Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 26. 9h:44' EZ A 477. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD 478. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1657 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac nyálkás farkát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 13, gyógyulás: 20, összesen: +7 ÉP}
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
fkt 403 1 1 | felt. készítesz a 403. tárgyat (1 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 119 10 | elkészíted a 119. tárgyat (10 darabot) |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
(Továbbmész...) [150,29] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hordóagyú mameluk került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 27 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 25, gyógyulás: 32, összesen: +7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [151,29] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó, egy ezüst nyaklánc és egy umbatari karkötő. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 65, gyógyulás: 48, összesen: -17 ÉP}
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 55 100 100 | mozogsz 55 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gránitelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 17, gyógyulás: 42, összesen: +25 ÉP}
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a bunthar jobb oldalát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel megdöföd a bunthar fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [152,30] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy morgud hagymatövet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dehidrátor került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dehidrátor testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a dehidrátor. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [152,31] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
m 4 | mozogsz délre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal karját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [151,31] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 65. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY) A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre. |
Erő: | 32 (36) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 38 (44) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 36 (41) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 169/169 év |
Egészség: | 30 (36) | Életpont: | 414/512 | Jellem: | gonosz (433) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (47) | Varázspont: | 906/0 | Pénz: | 1533 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/17 | Pszi pont: | 171/14 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 95 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 29 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 29 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 97 | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 8 (+1) |
7. gyógyítás: | 41 | 8. titkosírás: | 9 | 9. felderítés: | 22 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 49 | 12. taumaturgia: | 69 |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 6 |
16. szörnyismeret: | 39 (+1) | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 25 | 20. bányászat: | 31 | 21. úszás: | 12 |
22. főzés: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | jégcsóva (#41) | >> | Tguarkhan (#212) | |
agykorbács (#97) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | |
jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | villámcsapás (#50) | >> | magger (#747) | |
villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
villámcsapás (#50) | >> | ekharion (#232) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámcsapás (#50) | >> | orbitális mackósajt (#229) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 bordacsont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | 2 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 10 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
340 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | magszim bél (#103) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 10 | púderkő (#119) | 10 | pular kristály (#239) | |||
2 | rájabőr (#404) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szent kehely (#257) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |