324. forduló, 326. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 12. 15h:03'
EZ A 1109. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD
1110. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,-34] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Jockey Ewinggal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy kreiton fókuszt és egy ryuku kesztyűt visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Jockey Ewing, amikor összefutottatok, adott neked 1000 aranyat. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a király szilmill (ld. enc.), a kentaurusz (ld. enc.), a kamionoszaurusz (ld. enc.) és a kísérleti kudarc (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) gór formázó mintát (ld. enc.), dentor bőrt (ld. enc.), din formázó mintát (ld. enc.) és Eldereth szilánkot (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Minden varázserőd visszatért. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy uzbány nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 673.]

* 1. KP: vv 224 19 5 elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 673.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 671.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 670.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

* 3. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +35 max. életerő, +35 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 665.]

h 1589 444 418 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz gór formázó mintát. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (45,62): 1 db, (94,53): 3 db, (100,80): 152 db, (97,107): 193 db. Ára 50 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható era formázó minta. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (45,62): 4 db, (94,53): 6 db, (100,80): 98 db, (97,107): 43 db. Ára 50 arany. [3 pontot használtál fel, van még 662.]

h 1589 326 324 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ezüstdarab van. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (140,61): 6 db. Ára 8 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható ezüsthegyű lándzsa. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (100,80): korlátlanul. Ára 30 arany. [3 pontot használtál fel, van még 659.]

h 1589 325 327 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz ezüstkardot. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (100,80): 1 db. Ára 44 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy ezüstshuriken hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (42,28): 2 db, (99,19): 7 db, (94,53): 10 db, (100,80): 66 db, (97,107): 129 db. Ára 16 arany. [3 pontot használtál fel, van még 656.]

h 1589 419 313 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz fpi formázó mintát. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (45,62): 4 db, (99,19): 1 db, (94,53): 1 db, (100,80): 38 db, (97,107): 88 db, (72,59): 4 db. Ára 50 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható gyógykenőcs. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 653.]

h 1589 383 385 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz moa üveggömböt. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (99,19): 2 db, (94,53): 1 db, (100,80): 4 db, (97,107): 22 db, (72,59): 3 db. Ára 10 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy moa gyémánt hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 650.]

h 1589 386 351 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz moa katalizátort. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy tolmokov-koktél hol szerezhető be. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (44,98): 6 db, (46,62): 1 db, (99,19): 3 db, (94,53): 6 db, (100,80): 37 db, (97,107): 52 db, (72,59): 12 db. Ára 16 arany. [3 pontot használtál fel, van még 647.]

h 1589 551 301 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz dentor bőrt. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható din formázó minta. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (45,62): 1 db, (99,19): 2 db, (100,80): 78 db, (97,107): 35 db, (72,59): 2 db. Ára 50 arany. [3 pontot használtál fel, van még 644.]

h 1589 512 1125 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz Eldereth szilánkot. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy bőrkantár hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 641.]

h 1589 513 648 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab pásztorbot van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután kulcskarika iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 638.]

h 1589 1066 547 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab párducbőr van. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (44,98): 5 db, (99,19): 3 db, (94,53): 22 db, (100,80): 31 db, (97,107): 24 db. Ára 20 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy nyílpuska lövedék hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (44,98): 2 db, (94,53): 2 db, (97,107): 70 db, (72,59): 32 db. Ára 8 arany. [3 pontot használtál fel, van még 635.]

a 153 4446 10 átadod a 153. tárgyat a 4446. kalandozónak (10 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 635.]

a 429 4666 2 átadod a 429. tárgyat a 4666. kalandozónak (2 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

aa 434 123 105 átadod a 434. tárgyat a 123. tárgyat a 105. tárgyat
Ebben a körben még nem adtál át tárgyat senkinek sem ill. a legutóbbi A parancs kudarcot vallott. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

m 8 3 4 mozogsz északra, délkeletre, délre
[136,-35] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardszárnyú pocok nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardszárnyú pocok bal oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Kitines ollójával a kardszárnyú pocok bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [137,-34] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Észreveszel egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,-33] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Látsz egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion bébi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi pufók lábszárát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az ekharion bébi bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 605.]

m 4 6 8 mozogsz délre, nyugatra, északra
[137,-32] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz jön feléd.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nyílvessző és egy sallank nyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,-32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Dornodon hitvány talpnyalói! Porig rombolom ocsmány oltáraitokat! Lord Rochford. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl és egy bőrsisak. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó intéz feléd kihívást. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,-33] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nukleáris cickány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [88 pontot használtál fel, van még 517.]

m 8 mozogsz északra
[136,-34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 507.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szeksztáns). [0 pontot használtál fel, van még 507.]

vtn 444 varázslat tanulás: a 444. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

v 444 elmormolod a 444. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

m 2 mozogsz keletre
[137,-34] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Látsz egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 497.]

