Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 18. 9h:09' EZ A 79. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 80. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5504 SZÁMLA : XXXX |
ep 146 100 | építed a 146. tárgyat 100 pontért |
h 143 | használod a 143. tárgyat |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [46,94] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Továbbmész...) [45,95] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével néhányszor megcsapod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzpengével néhányszor megcsapod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a spagulár testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével megvagdalod a spagulár testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzpengével alaposan megvágod a spagulár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a spagulár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lábával meglök a spagulár. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével párszor súrolva eltalálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzpengével épp hogy eltalálod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzpengével kissé megkarcolgatod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzpengével párszor súrolva eltalálod a kaffogó hebrencs nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [45,97] Síkság, továbbra is csak síkság.
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
MAGAS EGÉSZSÉG A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged. |
VARÁZSLÁS Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet. |
GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT) Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot. |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY) A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül. |
Erő: | 12 (14) | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/166 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 105/44 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 17/17 | Pénz: | 407 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 10 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 4 |
4. gyógyítás: | 13 | 5. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
Összsúly: 26.63 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) |