Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 23. 9h:30' EZ A 449. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD 450. játékheted kezdete: máj. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a halálosztó kain testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a halálosztó kain jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a halálosztó kain bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 74, gyógyulás: 12, összesen: -62 ÉP}
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 324 |
in 4102 777 622 | leírod a 4102. kalandozónak a 777. szörnyet a 622. tárgyat |
in 3070 777 622 | leírod a 3070. kalandozónak a 777. szörnyet a 622. tárgyat |
in 5367 777 622 | leírod az 5367. kalandozónak a 777. szörnyet a 622. tárgyat |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
at 5367 20 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 20 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [340,50] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy sötét ölész. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Thargodan csontváz bal karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 9 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan csontváz bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 12 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 51, gyógyulás: 7, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [339,51] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy szubreális vámpír nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kronokukac bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronokukac testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kronokukac jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [337,51] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy aurapollátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az aurapollátor fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor jobb szárnyát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az aurapollátor fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [336,51] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szubreális vámpír közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [334,51] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A messzeségben füstoszlopot látsz.
(Továbbmész...) [333,51] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 219.]
in 5188 235 283 | leírod az 5188. kalandozónak a 235. szörnyet a 283. tárgyat |
in 5188 237 374 | leírod az 5188. kalandozónak a 237. szörnyet a 374. tárgyat |
in 5188 250 407 | leírod az 5188. kalandozónak a 250. szörnyet a 407. tárgyat |
in 5188 777 410 | leírod az 5188. kalandozónak a 777. szörnyet a 410. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 7. BP: | imádkozol |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 14 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY) Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség. |
VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal. |
SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY) Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva. |
THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY) Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked! |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 35 | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 9/9 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 315/249 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (48) | Varázspont: | 488/3 | Pénz: | 105 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 170/147 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | *20/102 |
vágófegyverek: | 22/17 (+2%) | ütőfegyverek: | 13/31 (+3%) | lőfegyverek: | *21/100 |
dobófegyverek: | 13/56 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (50%) << mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/31 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 52/70 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 7/75 | 5. csapdakészítés: | 23/16 | 6. csapdaészlelés: | 5/50 |
7. gyógyítás: | 54/15 | 8. titkosírás: | 14/98 | 9. felderítés: | 38/79 (+40%) |
10. szörnyidomítás: | 10/95 | 11. teológia: | 31/35 (+22%) | 12. taumaturgia: | 20/76 (+3%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 53/51 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 23/87 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/5 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 30/8 (+2%) | 21. úszás: | 16/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | remák szív (#264) |