Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 10. 9h:10' EZ A 328. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD 329. játékheted kezdete: nov. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 11. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
ek 116 55 133 | t. energia kisütése: 116 55 133 |
hh 522 449 473 | használod az 522. tárgyat a 449. tárgyat a 473. tárgyat |
bb 2 50 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot) |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány nyakát. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a smaragd sárkány bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 454, gyógyulás: 291, összesen: -163 ÉP}
(Továbbmész...) [376,88] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál testét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál ébentestét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével súrolod a halálelementál testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nunchakuval csak érinted a halálelementál ébentestét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
7898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 88, gyógyulás: 162, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [375,87] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.
(Feltételes támadás:) Egy ében sárkány! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az ében sárkány bal oldalát. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd az ében sárkány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az ében sárkány testét. (4 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nunchakuval megpöccinted az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Az ében sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 599, gyógyulás: 288, összesen: -311 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg egyik lábát. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 37 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru herceg tigristestét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 111, gyógyulás: 181, összesen: +70 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a smaragd drakón testét. Kritikus ütés! (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón csontos pofáját. Kritikus ütés! (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 12, gyógyulás: 134, összesen: +122 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány bal vállát. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1408, sebződés: 503, gyógyulás: 285, összesen: -218 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 364 72 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,72] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy taalru készül a lemészárlásodra.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru jobb vállát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nunchakuval megcsapod a taalru egyik lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 51, gyógyulás: 57, összesen: +6 ÉP}
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos bal lábát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval eltalálod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 57, gyógyulás: 96, összesen: +39 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lidérckirály testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály jobb vállát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály bal lábát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a lidérckirály bal karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 124, gyógyulás: 174, összesen: +50 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra támadsz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a sötét ölész testét. Kritikus ütés! (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a sötét ölész fejét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét ölész elmosódó alakját. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Nunchakuval súrolod a sötét ölész jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
11461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 189, gyógyulás: 243, összesen: +54 ÉP}
h 1168 2 | használod az 1168. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a viharóriás bal lábát. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Törpe szekercével felnyitod a viharóriás oszlopos lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 83 aranyat. 7245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 354, gyógyulás: 173, összesen: -181 ÉP}
(Továbbmész...) [364,70] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy Raia angyala! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Raia angyala bal karját. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia angyala testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia angyala bal szárnyát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Nunchakuval súrolod a Raia angyala jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A Raia angyala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 421, gyógyulás: 224, összesen: -197 ÉP}
(Továbbmész...) [364,69] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy trikornis herceg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,107] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
be 689 | bemész a 689. épületbe |
szk 333 274 | keresed a 333. szörnyet a 274. szörnyet |
hu 516 585 358 | hulladék: 516 585 358 |
bb 328 50 | beraksz a bankba a 328. tárgyat (50 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 35 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért |
DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (kb. 120 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.) |
Erő: | 60 (89) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 53 (66) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/398 év |
Egészség: | 59 (83) | Életpont: | 1294/1121 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 62 (87) | Varázspont: | 2302/378 | Pénz: | 5624 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 504/109 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 33/53 (+6%) | ütőfegyverek: | 41/53 (+8%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 35/7 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/18 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 77/92 (+33%) | 3. mászás: | 20/71 |
4. csapdakészítés: | 22/9 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/43 (-1300%) | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/57 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 137/23 (+45%) | 11. taumaturgia: | 122/99 (+38%) | 12. szerencsejáték: | 3/8 |
13. versengés: | 17/83 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/68 |
16. szörnyismeret: | 44/92 (+20%) | 17. pszi: | 34/2 (+91%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/83 | 20. vitalitás: | 7/25 | 21. bányászat: | 34/67 (+5%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 15/3 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +33 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (97,5,2) | vámpirizáció (#1) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | 46. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | grifftojás (#179) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
49 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 10 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 12 | spiritusz (#170) | 47 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
535 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | aranytű (#272) | |||
4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | kék orchidea (#68) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | Martian tekercse (#569) | 17 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | varázskő (#305) |