321. forduló, 323. forduló, Thymus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 6. 15h:59'
EZ A 437. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD
438. játékheted kezdete: nov. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2457
SZÁMLA : XXXX

THYMUS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 6. pontnál.
A táborozás 3. napján összeakadsz Sardullah Sharpával. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot és egy tükörpáncélt visel. Fegyverzetét egy ében sárkány trófea, egy rothadó lián trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 10 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Minden varázserőd visszatért. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+119 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 684. hetének nyerőszámai: 26, 17, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 88. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 461.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 457.]

* 3. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Leveszed az Urgod kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 738. tárgyat a 229. tárggyal az 531. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 7. KP: kiveszel a bankból a 211. tárgyat (2 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 8. KP: beraksz a bankba a 2. tárgyat (347 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

kf 638 1 kézbeveszed/felveszed a 638. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Tilnetor kardját, majd a jobb kezedbe veszed a Káoszkígyót. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

a 403 5446 5 átadod a 403. tárgyat az 5446. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 fokhagymát Nátha részére. [5 pontot használtál fel, van még 448.]

vv 188 222 171 elmormolod a 188. varázslatot a 222. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 tüske). [0 pontot használtál fel, van még 446.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 446.]

lm 6 900 21 mozogsz 6 900 21
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. [3 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 4 905 3 mozogsz 4 905 3
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Egy lidércúr lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a lidércúr jobb lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a lidércúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 6, gyógyulás: 26, összesen: +20 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [14 pontot használtál fel, van még 429.]

lm 900 20 mozogsz 900 20
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szubreális vámpír van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 176 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 423.]

kf 474 1 kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Káoszkígyót, majd a jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

lm 24 24 24 mozogsz 24 24 24
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [24. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt ősmágus. Fegyvere egy Pusztítás Botja. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus bal karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Marokra fogva a Tilnetor kardját ellenfeledre rohansz. Tilnetor kardjával néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 493 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöfködöd az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Tilnetor kardja eltűnt! Elhajítod a vacak ősquwarg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes élőholt ősmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját [Pusztítás Botja ládikóba-> (185,60)-> 180 arany, -2 ÉP], 1 mágusköpenyt, 1 Urgod kesztyűjét, 1 királyi koronát [királyi korona ládikóba-> (185,60)-> 125 arany, -2 ÉP], 1 zafír fülbevalót és 1 Morgan szilánkját (ld. enc.). Mágnesként vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a bot markot formázó végébe helyezed. A marok a gömb köré zárul, és az egész bot felizzik! Ijedten elejted. Az egész teremben hatalmas szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe gyökerezett lábbal állsz, arra is képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben:
- Na mi lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot, de sem áramütést, sem más iszonytató csapást nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál. (ld. enc.)
Hát ez fantasztikus! Most pedig előveheted és megvizsgálhatod a lepecsételt térképet, amelyet már oly régóta hordasz magaddal.

36 34 32 30 28 23
35 33 31 29
27 22
37 38 39 42 41
26
40
25
20
19
15 24 21
17
10 12 14
16
11 13
18 9
3
2 7
5 8
4
1 6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
39: 2. térkép 17. pont
26 27
14
28
25 13
24
17
18 23
12 11
20 15
1 10
2
9 8
19 21 22 16
3
4 5 6 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont
16: 3. térkép 1. pont
17: 1. térkép 39. pont
6 12
9
8 10
11
5 17
4 13 14
2
1
3 16 15
7
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont

Ez a 94. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található.

Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 25 26 mozogsz 25 26
A fenébe! Egy zsákutca. [25. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 cru formázó minta [cru formázó minta ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 esszenciakristály, 3 varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 deus ex machina és 6 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [24. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [9 pontot használtál fel, van még 399.]

kf 638 1 kézbeveszed/felveszed a 638. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a Káoszkígyót. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

vv 109 171 171 elmormolod a 109. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 399.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(164,55) a 80. labirintus bejárata, lidércúr (#252), szubreális vámpír (#223), élőholt ősmágus (#179)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 389.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 180 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 339.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[164,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Arany Macska vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a magger nyakát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a magger testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 34, gyógyulás: 42, összesen: +8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Sardullah Sharpával. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot és egy tükörpáncélt visel. Ruházatát egy ében sárkány trófea, egy rothadó lián trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 10 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Mentális auráját felismered, ő is gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[9 pontot használtál fel, van még 330.]

v 198 187 16 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(164,55) a 80. labirintus bejárata, lidércúr (#252), szubreális vámpír (#223), élőholt ősmágus (#179), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), magger (#747), Sardullah Sharpa (4265. kalandozó)

[187,16] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél az első névtelen utazó, aki nem jut át... Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt.

