Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 31. 9h:08' EZ A 729. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD 730. játékheted kezdete: ápr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1200 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+8 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus fejét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és egy kék orchidea. 3175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
av 13 | alakváltás 13 |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
d 13 2 | eldobod a 13. tárgyat (2 darabot) |
h 341 49 3 | használod a 341. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
hh 1269 1534 | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
h 341 117 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 111 1 | használod a 341. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem mágia... Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany és egy ezüst nyaklánc. 3151 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [203,116] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [204,115] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2610 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Megmarkolva a Raia pallosát a másikra rontasz. {KCC:} Raia pallosával többször mélyen végigmetszed az ősdentor testét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Raia pallosával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3998 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 324 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 324, gyógyulás: 0, összesen: -324 ÉP}
(Továbbmész...) [203,113] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöföd a bávatag golombár bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (27 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1505 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a jégtroll jeges testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A jégtroll mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] 1649 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [201,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
117 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [200,112] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar varázsló került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 192 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+2 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+18 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy varázsvédelem varázst. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+19 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem mágia... Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+19 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3119 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 230 765 778 | keresed a 230. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY) Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik. |
KÖDKARD (319. TÁRGY) A ködkard kizárólag az árnyvilágban létező, anyagtalan fegyver. A vágófegyverek forgatásában járatos kalandozó nagy hatékonysággal forgathatja ezt a 2d4+2 sebzésű kardot az árnyvilág lakói ellen. A ködkard balkezes fegyverként nem használható. |
Erő: | 32 (37) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 34 (49) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 (34) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/47 év |
Egészség: | 26 | Életpont: | 422/375 | Jellem: | jó (609) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 38 (59) | Varázspont: | 820/338 | Pénz: | 7134 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 28/15 | Pszi pont: | 226/72 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | 24/93 | szúrófegyverek: | 26/32 (+24%) |
vágófegyverek: | 25/8 (+2%) | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 27/29 (+15%) |
dobófegyverek: | 26/79 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ököl (#28) (140%) << Raia pallosa (#426) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/25 (+26%) | 2. nyomkövetés: | 81/22 (+10%) | 3. mászás: | 15/2 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 19/65 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/39 | 6. gyógyítás: | 61/78 |
7. titkosírás: | 4/59 | 8. felderítés: | 26/50 (+15%) | 9. szörnyidomítás: | 12/25 (+8%) |
10. teológia: | 58/43 (+23%) | 11. taumaturgia: | 60/76 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 2/71 |
13. versengés: | 14/84 | 14. harcművészetek: | 22/21 | 15. zene: | 10/97 |
16. szörnyismeret: | 40/66 | 17. pszi: | 20/54 (+21%) | 18. zárnyitás: | 8/65 |
19. vadászat: | 13/54 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 31/97 |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs II (#63) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | rókafarok (#124) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
175 | arany (#50) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | fűszertartó (#210) | 28 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | kötél (#92) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 2 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) |