Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 4. 12h:09' EZ A 329. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD 330. játékheted kezdete: máj. 11. A következő fordulódat legkorábbana 330. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | energia fejlesztése 3 |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat az 1573. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat az 1573. tárggyal |
* 8. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
lm 11 30 42 | mozogsz 11 30 42 |
lm 47 49 52 | mozogsz 47 49 52 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gránitelementál testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a gránitelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 169 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+40 varázspont). 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 55 55 100 | mozogsz 55 55 100 |
lm 100 100 47 | mozogsz 100 100 47 |
lm 49 52 55 | mozogsz 49 52 55 |
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[189,101] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 3: 1. térkép 7. pont 4: 1. térkép 18. pont 5: 1. térkép 28. pont 6: 1. térkép 58. pont 7: 1. térkép 3. pont 18: 1. térkép 4. pont 28: 1. térkép 5. pont 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 57: kijárat 58: 1. térkép 6. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 557.]
szk 243 282 | keresed a 243. szörnyet a 282. szörnyet |
vv 83 165 | elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 141 életpontot sebeztél. A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Kiváló munka volt (+41 varázspont). 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [187,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ryuku gólem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku gólem bal oldalát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [186,103] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 148 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor jobb lábát. (7 támadással 339 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod az ősdentor testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 84 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. Varázserőd töltődik (+41 varázspont). 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb oldalát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 190 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 161 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya lila testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 133 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 6 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 142 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 193 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi jobb oldalát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 197 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [184,105] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
(Továbbmész...) [183,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy áeratikus hasnyák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák bal csápját. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 102 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 53 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [181,106] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Találsz egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Tűzhajú orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 3 8 2 | mozogsz délkeletre, északra, keletre |
(Továbbmész...) [182,106] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 210 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[183,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 154 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 6 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 140 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd a szánalmas pondró fejét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a szánalmas pondró jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 175 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. 3913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1056, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 283 | támadod a 283. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske farkát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske jobb szárnyát. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod az aranyfecske testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 204 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 226 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 709. tárggyal az 1536. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY) Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is! |
Erő: | 40 (39) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 51 (67) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 41 (48) | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 9/34 év |
Egészség: | 42 (54) | Életpont: | 850/700 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 51 (58) | Varázspont: | 1482/996 | Pénz: | 507 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 28/2 | Pszi pont: | 255/247 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 30 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 30 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 31 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << óriásölő (#528) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 79 | 3. mászás: | 13 |
4. csapdakészítés: | 25 | 5. csapdaészlelés: | 7 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 25 | 9. szörnyidomítás: | 13 |
10. teológia: | 50 (+1) | 11. taumaturgia: | 55 (+1) | 12. versengés: | 16 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 38 | 15. szörnyismeret: | 25 |
16. pszi: | 36 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 5 |
19. vitalitás: | 2 | 20. bányászat: | 24 | 21. úszás: | 9 |
22. főzés: | 19 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) |
az elme fölénye (#116) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | élőholt pozdorja (#134) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
507 | arany (#50) | 1 | dentor bőr (#551) | 21 | kaja (#2) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 1 | mutáns csont (#331) | 6 | pondróvér (#1232) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szent kehely (#257) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | zangrozi csizma (#451) |