Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 9. 9h:38' EZ A 33. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD 34. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat legkorábbana 34. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4713 SZÁMLA : XXXX |
kf 8 1 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe |
d 12 1 | eldobod a 12. tárgyat (1 darabot) |
d 10 3 | eldobod a 10. tárgyat (3 darabot) |
d 36 3 | eldobod a 36. tárgyat (3 darabot) |
ea 14 6 | eladod a 14. tárgyat 6 |
ea 85 2 | eladod a 85. tárgyat 2 |
ea 70 1 | eladod a 70. tárgyat 1 |
ea 105 1 | eladod a 105. tárgyat 1 |
ea 99 1 | eladod a 99. tárgyat 1 |
ve 44 1 | megveszed a 44. tárgyat 1 |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kno 3 | képesség-növelés 3 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-19] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
(Továbbmész...) [44,-20] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a csontlepke bordás testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-22] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-23] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Keressétek Tinúvielt, és ámuljátok szépségét! " A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy királygyík. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a királygyík testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
be 20 | bemész a 20. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a Duer-ork jobb karját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Duer-ork testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Duer-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
DUER-ORK (45. SZÖRNY) Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak. |
CSONTSZABLYA (64. TÁRGY) A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is. |
KIS VASKULCS (40. TÁRGY) A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni. |
ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY) Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér. |
Erő: | 17 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 539 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 118/61 | Jellem: | jó (32) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 94 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 4 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -5.); bumeráng (#249) (6 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 13 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 2 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 5 |
10. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
Összsúly: 30.49 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszurony (#12) | 3 | dárda (#10) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
4 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | kaja (#2) | |||
5 | kerek kő (#19) | 2 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | csontszablya (#64) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | lapockacsont (#33) | 1 | zöld üveg (#82) |