Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. febr. 24. 9h:10' EZ A 397. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD 398. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 160 1 | elmormolod a 160. varázslatot |
bb 305 1 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (1 darabot) |
ve 112 20 | megveszed a 112. tárgyat 20 |
ve 105 15 | megveszed a 105. tárgyat 15 |
ee 84 1134 225 | eladod a 84. tárgyat az 1134. tárgyat a 225. tárgyat |
ee 378 | eladod a 378. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 572 6 | bemész az 572. épületbe |
vtn 157 | varázslat tanulás: a 157. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az útonálló fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár! {max. életpontja: 21-28.}
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz! {támadása: 5.}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bundás csirmáz testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Brod buzogányával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut nyakát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a törpemammut testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,49] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei!
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 95 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával eltalálod a földsárkány bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rubinkő (ld. enc.). 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [100,47] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Utad során felfedezel egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bibircsók-óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 556 | bemész az 556. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: h 233 30 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: ef 8 520 0 | energia fejlesztése 8 |
* 5. BP: kb 2 3 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 6. BP: gy 40 0 0 | gyógyítás 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 29 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
TŰZMÁGIA (157. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Hatékonyabbá akarod tenni tűz alapú varázslataidat? Itt az alkalom! A tűzmágia egy, a következő kör elejéig tartó bűbáj, melynek hatására minden tűzvarázslatot annyival többet sebez, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A tűzmágia elmondása 24 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense a köznyelven tűzbogyónak is nevezett kaktuszbogyó. |
RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY) Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat. |
MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY) Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!) |
RUBINKŐ (679. TÁRGY) A különlegesen ritka rubinköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers rubinkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a rubinkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni. |
Erő: | 52 (63) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 55 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 (17) | Életpont: | 290/290 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 421/279 | Pénz: | 4120 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 53/14 | Pszi pont: | 128/102 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 28/15 |
lőfegyverek: | 24/51 | dobófegyverek: | 23/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
101,46 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59, 56, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 85 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/67 | 2. nyomkövetés: | 42/17 (+20%) | 3. mászás: | 8/25 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 22/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/73 | 6. gyógyítás: | 10/85 |
7. titkosírás: | 5/43 | 8. felderítés: | 34/48 | 9. szörnyidomítás: | 7/4 |
10. teológia: | 28/95 (+1%) | 11. taumaturgia: | 36/32 (+8%) | 12. versengés: | 16/76 (+9%) |
13. zene: | 19/52 (+37%) | 14. szörnyismeret: | 13/96 | 15. pszi: | 18/77 (+9%) |
16. zárnyitás: | 1/23 | 17. vadászat: | 21/15 | 18. bányászat: | 35/42 (+12%) |
19. főzés: | 10/15 | 20. csapatmunka: | 2/57 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 50 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), kis bőrpajzsot (#45) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 35 TVP-ért |
cirkusz: küldetés, labirintus, szellemkastély (52) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), agyroppantás (#91), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | halálosztó kain (#168) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 41, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 4 920. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
isteni közbeavatk. (205) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 62 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1819 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 2 | Métely páncélja (#1562) | 2 | Mallon botja (#1526) | 15 | sallank karom (#128) | 1 | pengepajzs (#425) | 95 | kaja (#2) | 1 | méregtagadó (#1531) | 1 | mutáns csont (#331) | 3 | che-vállszalag (#1114) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | mentát karkötő (#1551) | 2 | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | Morgan sipkája (#466) | 20 | bot (#4) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 663 | nyílvessző (#108) | 780 | remák szív (#264) | 763 | purifikátor háj (#269) | 1781 | teriád féreg (#1276) | 1639 | tüske (#22) | 2 | lidérckorona (#531) | 318 | tükör (#43) | 2 | moa varázsdoboz (#1133) | 1834 | halcsont (#390) | 2300 | borkonyó bibe (#312) | 179 | fülemüle agyar (#267) | 21666 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | tubarkő (#700) | 1079 | spiritusz (#170) | 74 | mutáns csont (#331) | 76 | rum (#1419) | 2 | Horsa hagyatéka (#1337) | 840 | vízionár szem (#102) | 1868 | ezüstdarab (#326) | 5 | nyomkereső talizmán (#671) | 2000 | varányszem (#30) | 117 | jégszilánk (#1128) | 100 | sárkánypikkely (#292) | 84 | fokhagyma (#403) | 1772 | nerub szemfog (#1871) | 9786 | madártoll (#112) | 480 | kapuőr életnedv (#1996) | 1 | angyali sisak (#971) | 6516 | tinta (#101) | 270 | manifeszt.nyúlvány (#214) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
675 | arany (#50) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 3 | drótszőr (#37) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | varkaudar korbács (#1134) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | 15 | evaporőr háj (#105) | |||
22 | kaja (#2) | 12 | nyílvessző (#108) | 3 | óndarab (#85) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | rubinkő (#679) | 1 | tankány karom (#237) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|