TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. febr. 20. 9h:16'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: febr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX
|
SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,-1] koordinátán.
Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+21 pszi pont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy grákó denevér nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 162.]
* 1. KP: |
TVP spórolása: 3 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 159.]
* 2. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 407. tárgyat |
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]
p 71 |
használod a 71. pszi képességet |
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]
[27,0] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat.
- 20 arany - háborodsz fel a belépő drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Itt csata lesz.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a rájanyék testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a rájanyék testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Mandibulakaszával végigmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 123 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Összeakadsz egy kontyos ezüsthajú, félszemű, harcsabajszos troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy mélységi grittang trófea és egy félelem-járó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
[10 pontot használtál fel, van még 144.]
kt 69 2 |
elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot) |
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 2 szárnyas hernyót. [20 pontot használtál fel, van még 124.]
ft 31 |
támadod a 31. szörnyet |
FT 31 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 124.]
m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[26,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [25,0] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes támadás:) Egy woor-antilop! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a woor-antilop jobb oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). [32 pontot használtál fel, van még 92.]
szk 31 |
keresed a 31. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy woor-antilopot. [0 pontot használtál fel, van még 92.]
* 1. BP: |
TVP elővétele: 3 pontért |
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 95.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 92.]
* 3. BP: |
kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat |
Leveszed a bronz fejpántot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 92.]
* 4. BP: |
használod a 238. tárgyat |
Játszani kezdesz a lanton. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [20 pontot használtál fel, van még 72.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+10 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 42.]
gy 12 |
gyógyítás 12 pontért |
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+2 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KRÓNIKA (1725. TÁRGY)
A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
KARAKTERLAP
Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios követője vagy. Ez a 33. fordulód.
Erő: |
16 |
Szint: |
8 |
Merészség: |
6/5 |
Magasság: |
162 cm |
IQ: |
20 |
Támadás: |
5 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
53 kg |
Ügyesség: |
17 |
Védekezés: |
16 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
14 |
Életpont: |
108/93 |
Jellem: |
jó (20) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
21 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
19 arany |
Kép. pont: |
0 |
|
|
Pszi pont: |
44/5 |
|
|
|
|
Eddig összesen 68 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 159 TP-t kaptál. Jelenleg 6172 TP-d van. A következő szinthez még 828 TP szükséges. Trófeáid:
alattomos manó,
karmazsin huhogó. A 29. fordulódban 82 arany került a bankszámládra. 86 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
4 |
vágófegyverek: |
8 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
9 (+1) |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4 |
2. nyomkövetés: |
2 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
3 |
5. csapdakészítés: |
5 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
7 (+1) |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
1 |
11. szerencsejáték: |
1 |
12. versengés: |
1 |
13. harcművészetek: |
1 |
14. zene: |
5 |
15. szörnyismeret: |
4 (+1) |
16. pszi: |
7 |
17. vadászat: |
4 |
18. bányászat: |
1 |
19. főzés: |
1 |
20. csapatmunka: |
1 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), manifesztátor (#124) |
PSZI KÉPESSÉGEID |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
|
Összsúly: 41.61 kg |
Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
6 |
|
kerek kő (#19) |
3 |
|
víz (#27) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(25,0) woor-antilopok (#31), Sheran oltár, 28. jellempróba
(26,0) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 34. jellempróba
(27,0) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 31. jellempróba, rájanyék (#58), egy troll férfi