Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 17. 10h:32' EZ A 52. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 53. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4398 SZÁMLA : XXXX |
p 69 | használod a 69. pszi képességet |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
kt 22 10 | elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot) |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [65,9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy törpemammut volt a rémület okozója. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [66,9] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy pókvadász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a pókvadász jobb vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel eltalálod a pókvadász testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a pókvadász fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a halálmadár jobb oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [68,9] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a karmazsin huhogó bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 5 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod a karmazsin huhogó bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 6 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [69,9] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy kardfogú fülemüle. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [71,9] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy púpos burástya. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY) Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról. |
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY) A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY) Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni. |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 126/38 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 60/20 | Pénz: | 184 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 29/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 (+1) | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); ubuk tüske (#131) (5 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 5 | 6. teológia: | 2 |
7. harcművészetek: | 4 | 8. zene: | 1 | 9. pszi: | 4 |
10. vadászat: | 3 | 11. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
sünmedve (#33), ormánygőte (#18), woor-antilop (#31) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
süvítő rája (#113) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kí koncentráció (#69) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
Összsúly: 29.18 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | tüske (#22) |