321. forduló, 323. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 19. 15h:17'
EZ A 471. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD
472. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [176,36] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. Varázserőd regenerálódik. (+292 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 638. hetének nyerőszámai: 6, 13, 29. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 107 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 462.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 302 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 452.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 428.]

v 181 187 60 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[187,60] Lakott területre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr híveié. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 418.]

be 631 3 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 368.]

be 631 5 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 318.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[186,60] Továbbmész a város utcáján.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Találsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy királyi emlékművet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.). Utad során felfedezed Dark Quen táborát. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csonka fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló nyakát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megérinted az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 65, gyógyulás: 15, összesen: -50 ÉP}

délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 4 sallank karmot 8 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 2 tolmokov-koktélt 16 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 14 ugh mérget 28 aranyért.
[20 pontot használtál fel, van még 298.]

ea 322 5 eladod a 322. tárgyat 5
Eladtál 5 ezüsttőrt. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[185,59] Folytatod sétádat a házak közt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran hívői építették. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre sárga. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy villám szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [185,58] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal vállát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és egy téfea-agy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 83, gyógyulás: 24, összesen: -59 ÉP}

délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megpillantasz egy óriási rovarfejre emlékeztető valamit. Hiszen ez a Vasalt Bunkók akadémiája! (708. épület.)
Rácsos fakerítéssel határolt zöld fűvel benőtt udvar mellett vezet el az utad. Az udvar két túlsó szélén egy-egy emelvény áll, melyről alaposan figyelemmel követhetők az odalent folyó események. Csupán néhány néző lézeng rajtuk, de ők azért hangos és lelkes buzdítással ajándékozzák meg az éppen soron lévő versenyzőt. Ugyanis íjászverseny folyik odabent. Hát lehet, hogy legközelebb, amikor több időd lesz, érdemes lesz ide benézni. (717. épület.)
[20 pontot használtál fel, van még 278.]

be 708 286 765 bemész a 708. épületbe
Mikor közelebb óvakodsz, már látod, hogy amit az imént még egy hatalmas rovarfejnek néztél, az valójában egy épület, bár a külső falát tényleg fényesre csiszolt, olajjal tartósított, üres quwarg-héjak alkotják! Az ajtóként funkcionáló, harapásra nyitott szájszerv felett egy jól kivehető embléma virít: Egy eltaposott quwarg! Fogalmad sincs, hogy hány szint bújhat meg a húsz méter magas toronyban, és vajon milyen mélyen nyúlhat le a föld alá, de a nagy sürgés-forgásból mindenesetre úgy látszik, érdemes lenne neked is benézned.
Mikor végre a bejárathoz vezető kaptató tetején állsz, és belebámulsz az előtérbe, a szemed lassan hozzászokik a félhomályhoz. Odabent egy hatalmas terem rejtőzik, a középpontjában pedig egy emelvényt pillantasz meg. Egy óriási kristály! Valami fura szerkezet tartja, amin színes fények villódznak. Amikor a csarnoknak is beillő helyiség ügyeletes vigyázója felfigyel tanácstalanságodra, közelebb jön, és szívélyesen beljebb invitál.
- Bizonyára te is elgondolkodtál már azon, hogyan voltak képesek azok az ostoba quwargok az invázió rövidke ideje alatt olyan szervezetten harcolni, és oly sok kárt okozni. Nos mi, a Vasalt Bunkók, rájöttünk a titkukra! Sok-sok ősquwargot, és kisebb quwarg istenséget kellett kivallatnunk, mire eljutottunk a bestiák létsíkjára, de végül sikerrel jártunk. Keserves harcok árán törtünk utat az ősquwarg-kristályhoz aztán, mire sikerült ezt a parányi darabkát lehasítanunk, és ellopnunk belőle. Ebbe a varázseszközbe gyűjtötték a quwarg mentalisták, parafenomének és agyfürkészek a tőlünk ellesett tudást, hogy aztán azt a saját javukra fordítsák. Ebben a kristályban a világmindenség összes szörnyének leírása benne rejlik! Bizony.
- És mit kellene tennem, hogy részesülhessek ebből a tudásból? - kérded bizonytalanul.
- Minden egyes információ 10 aranyba kerül, a fenntartási költségek miatt, hisz tudod... és el kell mondjam, hogy sajnos a kristály tudásának letapogatására csak a Vezérünk képes, az egész KT együttes koncentrációját felhasználva. Ráadásul az adatok kódolva vannak, így csak akkor kaphatsz leírást a szörnyről, ha azt a vezérünk is ismeri. [Add ki a BE <épület száma> <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 5 TVP-ért, és megkapod az 1. és 2. szörny enciklopédiáját. A harmadik paraméter megadása nem kötelező. Ha a megadott szörnyről nem rendelkeznénk ismeretekkel, természetesen nem kell fizetned. Egy fordulóban max. ötször használhatod az épületet, mert az ősquwarg-kristály ezután kimerül, már nem lesz képes több csodára.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

