Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 8. 9h:13' EZ A 328. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD 329. játékheted kezdete: nov. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Raia angyala bal lábát. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia angyala fehér testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Raia angyala fehér testét. Kritikus ütés! (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Nunchakuval megütöd a Raia angyala bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 314, gyógyulás: 230, összesen: -84 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia angyala bal szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a Raia angyala bal karját. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia angyala angyali szárnyát. (4 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nunchakuval súrolod a Raia angyala bal lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Raia angyala száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 290, gyógyulás: 230, összesen: -60 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 11. varázslatot |
ftv 146 42 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 42. szörnyet |
ek 7 5 7 | t. energia kisütése: 7 5 7 |
vv 222 79 167 | elmormolod a 222. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
bb 2 50 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhány helyen meghorzsolod a rothadó lián testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvered 24 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Nunchakuval gyengén megütögeted a rothadó lián bal oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvered 36 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 53 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő varkaudar szablya felületére. Szerencsére semmi hatása sincs.
{Csatastatisztika; sebzés: 1398, sebződés: 507, gyógyulás: 4, összesen: -503 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a rothadó lián testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhány helyen meghorzsolod a rothadó lián testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 51 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó lián fittyedt levelét. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Fegyvered 26 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 1531, sebződés: 516, gyógyulás: 4, összesen: -512 ÉP}
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [410,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Észreveszel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magnetikus praglonc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc bal vállát. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével megvagdalod a magnetikus praglonc bal oldalát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nunchakuval csak érinted a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (310,64)-> 200 arany, -2 ÉP] 6533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 54, gyógyulás: 170, összesen: +116 ÉP}
(Továbbmész...) [411,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Látsz egy mópat bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat mópat fatty. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mópat fatty puha torát. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a mópat fatty testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mópat fatty testét. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a mópat fatty testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (12 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mópat fatty testét. Kritikus ütés! (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Nunchakuval épp hogy eltalálod a mópat fatty puha torát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az 5 mópat fatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] 12363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2154, sebződés: 190, gyógyulás: 427, összesen: +237 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
v 198 377 88 | elmormolod a 198. varázslatot |
[377,88] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele.
kf 467 475 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 475. tárggyal |
be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
lm 905 6 1 | mozogsz 905 6 1 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nunchakuval gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 49, gyógyulás: 48, összesen: -1 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan egyik karját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi nyakát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nunchakuval eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 35, gyógyulás: 54, összesen: +19 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru egyik lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru jobb vállát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nunchakuval megütöd a taalru egyik lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 75, gyógyulás: 50, összesen: -25 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Thargodan zsoldos bal lábát. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval csak érinted a Thargodan zsoldos bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 32, gyógyulás: 96, összesen: +64 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével kicsit megvágod a Thargodan légiós fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 157, gyógyulás: 186, összesen: +29 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós bal vállát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével végigvagdosod a Thargodan légiós gigászi testét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nunchakuval megpöccinted a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 266, gyógyulás: 198, összesen: -68 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval csak érinted a Thargodan mágus nyakát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 8143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 987, sebződés: 29, gyógyulás: 202, összesen: +173 ÉP}
kf 1373 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 1088. tárggyal |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 7 7 4 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a mösze uralkodó fejét. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a mösze uralkodó testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a mösze uralkodó kitines hátát. (4 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nunchakuval megpöccinted a mösze uralkodó testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 15578 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1330, sebződés: 534, gyógyulás: 270, összesen: -264 ÉP}
(Továbbmész...) [375,86] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánybarlangot. (ld. enc.) Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy méregféreg közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 16 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a méregféreg ízelt testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Nunchakuval megpöccinted a méregféreg testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 10153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1165, sebződés: 197, gyógyulás: 222, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [375,87] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy jégelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval eltalálod a jégelementál fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 28, gyógyulás: 95, összesen: +67 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a halálelementál vörösen izzó képét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál ébentestét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
7898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 43, gyógyulás: 156, összesen: +113 ÉP}
(Továbbmész...) [377,89] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. (-20 támadás). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (94 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (6 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Nunchakuval súrolod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1358, sebződés: 573, gyógyulás: 276, összesen: -297 ÉP}
(Továbbmész...) [378,90] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy talriai behemót. Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a talriai behemót testét. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (6 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Fegyvered 24 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 43 kaját. 14939 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1793, sebződés: 319, gyógyulás: 364, összesen: +45 ÉP}
szk 327 | keresed a 327. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a lidérckirály testét. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály testét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével épp hogy megvágod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nunchakuval súrolod a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 93, gyógyulás: 161, összesen: +68 ÉP}
SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán. |
Erő: | 60 (89) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 53 (66) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/399 év |
Egészség: | 58 (82) | Életpont: | 1294/1105 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 62 (87) | Varázspont: | 2302/88 | Pénz: | 3893 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 494/303 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 33/47 (+14%) | ütőfegyverek: | 41/45 (+5%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 35/5 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/7 | 2. nyomkövetés: | 77/59 (+27%) | 3. mászás: | 20/71 |
4. csapdakészítés: | 22/3 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 22/43 (+1336%) | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/50 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 136/78 (+68%) | 11. taumaturgia: | 122/61 (+66%) | 12. szerencsejáték: | 3/8 |
13. versengés: | 17/83 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/68 |
16. szörnyismeret: | 44/72 (+52%) | 17. pszi: | 33/11 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/83 | 20. vitalitás: | 7/25 | 21. bányászat: | 34/62 (+4%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/93 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +33 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (97,5,2) | vámpirizáció (#1) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
csapdaészlelés (#222) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | 46. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 2 | Huddens elixírje (#830) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
19 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 25 | spiritusz (#170) | |||
2 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
398 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | eknozol (#540) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
17 | mákrózsa virág (#56) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
8 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zöld üveg (#82) |