Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 3. 9h:10' EZ A 437. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD 438. játékheted kezdete: nov. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2457 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 88. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 738. tárgyat a 229. tárggyal az 531. tárgyat |
* 7. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (2 darabot) |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 2. tárgyat (347 darabot) |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
vv 222 112 | elmormolod a 222. varázslatot a 112. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
a 403 5446 18 | átadod a 403. tárgyat az 5446. kalandozónak (18 darabot) |
ftv 186 250 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 250. szörnyet |
ff 635 638 | felt. fegyverváltás: 635 638 |
lm 27 29 | mozogsz 27 29 |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Megmarkolva a Halálpörölyt a másikra rohansz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 27 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb karját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 61, gyógyulás: 24, összesen: -37 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt a másikra támadsz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 30 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
lm 31 35 35 | mozogsz 31 35 35 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz bal karját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel megdöföd az óriás csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 36 40 905 | mozogsz 36 40 905 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr jobb oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a Halálpörölyt a másikra támadsz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr fejét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a lidércúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 44 900 47 | mozogsz 44 900 47 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a Halálpörölyt a másikra támadsz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír bal karját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Kyorg tőrrel felnyársalod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Megmarkolva a Halálpörölyt a másikra rontasz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Megmarkolva a Halálpörölyt a másikra rontasz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal karját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt a másikra ugrasz. Halálpöröllyel eltalálod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
lm 48 19 20 | mozogsz 48 19 20 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Meglengetve a Halálpörölyt ellenfeledre rontasz. Halálpöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Kyorg tőrrel megdöföd a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem jobb lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Meglengetve a Halálpörölyt a másikra támadsz. Halálpöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi eredménye! Kyorg tőrrel megdöföd a noth szellem testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem nyakát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel megdöföd a noth szellem fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem bal lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Meglengetve a Halálpörölyt ellenfeledre rontasz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel eltalálod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a Halálpörölyt a másikra támadsz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem jobb lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel eltalálod a noth szellem nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem jobb oldalát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Meglengetve a Halálpörölyt ellenfeledre rohansz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem bal lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel megdöföd a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 16 17 15 | mozogsz 16 17 15 |
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem nyakát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt ellenfeledre rohansz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem bal oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a noth szellem fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 13 23 22 | mozogsz 13 23 22 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt a másikra rohansz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a Halálpörölyt ellenfeledre ugrasz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
lm 905 9 900 | mozogsz 905 9 900 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr jobb oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel megdöföd a lidércúr bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 8 905 | mozogsz 8 905 |
vv 188 | elmormolod a 188. varázslatot |
lm 6 900 21 | mozogsz 6 900 21 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Halálpöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel megdöföd a lidércúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
lm 4 905 3 | mozogsz 4 905 3 |
lm 900 20 | mozogsz 900 20 |
ff | felt. fegyverváltás: |
h 313 5 | használod a 313. tárgyat |
kf 474 1 | kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
vv | elmormolod |
lm 25 26 | mozogsz 25 26 |
vv 109 171 171 | elmormolod a 109. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
ft 9095 | támadod a 9095. kalandozót |
ft 9095 1 | támadod a 9095. kalandozót |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
v 198 187 16 | elmormolod a 198. varázslatot |
ftv 50 191 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 191. szörnyet |
m 2 8 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
m 1 3 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
m 2 2 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 1107 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 1107. tárgyat |
szk 250 | keresed a 250. szörnyet |
* 1. BP: | építed az 534. tárgyat -2 pontért |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 220. varázslatot a 3. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat az 531. tárggyal |
* 5. BP: | beraksz a bankba az 582. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (18 darabot) |
* 7. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 8. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG) A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal. |
VARÁZSKŐ KÉSZÍTÉSE (160. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Hát megismerted végre az egyik legalapvetőbb varázstárgy, a varázskő titkát! Nincs másra szükséged ehhez, mint egy kőszemre, 10 TVP-re és 100 VP-re, melyet a varázslat segítségével [és további 20 VP elköltése árán] bezárhatsz a kőbe. És ha valaha szükséged lenne az így elraktározott energiára, nincs más dolgod, mint a követ összetörni. (Megjegyzés: lehetőség van egyszerre több varázskő készítésére, a kövek számát a 2. paraméterben add meg.) |
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT) Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
Erő: | 47 (57) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 136 cm |
IQ: | 42 (48) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 40 (41) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 9/13 év |
Egészség: | 44 (47) | Életpont: | 510/747 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 52 (61) | Varázspont: | 1173/1104 | Pénz: | 3404 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 214/66 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | * 35 |
vágófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | 31 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -29.); ezüsttollú nyíl (#363) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28 | 2. nyomkövetés: | 74 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 16 | 5. csapdakészítés: | 25 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 18 |
7. gyógyítás: | 34 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 24 (+1) |
10. szörnyidomítás: | 12 | 11. teológia: | 70 | 12. taumaturgia: | 92 |
13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 14 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 6 | 17. szörnyismeret: | 47 | 18. pszi: | * 31 (+1) |
19. zárnyitás: | 8 | 20. vadászat: | 13 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 12 | 23. úszás: | 8 | 24. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
bávatag golombár (#165), éjkornis (#228), kputtyintó csalán (#247), purifikátor császár (#393), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), élőholt mirg (#135), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
csápos otagi (#395), őrjáratozó katona (#274), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), Ravasack (#3318), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) | csapdaészlelés (#222) | esszenciavédelem 2 (#188) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
káosz szava (#207) | >> | őrült varázsló (#255) | káosz szava (#207) | >> | woorgard (#231) | |
izomernyesztés (#33) | >> | részeg kalandozó (#187) | villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
káoszcsapás (#200) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | Chara-din lesújt (#223) | >> | férfiak (#998) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | nők (#999) | Chara-din lesújt (#223) | >> | ongóliant (#159) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | pszi őselementál (#258) | Chara-din lesújt (#223) | >> | purifikátor császár (#393) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi (#257) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | adószedő (#234) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | fokhagyma (#403) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | kholden kulcs (#470) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | tükör (#43) | |||
5 | tüske (#22) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
868 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 5 | fiatalság itala (#473) | 1 | galachmit (#310) | |||
8 | gyógykenőcs (#313) | 1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
1 | kvazár páncél (#251) | 1 | moa jádekő (#382) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | Tilnetor kardja (#474) | 9 | varázskő (#305) |