32. forduló, 34. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. márc. 27. 12h:15'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,73] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

ba 355 7619 nem támadod a 355. szörnyet a 7619. szörnyet
BA 355 parancs tárolva. BA 7619 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzhegyű nyilat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz nyílvesszőt. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

fkt 4 2 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 140.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[77,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz bal első lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz hasadba tapos. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+37 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy halálos morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [78,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy változatos morf. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [79,75] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy sullár vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy emberevő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az emberevő fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az emberevő fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Sheran kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz vadászmedált, egy bronz végzetmedált, egy ezüst emlékérmet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy klasszikus kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mentát koronát, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy lidércúr trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Panter Henna. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [74 pontot használtál fel, van még 66.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

lm 6 8 8 mozogsz 6 8 8
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 2 vadász tatu bőr, 1 királygyík bőr és 1 antilopbőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Nyitva van! Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bakkura. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bakkura testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bakkura testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a bakkura. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bakkura szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 8 12 1 mozogsz 8 12 1
Egyhelyben toporogsz.
Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 2 nyílvessző talált el. 6 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [25 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 8 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 7 7 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 173 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY)
A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2.

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

BAKKURA (52. SZÖRNY)
Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver.

BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight híve vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 12 Szint: 11 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 22 Támadás: 10 Agresszió: 4 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 14 Életpont: 140/102 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 17 (18) Varázspont: 39/3 Pénz: 1 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 178 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 118 TP-t kaptál. Jelenleg 19 320 TP-d van. A következő szinthez még 5 680 TP szükséges. Trófeáid: sullár, emberevő, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 4

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,75 mezőn táborozol, a 34. labirintusban, 1. szinten, 7. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 16 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 1 11. zárnyitás: 3 12. vadászat: 1
13. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 41, 42.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 606

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 dárda (#10)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225)
6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 3 fáklya (#36)
16 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 sullár hólyag (#168) [benne 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 5]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 12 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
1 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bőr (#44) 9 madártoll (#112)
6 móri gyümölcs (#116) 4 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 7 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 5 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 38.33 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 fáklya (#36) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95)
1 csontkulcs (#74) 1 dárda (#10) 1 királygyík bőr (#44)
2 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77 78 79 80
72
73
74
75
76
(77,74) szürke rinocérosz (#346), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(78,75) uzbány (#102)
(79,75) a 34. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Tharr oltár, tavacska, emberevő (#119), Panter Henna (1480. kalandozó), bakkura (#52)

Üzenet küldése a karakternek