Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 20. 9h:06' EZ A 330. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD 331. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 48 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {KCC:} Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {KCC:} A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 153, gyógyulás: 153, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: p 71 72 64 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: vv 19 26 0 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
kt 501 1 | elkészíted az 501. tárgyat (1 darabot) |
hu 280 234 | hulladék: 280 234 |
fog 216 1280 | elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 964 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 58, gyógyulás: 114, összesen: +56 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a zombi mester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az animált hókutya jobb vállát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted az animált hókutya fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 79, gyógyulás: 51, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [161,90] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy roguena. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena jobb vállát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a roguena malacfejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A roguena csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 31, gyógyulás: 55, összesen: +24 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 136, gyógyulás: 119, összesen: -17 ÉP}
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a szubreális vámpír bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 21, gyógyulás: 53, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [160,90] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich farkát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a drakolich fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 60, gyógyulás: 6, összesen: -54 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 27, gyógyulás: 65, összesen: +38 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem bal lábát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! {GYD:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
7 993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 359, gyógyulás: 233, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [158,91] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy halálbokort. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [157,91] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drakolich került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a drakolich nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 79, gyógyulás: 11, összesen: -68 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 11, gyógyulás: 50, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [155,90] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [154,90] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde tüskés bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 10, gyógyulás: 33, összesen: +23 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a woorgard testét. Kritikus ütés! (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a woorgard testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 28, gyógyulás: 203, összesen: +175 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
lm 33 35 37 | mozogsz 33 35 37 |
lm 40 2 11 | mozogsz 40 2 11 |
lm 30 42 47 | mozogsz 30 42 47 |
lm 48 49 51 | mozogsz 48 49 51 |
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gránitelementál nyakát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A gránitelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 79, gyógyulás: 63, összesen: -16 ÉP}
lm 52 54 55 | mozogsz 52 54 55 |
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 27 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT) A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. |
MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY) A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre. |
Erő: | 39 (64) | Szint: | 37 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (42) | Támadás: | 57 (60) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (41) | Védekezés: | 62 (69) | Menekülés: | 31 % | Életkor: | 37/355 év |
Egészség: | 36 (53) | Életpont: | 782/1090 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 42 (56) | Varázspont: | 1037/357 | Pénz: | 18461 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 60/60 | Pszi pont: | 180/264 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/55 | ökölvívás: | 27/41 | szúrófegyverek: | 26/93 |
vágófegyverek: | 28/24 (+3%) | ütőfegyverek: | 32/60 (+16%) | lőfegyverek: | 29/15 |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
153,90 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 159/13 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 63/20 (+5%) | 3. mászás: | 17/84 |
4. csapdakészítés: | 35/86 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 24/37 (+300%) | 6. gyógyítás: | 69/40 |
7. titkosírás: | 9/72 | 8. felderítés: | 26/29 (+300%) | 9. szörnyidomítás: | 17/48 |
10. teológia: | 59/16 (+7%) | 11. taumaturgia: | 55/13 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 10/49 |
13. versengés: | 17/11 (+9%) | 14. harcművészetek: | 31/31 | 15. zene: | 10/45 |
16. szörnyismeret: | 17/65 (+37%) | 17. pszi: | 20/36 (+2%) | 18. zárnyitás: | 4/63 (+300%) |
19. vadászat: | 8/68 | 20. vitalitás: | 10/89 | 21. bányászat: | 35/99 (+9%) |
22. testépítés: | 20/52 | 23. úszás: | 17/55 | 24. főzés: | 22/65 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (13,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 81, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1690 (limit: 1690), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 156147. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 175 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | tinta (#101) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
367 | arany (#50) | 1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 7 | drótszőr (#37) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 14 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 1 | óndarab (#85) | 10 | pular kristály (#239) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | szent kehely (#257) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | varázskő (#305) |
152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | |
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|