Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 9. 9h:07' EZ A 730. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD 731. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1379 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+11 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
av 13 | alakváltás 13 |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
kno 9 2 | képesség-növelés 9 |
kno 18 3 | képesség-növelés 18 |
hu 230 397 94 | hulladék: 230 397 94 |
ffk 150 150 150 | felt.fv.kozkázata: 150 150 150 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus bal oldalát. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 5436 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 189 30 | megveszed a 189. tárgyat 30 |
ve 176 50 | megveszed a 176. tárgyat 50 |
ve 153 100 | megveszed a 153. tárgyat 100 |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3179 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+29 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász nyakát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 95 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+19 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázsvédelem varázslattal készül a csatára. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1994 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+17 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3179 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [200,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+25 életerő.)
(Továbbmész...) [201,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [203,113] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ekharion nyakát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tüskés gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 184 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1791 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [204,115] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2634 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [203,116] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled varázsvédelem varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és 6 arany. 1994 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+12 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 14 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+7 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 3147 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 230 765 778 | keresed a 230. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY) A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges. |
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY) A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY) E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni. |
BUFA PÁNCÉLJA (538. TÁRGY) Bufától, a nagy tréfacsinálótól származik ennek az ősi páncélfajtának a receptje. Viselésekor védettséged megnő 24-gyel, ezenkívül kapsz +2 szerencsét és +2-t mászás szakértelmedre. Az, hogy emellett IQ-d, egészséged és ügyességed eggyel csökken, igazán csekélység. Bufa páncélja rettenetesen könnyű! Persze ez a súlyára vonatkozik, nem pedig elkészítésére: ehhez ugyanis egy arx formázó minta, 20 ezüst, 5 mithril, 5 praglonc hártya, 3 moa rubin, 100 arany, 20 isteni könnycsepp, egy vaskohó és 120 TVP szükséges. Bufa páncélját csak legalább 20. szintű kalandozó hordhatja. |
LÁTHATATLANSÁG KÖPENYE (441. TÁRGY) Ezt a vékony, szinte átlátszó selyemköpenyt valamikor pókfonálból szőtték. Igen sérülékeny, átsüt rajta a nap, keresztülfújja a szél, mégis igen sokan kedvelik. Hogy miért? Mert a minták közé mágikus szálakkal rúnákat szőttek, aminek következtében a köpeny egy igen hasznos tulajdonsággal bír: ha felveszed a KF 441 paranccsal, vagy használod a H 441 paranccsal (úgy, hogy már rajtad van a köpeny, azaz be van KF-elve) és elköltesz 7 VP-t, láthatatlanná válsz egészen a következő köröd elejéig. Ha már van rajtad láthatatlanság, a varázslat természetesen nem fog kisülni. Hogy ez miért is jó? Jobban tudsz lopni, tőled nem tudnak lopni, jobb lesz a védettséged, és a kalandozók nem látnak - de megtámadni sem tudod őket. A köpeny használatához min. 5-ös taumaturgia szükséges. |
RÓZSASZÍN BUGYOGÓ (346. TÁRGY) A rózsaszín bugyogó a Serény Múmiák KT tárgya, kizárólag a KT tagjai viselhetik. Az első darabot állítólag Toborzásgátló Vlagyimirtól kapták, cserébe áldozatos munkájukért a Zan-indukátorok építésében. A rózsaszín bugyogót a KF paranccsal lehet felvenni, NADRÁGKÉNT viselhető. Ez az egyedi viselet olyannyira nevetséges, hogy az ellenfél legtöbbször röhögőgörcsöt kap, ha megpillantja, és nehezebben tud harcolni - ennek köszönhetően a rózsaszín bugyogó +2 védettséget ad. Ezenfelül viselete annyira élvezetes, hogy hárommal növeli a szerencsét is. |
Erő: | 32 (37) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 34 (49) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 (37) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/48 év |
Egészség: | 26 (31) | Életpont: | 472/457 | Jellem: | jó (609) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 38 (64) | Varázspont: | 826/178 | Pénz: | 6188 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 33/19 | Pszi pont: | 226/185 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | *24/101 (+2%) | szúrófegyverek: | 26/84 (+22%) |
vágófegyverek: | 25/10 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 27/53 (+12%) |
dobófegyverek: | 26/95 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/6 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 82/36 (+40%) | 3. mászás: | 15/10 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 19/94 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/39 | 6. gyógyítás: | 61/91 (+3%) |
7. titkosírás: | 4/69 | 8. felderítés: | 26/74 (+15%) | 9. szörnyidomítás: | 14/33 (+200%) |
10. teológia: | 59/19 (+19%) | 11. taumaturgia: | 61/36 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 3/4 (+11%) |
13. versengés: | 15/64 (+24%) | 14. harcművészetek: | 22/38 (+6%) | 15. zene: | 10/99 (+2%) |
16. szörnyismeret: | 41/54 (+20%) | 17. pszi: | 20/90 (+9%) | 18. zárnyitás: | 11/65 (+300%) |
19. vadászat: | 13/54 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 31/97 |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | varázsszem (#184) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs II (#63) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | 7 | drótszőr (#37) | |||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | tükör (#43) | 11 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
197 | arany (#50) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 18 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 5 | sáfránypor (#211) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vortex talizmán (#812) |