324. forduló, 326. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 16. 15h:15'
EZ A 475. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD
476. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [180,24] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 darázsszárnyat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+120 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+551 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 642. hetének nyerőszámai: 10, 12, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kronotapír nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 543.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 251 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 533.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 528.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 526.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 524.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 519.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 514.]

kb 166 36 kiveszel a bankból a 166. tárgyat (36 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 36 ugh mérget. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

bb 279 1 beraksz a bankba a 279. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

bb 328 11 beraksz a bankba a 328. tárgyat (11 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 11 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 509.]

kf 423 1 kézbeveszed/felveszed a 423. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a sárkánytőrt, majd a jobb kezedbe veszed a szívkeresőt. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

kf 626 2 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az agyartőrt, majd a bal kezedbe veszed a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

h 1168 14 használod az 1168. tárgyat
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 509.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 509.]

h 569 53 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni az óriáserő varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 509.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[183,31] Lakott területre érkeztél.

Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 4 mérg. ubuk tüskét 8 aranyért, 36 ugh mérget 72 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 9 ubuk tüskét 9 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 499.]

ve 128 20 megveszed a 128. tárgyat 20
Vásároltál 20 sallank karmot. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

ee 266 291 247 eladod a 266. tárgyat a 291. tárgyat a 247. tárgyat
Eladtál 2 kvazár sisakot. 140 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bíbor erőövet. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 1 fekete bőrcsizmát. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 499.]

kpb 8 kezd. parancs berakása: 8

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 494.]
[A parancs tárolásra került.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy templomot. Sheran híveié.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [183,29] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. (208 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló szellemtestét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a kísértetvarázsló bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy hatalmas terembe értél. Látszólag nem vezet tovább út az egyik irányba sem. Egy szörnyet pillantasz meg, amely gyors iramban feléd közeledik. Nyálkás csáprágói ijesztően merednek előre, és élelem után kutakodnak. A lény viselkedése azt sugallja, éhes. Átfut rajtad egy érzés, hogy a magadra húzott ryuku vállvédő remek eledel lenne számára. Már nincs időd levenni, azt pedig, hogy ő hámozzon ki belőle nem szeretnéd, így inkább futásnak eredsz. [Ha legközelebb ebbe a helyzetbe kerülsz, és meg szeretnéd ryuku-val etetni a lényt, legyen nem beKFelt ryuku tárgyad.] Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+42 életerő.)
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel jól megszúrod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+44 életerő.)
Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 436.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 ezüst gyűrű többletet jelez. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 432.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen keletre 75, délre 165 mérföldre van egy ősi csatamező. Ha felcsigáztam az érdeklődésed, ne késlekedj az utazással!" Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 428.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Innen nyugatra 144, délre 12 mérföldre néhány sóhajtó dorony bujkál." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 424.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[180,24] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Warrax előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi táborát. A bőre kreolszínű. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia főpap-jelöltje. Egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 414.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [10 pontot használtál fel, van még 404.]

v 198 182 8 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(180,24) nekrofun (#173), Elenios oltár, művészi porolit (#720), egy alakváltó férfi

[182,8] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett drakolich közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, égszínkék szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy Bufa hírnöke trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 394.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

lm 4 mozogsz 4
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [2. PONT.] Egy húsevő magszim lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel teljesen átszúrod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a húsevő magszim testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. A húsevő magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [3. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy húsevő magszim. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel teljesen átdöföd a húsevő magszim testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a húsevő magszim testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 371.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 371.]

lm 7 10 17 mozogsz 7 10 17
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vérfürdető magszim. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel jól megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vérfürdető magszim. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel jól megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] Egy vérfürdető magszim lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [13. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kputtyintó csalán! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 87 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán bal oldalát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kputtyintó csalán! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megbököd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 56 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán bal oldalát. (6 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 ragasztót, 1 arx formázó mintát és 1 bev formázó mintát. Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +90 életerő.) [66 pontot használtál fel, van még 305.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[183,8] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegyi óriás. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [184,8] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy natali követ. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [185,8] Még mindig az erdőben vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 264.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[186,8] Az erdőt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [187,8] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy púdersziklát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [188,8] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.
(Feltételes támadás:) Egy csápos otagi! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 23 életpontot vesztettél. Nem találtad el! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 38 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 30 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 194, gyógyulás: 0, összesen: -194 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+40 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+37 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+37 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 tüskét. Erőd TF-elődött. [111 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 mozogsz keletre
[189,8] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [25 pontot használtál fel, van még 128.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj, egy kígyóbőr kesztyű és egy nyu-shuriken. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath jön feléd. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [50 pontot használtál fel, van még 78.]
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+41 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+41 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 48.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 48.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 247 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 8.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 27, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 466 pontot. A következő körben tehát 463 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSERŐ (53. VARÁZSLAT)
Végre megszerezted minden Tharr-pap álmát, a plusz sebzést adó varázslatot! Ennek a kellemes varázslatnak az elmormolása 24 VP-be kerül, és 5 TVP-be. Ettől kezdve egészen a következő forduló elejéig tart. Minden támadásodra kapsz +1 sebzést (tehát ha már háromszor támadsz a fegyvereddel, akkor körönként +3-at!). Ha tapasztaltabb leszel, akkor ez támadásonként +2-re ill. +3-ra is nőhet! A varázslat anyagi komponense egy sallank karom.

HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY)
Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz.

NATALI KŐ (388. TÁRGY)
A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 325. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 79 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 30 (36) Életpont: 415/146 Jellem: gonosz (425) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (47) Varázspont: 878/57 Pénz: 614 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 171/31 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 92
Eddig összesen 1916 szörnyet (16 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 25506 TP-t kaptál. Jelenleg 1500039 TP-d van. A következő szinthez még 199961 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 92 az új rendszer szerint. A 324. fordulódban 8600 arany került a bankszámládra. 8643 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 29
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 29
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 (+1) 2. nyomkövetés: 96 3. lopás: 7
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 41 (+1) 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 22
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 49 12. taumaturgia: 69
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 38 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, valóban használod-e a varázslataimat. Imádkozz úgy, hogy max. életerőd legalább 290!
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bíbor erőöv (#291) 1 fáklya (#36) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 13 kaja (#2)
2 kvazár sisak (#266) 1 Mágikus Koponya (#279) 2 mandibulapenge (#125)
1 Martian tekercse (#569) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 púderkő (#119)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 4 spiritusz (#170)
10 Thargodan esszencia (#328) 4 tünde nyíl (#554) 1 ubuk dobónyíl (#138)
9 ubuk tüske (#131) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
239 arany (#50) 1 arx formázó minta (#298) 1 bev formázó minta (#299)
1 darázsszárny (#652) 1 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüstshuriken (#327) 2 lótuszvirág (#447) 8 madártoll (#112)
5 magszim bél (#103) 2 mocsári penke (#148) 1 nyu-shuriken (#157)
3 óndarab (#85) 63 ragasztó (#83) 1 rövid íj (#107)
19 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,8) drakolich (#760), a 74. labirintus bejárata, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), egy kobudera férfi, húsevő magszim (#67), vérfürdető magszim (#148), kputtyintó csalán (#247)
(183,8) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), hegyi óriás (#397)
(184,8) natali kő (#388), Chara-din monolitja (#534)
(185,8) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(186,8) 42. jellempróba
(187,8) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(188,8) csápos otagi (#395), quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534)
(189,8) Thargodan csatamező (#432), 49. jellempróba, művészi porolit (#720), Raia oltár, pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237)

Üzenet küldése a karakternek