Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 31. 16h:29' EZ A 477. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD 478. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1657 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
fkt 36 5 1 | felt. készítesz a 36. tárgyat (5 darabot) |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
kf 1345 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat |
v 198 182 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
[182,27] Ritka erdőbe érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alanori csatamén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy barátság szent tüzét.
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 3: 1. térkép 7. pont 4: 1. térkép 18. pont 5: 1. térkép 28. pont 6: 1. térkép 58. pont 7: 1. térkép 3. pont 18: 1. térkép 4. pont 28: 1. térkép 5. pont 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 57: kijárat 58: 1. térkép 6. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 611.]
ek 7 4 5 | t. energia kisütése: 7 4 5 |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [184,28] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah templomot. Délnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [185,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel fejét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [187,28] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál jobb oldalát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel teljesen átdöföd a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel felnyársalod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos torát. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megbököd a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel felnyársalod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megérinted a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a taalru testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 48 arany, egy ezüst karkötő, egy ezüst nyaklánc és egy nagy vaskulcs. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [187,25] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (6 támadással 85 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [188,24] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál nyakát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 2 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai lángoló karját. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny, 3 ezüst gyűrű, egy ezüst karkötő és egy gyöngymangó. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 65. pszi képességet |
HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY) A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz. |
Erő: | 32 (36) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 38 (44) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 36 (45) | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 169/169 év |
Egészség: | 30 (36) | Életpont: | 412/162 | Jellem: | gonosz (437) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (47) | Varázspont: | 906/145 | Pénz: | 854 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/11 | Pszi pont: | 171/-1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 101 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 29 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 29 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 97 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 15 (+6) | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 8 |
7. gyógyítás: | 41 | 8. titkosírás: | 9 | 9. felderítés: | 22 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 49 | 12. taumaturgia: | 69 |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 6 |
16. szörnyismeret: | 39 | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 25 | 20. bányászat: | 31 | 21. úszás: | 12 |
22. főzés: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | jégcsóva (#41) | >> | Tguarkhan (#212) | |
agykorbács (#97) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | |
jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | villámcsapás (#50) | >> | magger (#747) | |
villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
villámcsapás (#50) | >> | ekharion (#232) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámcsapás (#50) | >> | orbitális mackósajt (#229) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 bordacsont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | púderkő (#119) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
106 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 8 | drótszőr (#37) | |||
3 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rézgolyó (#343) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
10 | tüske (#22) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vassisak (#160) |