Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 7. 9h:10' EZ A 53. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 54. játékheted kezdete: nov. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
d 5 | eldobod az 5. tárgyat |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
vi 3 9 | viselkedésed: 3 9 |
m 4 | mozogsz délre |
be 524 | bemész az 524. épületbe |
vi 3 3 | viselkedésed: 3 3 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a pókvadász nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges rájanyék trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes piromenyét trófeát. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [44,13] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik.
(Továbbmész...) [43,14] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy kavadu. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a kavadu testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével kilukasztod a kavadu testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [41,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [40,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csontlepke közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a csontlepke bordás testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontlepke fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 6 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY) Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
PIRKIT (153. TÁRGY) A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni. |
ULKOR JÉGLÉNY (641. SZÖRNY) Az ulkor jéglény testét tömör jég alkotja, melynek szilárdsága ellenére ez a teremtmény rendkívül mozgékonynak tűnik. Legalábbis jégnek tűnik, de valójában egy eddig ismeretlen anyagból, ulkorból áll. Életerejét valószínűleg a mindent átjáró hidegből meríti, de szinte biztosnak tűnik, még a langymeleg napsütés sem képes eléggé ártani neki. Ezek szerint legyőzhetetlen? Talán nem, vámpirizálni azonban nem lehet belőle. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
Erő: | 20 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 116/28 | Jellem: | gonosz (12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 25/1 | Pénz: | 71 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 15 | 5. teológia: | 1 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 5 | 8. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
Összsúly: 34.70 kg | Megterheltség: 57% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kavadu lebeny (#24) | 4 | kerek kő (#19) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 5 | sallank karom (#128) |