Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 12. 9h:31' EZ A 325. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD 326. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 564 1555 533 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 1555. tárggyal az 533. tárgyat |
kf 560 464 527 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 464. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 209 11 57 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot az 57. varázslatot |
im | imádkozol |
kf 821 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 71, gyógyulás: 129, összesen: +58 ÉP}
v 22 39 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 39 | elmormolod a 22. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a csataremák fejét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a csataremák egyik csápját. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a csataremák testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A csataremák csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (12 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1020, sebződés: 261, gyógyulás: 184, összesen: -77 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 117 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (mivel tompítás van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar hadúr bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany és egy vas dobónyíl. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 35, gyógyulás: 21, összesen: -14 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár bal oldalát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 90, gyógyulás: 125, összesen: +35 ÉP}
hu 72 159 84 | hulladék: 72 159 84 |
hu 730 1550 | hulladék: 730 1550 |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 348 | megveszed a 348. tárgyat |
a 348 2257 1 | átadod a 348. tárgyat a 2257. kalandozónak (1 darabot) |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 94, gyógyulás: 127, összesen: +33 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és egy kék orchidea. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 15, gyógyulás: 44, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,59] A vidék sivatagosra vált. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy ekharion bébi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[16 pontot használtál fel, van még 204.]
v 198 160 66 | elmormolod a 198. varázslatot |
[160,66] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.
jlk 1811 | jelszó kimondása 1811 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 189.]
m 4 2 8 | mozogsz délre, keletre, északra |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 11 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a darázsfelhő nagyját. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöfködöd a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 71, gyógyulás: 44, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [161,67] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy színes dözmöng. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy jégkristály felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 47, gyógyulás: 38, összesen: -9 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a smaragdgólem jobb oldalát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Sárkánytőrrel megdöfködöd a smaragdgólem testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 386 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 136 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 826, gyógyulás: 120, összesen: -706 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[160,66] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy kputtyintó csalán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 7, gyógyulás: 47, összesen: +40 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a vadász quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a vadász quwarg torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [160,65] Még mindig bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy pszi őselementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 114 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 49, gyógyulás: 30, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [160,63] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a bűbájlidérc testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A bűbájlidérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 54, gyógyulás: 45, összesen: -9 ÉP}
kt 313 8 | elkészíted a 313. tárgyat (8 darabot) |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [161,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 50, gyógyulás: 34, összesen: -16 ÉP}
kt 312 5 | elkészíted a 312. tárgyat (5 darabot) |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ravasack formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy csillagbozótost. Látsz egy pézsmatököt. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
szk 239 | keresed a 239. szörnyet |
im | imádkozol |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal a 690. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 688. tárggyal a 687. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
Erő: | 40 (57) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 42 (47) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 36 (42) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/70 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 520/537 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 57 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 1523/20 | Pénz: | 6080 arany | Kép. pont: | 62 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 188/316 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 53 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/64 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 42/56 (+17%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/61 | lőfegyverek: | 8/88 |
dobófegyverek: | 35/42 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (200%) << vámpírtőr (#364) (140%) << tyrex bunkó (#421) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 863 időszaki: 153 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 78/63 (+43%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 18/19 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 16/59 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/19 |
7. gyógyítás: | 16/50 | 8. titkosírás: | 12/98 (+23%) | 9. felderítés: | 25/37 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 73/48 (+55%) | 12. taumaturgia: | 56/59 (+45%) |
13. szerencsejáték: | 9/10 | 14. versengés: | 16/65 (+8%) | 15. zene: | 3/0 |
16. szörnyismeret: | 34/44 (+20%) | 17. pszi: | 27/11 (+1%) | 18. zárnyitás: | 13/21 |
19. vadászat: | 7/43 | 20. vitalitás: | 4/24 | 21. bányászat: | 21/68 |
22. úszás: | 4/75 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), agyagelementál (#203), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +43 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +43 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) |
mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | méregsemlegesítés (#14) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | jégkristály (#593) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | szöges bunkó (#8) | 1 | tükör (#43) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 6 | vasérc (#152) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | 10 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
276 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | darázsszárny (#652) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 55 | víz (#27) |