[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 320.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[188,16] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.


(Továbbmész...) [188,15] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,14] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

[27 pontot használtál fel, van még 293.]

m 1 3 8 mozogsz északkeletre, délkeletre, északra
[189,13] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.


(Továbbmész...) [190,14] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy zombi mester. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 163 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}


(Továbbmész...) [190,13] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. [27 pontot használtál fel, van még 266.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[191,13] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

Találsz egy gyíkfű csomót. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,13] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyíkfű csomót.


(Továbbmész...) [193,12] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy átokmurgattyú nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval teljesen átdöföd az átokmurgattyú jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Kyorg tőrrel megdöföd az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy zombi mester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}


Találkozol Daemonnal. Ő Zanthia férje! Dornodon nagyhatalmú főpapja. Egy che-vállszalagot, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
[27 pontot használtál fel, van még 239.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 63 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. BP: elmormolod a 220. varázslatot a 3. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 5. BP: beraksz a bankba az 582. tárgyat (211 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 6. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (18 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 8. BP: használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 1, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Egy kaját bezabál a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 194 pontod maradt, ebből a következő körre 194 pontot vihetsz át. Kapsz még 463 pontot. A következő körben tehát 657 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY)
Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t (és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is.

FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY)
Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja.
Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz.

KARAKTERLAP

Thymus, egy hosszú ezüsthajú, égszínkék szemű mutáns férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 322. fordulód.

Erő: 47 (57) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 136 cm
IQ: 42 (48) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 40 (41) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 9/13 év
Egészség: 44 (47) Életpont: 510/739 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 1
Szerencse: 53 (62) Varázspont: 1173/810 Pénz: 4079 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 214/179 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 4
Eddig összesen 2509 szörnyet (7 ebben a körben) és 7 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 19012 TP-t kaptál. Jelenleg 3870374 TP-d van. A következő szinthez még 129626 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, vark. kardtáncos, élőholt ősmágus. A 317. fordulódban 4193 arany került a bankszámládra. 4402 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 36 (+1)
vágófegyverek: 9 ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 31
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -29.); ezüsttollú nyíl (#363) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28 2. nyomkövetés: 74 3. lopás: 3
4. mászás: 16 5. csapdakészítés: 25 6. csapdaészlelés: 12 (-6)
7. gyógyítás: 34 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 12 11. teológia: 70 12. taumaturgia: 92
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 14 15. harcművészetek: 1
16. zene: 6 17. szörnyismeret: 47 18. pszi: * 31
19. zárnyitás: 8 20. vadászat: 13 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 12 23. úszás: 8 24. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
bávatag golombár (#165), éjkornis (#228), kputtyintó csalán (#247), purifikátor császár (#393), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), élőholt mirg (#135), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
csápos otagi (#395), őrjáratozó katona (#274), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), Ravasack (#3318), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) csupasz izom (#28)
láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220)
szemmelverés (#137) láthatatlanság (#76) esszenciavédelem 2 (#188) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
káosz szava (#207) >> őrült varázsló (#255) káosz szava (#207) >> woorgard (#231)
izomernyesztés (#33) >> részeg kalandozó (#187) villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146)
izomernyesztés (#33) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237)
káoszcsapás (#200) >> áeratikus hasnyák (#243) Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998)
Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999) Chara-din lesújt (#223) >> ongóliant (#159)
Chara-din lesújt (#223) >> pszi őselementál (#258) Chara-din lesújt (#223) >> purifikátor császár (#393)
háló (#186) >> noth szellem (#250) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem II (#108) >> Notermanthi (#257) varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) tompítás (#40) >> adószedő (#234)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 5 fokhagyma (#403) 2 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 1 kholden kulcs (#470) 2 norgat kulcs (#471)
1 Tilnetor kardja (#474) 1 tükör (#43) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
675 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 deus ex machina (#1)
1 esszenciakristály (#350) 1 Fairlight botja (#476) 1 mágusköpeny (#453)
4 manakristály (#500) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 szent kehely (#257)
1 szvó-ektoplazma (#151) 5 tudás gyöngye (#522) 1 Urgod kesztyűje (#462)
1 zafír fülbevaló (#477)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,13) nekrofun (#173)
(190,14) zombi mester (#251)
(191,13) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(192,13) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(193,12) a 94. labirintus bejárata, átokmurgattyúk (#225), zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek