325. forduló, 327. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 19. 15h:26'
EZ A 476. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD
477. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,8] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 szent jogart (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Egy szőke, rövid hajú, zöld szemű gnóm a táborozás alatt adott neked 100 aranyat, 2 ezüst nyakláncot és 3 fekete gyöngyöt. Sajnos azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 darázsszárnyat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+370 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 466.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 236 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 456.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 437.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 432.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 427.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +110 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 427.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 422.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Rögtön találsz 11 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 337 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 420.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 5, gyógyulás: 45, összesen: +40 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 11, gyógyulás: 40, összesen: +29 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 55 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megkarcolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 33, gyógyulás: 116, összesen: +83 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a taalru egyik lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a taalru egyik lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 22 arany, egy pular kristály, egy obszidián függő, egy rejtőköpeny és egy igazgy. fülbevaló. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 39, gyógyulás: 77, összesen: +38 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ezüsthegyű nyíl és 6 arany. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! [50 pontot használtál fel, van még 370.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[188,9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Látsz egy grok-képződményt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel teljesen átszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst nyakláncot. Levitálva hagyod el a helyet.

Nocsak, valaki itt elvesztett 3 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,9] A bozótost dombság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északra látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

(Továbbmész...) [186,9] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített kputtyintó csalán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán jobb oldalát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [90 pontot használtál fel, van még 280.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[185,9] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve.


(Továbbmész...) [184,9] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár fejét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (38 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,9] Tovább barangolsz a fák között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett drakolich. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy zoloboo sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 50 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 250.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[182,8] Fák, mindenütt csak fák. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár bal vállát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (33 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített drakolich közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 240.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 4 mozogsz 4
Bekukkantasz a kis terembe. [2. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [3. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 217.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

lm 5 mozogsz 5
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.] Egy lebegő gombát veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a lebegő gomba jobb karját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a lebegő gomba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lebegő gomba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lebegő gomba puha kalapját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 150 arany, 5 quwarg tojás, 2 zöld üveg és 2 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. [11 pontot használtál fel, van még 206.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,8) a 74. labirintus bejárata, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), bávatag golombár (#165), drakolich (#760), lebegő gomba (#39)
(183,9) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), művészi porolit (#720), drakolich (#760), zoloboo sámán (#230)
(184,9) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), bávatag golombár (#165)
(185,9) Sheran rúnaköve
(186,9) kputtyintó csalán (#247), 28. jellempróba
(187,9) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely
(188,9) grok-képződmény (#149), 40. jellempróba, bundás csirmáz (#93)
(189,8) Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), taalru (#249)

[182,27] Fák, mindenütt csak fák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 191.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [1500 tapasztalati pontot kaptál.]
- Ah! - bámul a bölcs a csonka darabra. Jól láthatóan ez a bot markolata lehetett, vége csúnyán le van törve. A bot köré egy kék kígyótest fonódik, de ebből a töredékből sem látszik sok minden. Óvatosan elveszi tőled a botot, mormol néhány szót, és a bottal az egyik könyvespolc felé mutat. A teljes polc színarannyá változik! Az apóka elborzadtan bámul, ismét suhint a bottal, és a varázsszavakat visszafelé mondja. Az egész polc sárrá változik, és nagy cuppanással szertefolyik. Micsoda dagonya! A bölcs szitkozódva jegyzi meg:
- Látod, erről beszéltem. Inkább ne próbálgasd a pálcát! - (nem mintha tudnád a varázsszót, gondolom magadban.) A bölcs behunyja a szemét, koncentrálni kezd. Hirtelen a pálca meglódul egy irányba, és feldereng előttetek egy labirintus térképe! Itt kell, hogy legyen a következő darab. Hmmm... A térkép alapján, itt rengeteg teleport lesz. Meg ne próbáld felszínre ugrás varázslat nélkül megközelíteni ezt a labirintust!

46 49 52
45 48 51 54 55
47 50 53
7 9 18 21 26 25 42 43 44
33
10 20 19 22
40
8 23 41
6 11 17 32
24 39
3 13
4 27 34 36
14
2 12
56 15 28
1 31
5 16 29 30 35 37 38
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
55: kijárat

Ez a 75. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 93, délre 6 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[181,26] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [180,25] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 166.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 40, gyógyulás: 16, összesen: -24 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és 2 fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 11, gyógyulás: 20, összesen: +9 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 38, gyógyulás: 30, összesen: -8 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal karját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi bal lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny, 2 borostyán függő, egy arany és egy obszidián karkötő. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 32, gyógyulás: 38, összesen: +6 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 35 arany, egy nagy vaspajzs, egy tolmokov-koktél és egy rézgolyó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 116.]

m 8 mozogsz északra
[180,24] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Warrax egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 98.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 95.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 95.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 1, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 95 pontod maradt, ebből a következő körre 95 pontot vihetsz át. Kapsz még 467 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY)
A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 326. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 79 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 30 (36) Életpont: 412/587 Jellem: gonosz (427) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (47) Varázspont: 878/63 Pénz: 881 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/9 Pszi pont: 171/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 93
Eddig összesen 1933 szörnyet (17 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 25129 TP-t kaptál. Jelenleg 1525168 TP-d van. A következő szinthez még 174832 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 92 az új rendszer szerint. A 324. fordulódban 8600 arany került a bankszámládra. 8686 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 29
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 29
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 97 (+1) 3. lopás: 7
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 41 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 22
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 49 12. taumaturgia: 69
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 38 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, valóban használod-e a varázslataimat. Imádkozz úgy, hogy max. életerőd legalább 290!
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 gyógykenőcs (#313) 1 púderkő (#119)
2 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
282 arany (#50) 2 borostyán függő (#162) 1 darázsszárny (#652)
1 ezüst nyaklánc (#117) 3 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fekete gyöngy (#99)
1 galachmit (#310) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kaja (#2)
1 nagy vaspajzs (#161) 2 obszidián függő (#195) 1 obszidián karkötő (#229)
2 óndarab (#85) 3 pular kristály (#239) 4 quwarg tojás (#360)
7 ragasztó (#83) 2 rejtőköpeny (#277) 1 rézgolyó (#343)
1 rövid íj (#107) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 tünde nyíl (#554) 14 víz (#27) 2 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(180,24) nekrofun (#173), oltár, művészi porolit (#720)
(180,25) Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257)
(181,26) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek