Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 27. 12h:01' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
hu 5 |
f 131 | kísérletezel a 131. tárggyal |
f 131 | kísérletezel a 131. tárggyal |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi bal karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi bal vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
lm 9 12 10 | mozogsz 9 12 10 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 1 1 | mozogsz 1 1 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrét a proteinfecske hasadba döfi. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [77,77] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a törpemammut ormányát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
kt 36 4 | elkészíted a 36. tárgyat (4 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [77,75] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Nem találtad el. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a harcias morf testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a harcias morf nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A harcias morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a harcias morf bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a harcias morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [77,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos sallank nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 7 6 1 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 7.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
fkt 36 4 1 | felt. készítesz a 36. tárgyat (4 darabot) |
MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY) Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű. |
UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY) Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6. |
CSONTVÁZ (48. SZÖRNY) Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik. |
PIRKIT (153. TÁRGY) A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
Erő: | 12 | Szint: | 11 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 140/48 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 17 (18) | Varázspont: | 39/3 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 4 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
76,73 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 (+1) | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 15 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. zárnyitás: | 3 (+1) | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 41, 42. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 606 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 4 | fáklya (#36) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
3 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 5] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
7 | álompor (#396) | 12 | aurach fog (#657) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | kaktusztüske (#114) | 9 | madártoll (#112) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 4 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | pirkit (#153) | 7 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | sallank karom (#128) | 5 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) |
Összsúly: 34.42 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | fáklya (#36) | 4 | madártoll (#112) | |||
2 | pirkit (#153) | 6 | sallank karom (#128) |
75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|