Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 6. 15h:59' EZ A 437. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD 438. játékheted kezdete: nov. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2457 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 88. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 738. tárgyat a 229. tárggyal az 531. tárgyat |
* 7. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (2 darabot) |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 2. tárgyat (347 darabot) |
kf 638 1 | kézbeveszed/felveszed a 638. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
a 403 5446 5 | átadod a 403. tárgyat az 5446. kalandozónak (5 darabot) |
vv 188 222 171 | elmormolod a 188. varázslatot a 222. varázslatot a 171. varázslatot |
lm 6 900 21 | mozogsz 6 900 21 |
lm 4 905 3 | mozogsz 4 905 3 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a lidércúr jobb lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a lidércúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 6, gyógyulás: 26, összesen: +20 ÉP}
lm 900 20 | mozogsz 900 20 |
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 176 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}
kf 474 1 | kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus bal karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Marokra fogva a Tilnetor kardját ellenfeledre rohansz. Tilnetor kardjával néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 493 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Tilnetor kardja eltűnt! Elhajítod a vacak ősquwarg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes élőholt ősmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 20: 2. térkép 1. pont 39: 2. térkép 17. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 20. pont 16: 3. térkép 1. pont 17: 1. térkép 39. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont |
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 408.]
lm 25 26 | mozogsz 25 26 |
kf 638 1 | kézbeveszed/felveszed a 638. tárgyat a jobb kezedbe |
vv 109 171 171 | elmormolod a 109. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a magger nyakát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a magger testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 34, gyógyulás: 42, összesen: +8 ÉP}
v 198 187 16 | elmormolod a 198. varázslatot |
[187,16] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél az első névtelen utazó, aki nem jut át... Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt.
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [188,15] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.
(Továbbmész...) [188,14] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
m 1 3 8 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északra |
(Továbbmész...) [190,14] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy zombi mester. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 163 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [190,13] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [192,13] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyíkfű csomót.
(Továbbmész...) [193,12] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy átokmurgattyú nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval teljesen átdöföd az átokmurgattyú jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Kyorg tőrrel megdöföd az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 220. varázslatot a 3. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat az 531. tárggyal |
* 5. BP: | beraksz a bankba az 582. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (18 darabot) |
* 7. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 8. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY) Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t (és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is. |
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY) Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja. Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz. |
Erő: | 47 (57) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 136 cm |
IQ: | 42 (48) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 40 (41) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 9/13 év |
Egészség: | 44 (47) | Életpont: | 510/739 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 53 (62) | Varázspont: | 1173/810 | Pénz: | 4079 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 214/179 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 36 (+1) |
vágófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | 31 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -29.); ezüsttollú nyíl (#363) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28 | 2. nyomkövetés: | 74 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 16 | 5. csapdakészítés: | 25 | 6. csapdaészlelés: | 12 (-6) |
7. gyógyítás: | 34 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 24 |
10. szörnyidomítás: | 12 | 11. teológia: | 70 | 12. taumaturgia: | 92 |
13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 14 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 6 | 17. szörnyismeret: | 47 | 18. pszi: | * 31 |
19. zárnyitás: | 8 | 20. vadászat: | 13 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 12 | 23. úszás: | 8 | 24. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
bávatag golombár (#165), éjkornis (#228), kputtyintó csalán (#247), purifikátor császár (#393), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), élőholt mirg (#135), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
csápos otagi (#395), őrjáratozó katona (#274), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), Ravasack (#3318), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem 2 (#188) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
káosz szava (#207) | >> | őrült varázsló (#255) | káosz szava (#207) | >> | woorgard (#231) | |
izomernyesztés (#33) | >> | részeg kalandozó (#187) | villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
káoszcsapás (#200) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | Chara-din lesújt (#223) | >> | férfiak (#998) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | nők (#999) | Chara-din lesújt (#223) | >> | ongóliant (#159) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | pszi őselementál (#258) | Chara-din lesújt (#223) | >> | purifikátor császár (#393) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi (#257) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | adószedő (#234) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 5 | fokhagyma (#403) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | kholden kulcs (#470) | 2 | norgat kulcs (#471) | |||
1 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | tükör (#43) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
675 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
1 | esszenciakristály (#350) | 1 | Fairlight botja (#476) | 1 | mágusköpeny (#453) | |||
4 | manakristály (#500) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | szent kehely (#257) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | tudás gyöngye (#522) | 1 | Urgod kesztyűje (#462) | |||
1 | zafír fülbevaló (#477) |