaturgia: |
39/85 (+13%) |
12. versengés: |
6/13 |
13. zene: |
161/92 |
14. szörnyismeret: |
8/12 |
15. vadászat: |
9/56 |
16. bányászat: |
13/8 (+11%) |
17. csapatmunka: |
2/80 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 12 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 12 darabot ), szeksztánst (#32) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 5 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +17 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 12, pontszámod: 155. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(96,105) csodák kútja (#1096), Jockey Ewing (4446. kalandozó), sötét gnóm (#132)