m 8 3 3 mozogsz északra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,36] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 300 pontot kell rákölteni.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika jobb oldalát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a norpadolótika testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 41, gyógyulás: 34, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Ezüsthajú Szigfriddel. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy beholderfej medált, egy che-vállszalagot, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy smaragd sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy márvány sárkány trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [177,37] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák bal vállát. (6 támadással 81 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan a másikra ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 51, gyógyulás: 25, összesen: -26 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [178,38] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák bal csápját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 53, gyógyulás: 25, összesen: -28 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hegyek Királya hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Ő Hathor férje! Leah hírvivője az univerzumban. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight övét, egy Hantas karperecét, egy Hatalom Karkötőjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi csizmát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. teriád tőr. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Durazbar Grun. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 233.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[179,37] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [180,37] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 213.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel megérinted a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 50, gyógyulás: 126, összesen: +76 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál jön feléd.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 37, gyógyulás: 45, összesen: +8 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 4 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 58, gyógyulás: 141, összesen: +83 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru fejét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a taalru jobb vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője, egy vasérc, egy gyöngymangó, egy arany és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 38, gyógyulás: 66, összesen: +28 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 rézgolyó, egy ezüsttollú nyíl és 2 tolmokov-koktél. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! [50 pontot használtál fel, van még 163.]

m 3 mozogsz délkeletre
[181,38] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy Thargodan csatamezőt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol Treak Millithorral. Egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy purifikátor császár trófea és egy taalru trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te. A másik kötelességtudóan fejet hajt hatalmad előtt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[10 pontot használtál fel, van még 153.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal oldalát. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 13, gyógyulás: 32, összesen: +19 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk tüske és egy tolmokov-koktél. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál farkát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál egyik csápját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 36, gyógyulás: 50, összesen: +14 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Notermanthi jön feléd.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megdöfködöd a Notermanthi testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv és 3 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid kard, egy arany, egy ezüsthegyű nyíl és egy rézgolyó. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! [50 pontot használtál fel, van még 103.]

v 198 176 36 elmormolod a 198. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 93.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 73.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 300 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 26, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +28 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 40 pontod maradt, ebből a következő körre 40 pontot vihetsz át. Kapsz még 463 pontot. A következő körben tehát 503 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah bíborosa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 322. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 65 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 29 (35) Életpont: 417/419 Jellem: gonosz (415) Tul. pont: 3
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 834/32 Pénz: 221 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 35/18 Pszi pont: 171/68 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 76
Eddig összesen 1873 szörnyet (13 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 28525 TP-t kaptál. Jelenleg 1422146 TP-d van. A következő szinthez még 277854 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 85 az új rendszer szerint. A 321. fordulódban 10180 arany került a bankszámládra. 10230 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 28
vágófegyverek: 20 (+1) ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 29 (+1)
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 95 3. lopás: 7
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 39 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 22
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 39 12. taumaturgia: 46
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 37 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88)
5 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2)
1 lánckesztyű (#230) 2 mandibulapenge (#125) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124)
2 sallank karom (#128) 2 spiritusz (#170) 4 tüske (#22)
1 ubuk dobónyíl (#138) 14 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
101 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 aranytű (#272)
2 csuklyavirág (#133) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gyöngymangó (#135) 1 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 3 rézgolyó (#343)
1 rövid kard (#171) 1 téfea-agy (#172) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 tolmokov-koktél (#351) 2 tünde nyíl (#554) 3 vas dobónyíl (#189)
1 vasérc (#152) 27 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(176,36) oltár, norpadolótika (#226), Ezüsthajú Szigfrid (1056. kalandozó)
(177,37) áeratikus hasnyákok (#243), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár
(178,38) áeratikus hasnyákok (#243), quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Durazbar Grun (5780. kalandozó)
(180,37) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), taalru (#249)
(181,38) Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), Treak Millithor (5941. kalandozó), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257)

Üzenet küldése a karakternek