Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 19. 15h:26' EZ A 476. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD 477. játékheted kezdete: jan. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1657 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 5, gyógyulás: 45, összesen: +40 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 11, gyógyulás: 40, összesen: +29 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 55 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megkarcolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 33, gyógyulás: 116, összesen: +83 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a taalru egyik lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a taalru egyik lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 22 arany, egy pular kristály, egy obszidián függő, egy rejtőköpeny és egy igazgy. fülbevaló. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 39, gyógyulás: 77, összesen: +38 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel teljesen átszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [187,9] A bozótost dombság váltja fel.
(Továbbmész...) [186,9] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített kputtyintó csalán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán jobb oldalát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [184,9] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár fejét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (38 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [183,9] Tovább barangolsz a fák között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett drakolich. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 50 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár bal vállát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (33 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 74 | bemész a 74. titkos labirintusba |
lm 4 | mozogsz 4 |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 5 | mozogsz 5 |
Elszántan a másikra rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a lebegő gomba jobb karját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a lebegő gomba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lebegő gomba puha kalapját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 182 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
[182,27] Fák, mindenütt csak fák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 55: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 186.]
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [180,25] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 40, gyógyulás: 16, összesen: -24 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és 2 fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 11, gyógyulás: 20, összesen: +9 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 38, gyógyulás: 30, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal karját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi bal lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny, 2 borostyán függő, egy arany és egy obszidián karkötő. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 32, gyógyulás: 38, összesen: +6 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 65. pszi képességet |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
Erő: | 32 (36) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 38 (44) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 36 (41) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 169/169 év |
Egészség: | 30 (36) | Életpont: | 412/587 | Jellem: | gonosz (427) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (47) | Varázspont: | 878/63 | Pénz: | 881 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/9 | Pszi pont: | 171/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 93 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 29 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 29 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 97 (+1) | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 7 |
7. gyógyítás: | 41 | 8. titkosírás: | 9 | 9. felderítés: | 22 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 49 | 12. taumaturgia: | 69 |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 6 |
16. szörnyismeret: | 38 | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 25 | 20. bányászat: | 31 | 21. úszás: | 12 |
22. főzés: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | jégcsóva (#41) | >> | Tguarkhan (#212) | |
agykorbács (#97) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | |
jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | villámcsapás (#50) | >> | magger (#747) | |
villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
villámcsapás (#50) | >> | ekharion (#232) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | kultúrmasztodon (#227) | villámcsapás (#50) | >> | orbitális mackósajt (#229) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, valóban használod-e a varázslataimat. Imádkozz úgy, hogy max. életerőd legalább 290! |
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | púderkő (#119) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
282 | arany (#50) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | galachmit (#310) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 2 | obszidián függő (#195) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
2 | óndarab (#85) | 3 | pular kristály (#239) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
7 | ragasztó (#83) | 2 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rézgolyó (#343) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 14 | víz (#27) | 2 | zöld üveg (#82) |