* 1. BP: h 1602 27 40 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 9 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 9 kaja. [3 pontot használtál fel, van még 494.]

* 2. BP: szk 102 0 0 keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 192 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 454.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 152 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 414.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 374.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 334.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 294.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 254.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-35 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 3, 15.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 466 pontot. A következő körben tehát 666 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIRÁLY SZILMILL (7459. SZÖRNY)
A király szilmilleket tévedésből nevezték el királynak. Elnevezői csak azt észlelték, hogy minden szilmill tisztelettel adózik a király szilmilleknek, így azt hitték, hogy ők a szilmillek uralkodói. Pedig valójában csak arról van szó, hogy a király szilmillek végtelenül tisztelik az életet. Mágikus képességeik is az óvó-, védővarázslatokból állnak. Emiatt az óvó-védő szerep miatt, minden szilmill, még a leggyilkosabbak, legbrutálisabbak is tisztelik a őket, és egy szilmill sem ártana soha egy király szilmillnek. Természetesen a ravasz varázslók megtalálták annak is a módját, hogy a király szilmillt hasznos familiárisként alkalmazzák. A király szilmill ugyanis harcban védőmágiával védi "gazdáját". A király szilmill, a többi szimillhez hasonlóan a környezet mágikus potenciáljából meríti énekének erejét. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy ha király szilmill a familiárisod, a harcokban nagyobb lesz a védettséged. Nyugaton +3, keleten +6, a Sötét Földeken +9, az ősi birodalmakban +12, a Ryuku szigeteken +15, a Kiégett Földeken +18 védettséget kapsz.)
Figyelem! A harcban használt familiárisok Olimpián is érvényesülnek. Ekkor az alapján adják a bónuszokat, hogy a karakter melyik területen tartózkodott a nevezés pillanatában.)

KENTAURUSZ (762. SZÖRNY)
Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt?

KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY)
Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével?

KÍSÉRLETI KUDARC (714. SZÖRNY)
Az első, amit meg fogsz tanulni erről a szörnyről, hogy savas lehelete elé állni erősen ártalmas szegény kalandozófia (illetve lánya) számára. A kísérleti kudarc egy újabb minta a kyorg mágus laboratóriumából kikerülő borzalmak tárházából. Dobhártya szaggató rikoltása és a mágikus támadásoknak különösen ellenálló szervezete a különösen erős szörnyek közé emeli e teremtményt, mely nem fog egyetlen kardcsapásodtól a padlóra kerülni. Azért remélhetőleg a másodiktól már igen.

GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni.

DENTOR BŐR (551. TÁRGY)
Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek.

DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni.

ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 325. fordulód.

Erő: 43 (49) Szint: 22 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 45 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 92/93 év
Egészség: 46 (52) Életpont: 351/351 Jellem: semleges Tul. pont: 9
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 650/579 Pénz: 1486 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/21
Eddig összesen 1708 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 459 TP-t kaptál. Jelenleg 897 238 TP-d van. A következő szinthez még 102 762 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar varázsló. A 319. fordulódban 5168 arany került a bankszámládra. 5219 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: *25/100 vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 4/10 lőfegyverek: 24/98 (+7%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
137,64 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/46 2. nyomkövetés: 59/14 (+31%) 3. mászás: 5/96
4. csapdakészítés: 16/65 5. csapdaészlelés: 4/6 6. gyógyítás: 53/23
7. titkosírás: 4/46 8. felderítés: 30/63 (+3%) 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 33/51 (+1%) 11. taumaturgia: 39/19 (+5%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 161/92 14. szörnyismeret: 7/79 (+33%) 15. vadászat: 9/56
16. bányászat: 12/27 (+33%) 17. csapatmunka: 2/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 12 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 12 darabot ), szeksztánst (#32) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 5 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +17 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 12, pontszámod: 155.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 10 drótszőr (#37) 1 főnixtoll (#563)
12 kaja (#2) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 1 sallank nyíl (#129) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137 138
-36
-35
-34
-33
-32
-31
(136,-35) törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), kardszárnyú pocok (#152)
(136,-34) uzbány (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, quwarg harcos (#201)
(136,-33) nukleáris cickány (#155), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, 42. jellempróba
(136,-32) csontváz (#48), sírlidérc (#172), ősi csatamező (#263), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), ryuku légiós (#361)
(137,-34) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(137,-33) vaskohó (#155), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(137,-32) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), ősi csatamező (#263), oltár, 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ezoterikus mardel (#184)

Üzenet küldése a karakternek