Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 26. 15h:46' EZ A 55. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD 56. játékheted kezdete: jan. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5672 SZÁMLA : XXXX |
fgy 40 40 1 | felt. gyógyítás 40 40 |
le 8 | leveszed/lerakod a 8. tárgyat |
d 8 1 | eldobod a 8. tárgyat (1 darabot) |
kf 181 1 | kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [26,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sebesült gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a pókvadász testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 535 | bemész az 535. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 100.]
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [27,43] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy sünmedve. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [28,43] Még mindig bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sünmedve. Itt csata lesz.
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY) A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY) Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel... |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
Erő: | 10 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 126/81 | Jellem: | jó (6) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 25/19 | Pénz: | 159 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 10 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 9 |
7. teológia: | 1 (+1) | 8. vadászat: | 8 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
Összsúly: 24.30 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | szöges bunkó (#8) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | sallank karom (#128) | 11 | sünmedve tüske (#14) | 6 | tüske (#22) |