Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 27. 9h:18' EZ A 326. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD 327. játékheted kezdete: okt. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 11. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
vps 66 | VP spórolása: 66 |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kf 1372 2 | kézbeveszed/felveszed az 1372. tárgyat a bal kezedbe |
lm 34 22 30 | mozogsz 34 22 30 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében hadúr testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr bal lábát. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével felnyitod az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nunchakuval megcsapod az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
6643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 156, gyógyulás: 178, összesen: +22 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra támadsz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében hadúr fejét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nunchakuval súrolod az ében hadúr testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
8764 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1088, sebződés: 261, gyógyulás: 223, összesen: -38 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Orkhan Thai lángoló karját. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az Orkhan Thai lángoló karját. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nunchakuval megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 4 arany, 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 126, gyógyulás: 66, összesen: -60 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan légiós bal vállát. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével megvagdalod a Thargodan légiós fejét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a Thargodan légiós testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
8693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 264, gyógyulás: 214, összesen: -50 ÉP}
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálelementál vörösen izzó képét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál bal oldalát. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével kissé megkarcolod a halálelementál testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nunchakuval súrolod a halálelementál bal oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 24 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
7898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 85, gyógyulás: 170, összesen: +85 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálelementál ébentestét. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál testét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Törpe szekercével megkarcolod a halálelementál jobb karját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a halálelementál testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
7898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 178, gyógyulás: 168, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 135 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Törpe szekercével megvagdalod a Thargodan mágus jobb vállát. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nunchakuval súrolod a Thargodan mágus bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 8143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 304, gyógyulás: 200, összesen: -104 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Nunchakuval többször eltalálod a Banyapók nyolcszemű fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nunchakuval csak érinted a Banyapók nyolcszemű fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A Banyapók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 7394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 159, gyógyulás: 169, összesen: +10 ÉP}
kb 830 5 | kiveszel a bankból a 830. tárgyat (5 darabot) |
lm 32 4 5 | mozogsz 32 4 5 |
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a molgan testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a molgan jobb lábát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nunchakuval gyilkos csapást mérve bezúzod a molgan jobb vállát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 3, gyógyulás: 67, összesen: +64 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Ekhnagorhu testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az Ekhnagorhu jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nunchakuval többször eltalálod az Ekhnagorhu jobb vállát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Csőrével az Ekhnagorhu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 31 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 pirkitet. 5563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 135, gyógyulás: 129, összesen: -6 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Becsapódva, megdöfi a ragadozó nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a ragadozó jobb karját. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval megcsapod a ragadozó bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 21 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A ragadozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 moa smaragdot. [moa smaragd ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP] 4060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 23, gyógyulás: 95, összesen: +72 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranyfecske testét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. 5777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 11, gyógyulás: 138, összesen: +127 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) Törpe szekercével súrolod a taalru herceg testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a taalru herceg fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy pszi kő és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7418 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 163, gyógyulás: 163, összesen: +0 ÉP}
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a halálelementál ébentestét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál vörösen izzó képét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
7898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 48, gyógyulás: 140, összesen: +92 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a halálelementál jobb lábát. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a halálelementál vörösen izzó képét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Törpe szekercével végigvagdosod a halálelementál jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nunchakuval megcsapod a halálelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
8092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 129, gyógyulás: 189, összesen: +60 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a halálelementál fejét. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál jobb lábát. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével végigvagdosod a halálelementál bal vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nunchakuval súrolod a halálelementál fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
8631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 77, gyógyulás: 190, összesen: +113 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a halálelementál ébentestét. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál ébentestét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Szerencsére nem hatott rád. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a halálelementál testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a halálelementál ébentestét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
8955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 160, gyógyulás: 192, összesen: +32 ÉP}
Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálelementál ébentestét. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a halálelementál ébentestét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Törpe szekercével megvagdalod a halálelementál ébentestét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval csak érinted a halálelementál testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halálelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
9278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 196, gyógyulás: 190, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálelementál testét. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a halálelementál nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi eredménye! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a halálelementál ébentestét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a halálelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
9602 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 129, gyógyulás: 199, összesen: +70 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálelementál ébentestét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a halálelementál jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a halálelementál bal karját. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Nunchakuval megpöccinted a halálelementál ébentestét. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
9925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1076, sebződés: 199, gyógyulás: 0, összesen: -199 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál ébentestét. Kritikus ütés! (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Din cséphadarójával csak érinted a halálelementál testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Nunchakuval súrolod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 205, gyógyulás: 0, összesen: -205 ÉP}
Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál testét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Nunchakuval párszor keményen megütöd a halálelementál testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Din cséphadarójával többször eltalálod a halálelementál bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Nunchakuval súrolod a halálelementál testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
10681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}
kb 830 5 | kiveszel a bankból a 830. tárgyat (5 darabot) |
lm 6 8 8 | mozogsz 6 8 8 |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Nunchakuval párszor keményen megütöd a Thargodan mágus testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 120 életpontot vesztettél. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus fejét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Nunchakuval súrolod a Thargodan mágus nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 10179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}
A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész elmosódó alakját. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a sötét ölész elmosódó alakját. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A sötét ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész jobb vállát. (4 támadással 382 életpontot sebezve.) Nunchakuval súrolod a sötét ölész jobb karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
12525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}
A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Rém borzalmas plazmáját. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a Rém testét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Fegyvered 27 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Rém borzalmas plazmáját. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Fegyvered 13 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rém testét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Nunchakuval súrolod a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
16072 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 203, gyógyulás: 0, összesen: -203 ÉP}
vpf 66 | VP elővétele: 66 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 37 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 37 pontért |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A lény egy savdárdát dob rád. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a rothadó lián fittyedt levelét. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhány helyen meghorzsolod a rothadó lián testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fémrúd felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a rothadó lián testét. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a rothadó lián testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő varkaudar szablya felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 489, gyógyulás: 0, összesen: -489 ÉP}
NUNCHAKU (1372. TÁRGY) A nunchaku (két bot egy lánccal összekötve) a szamurájok kedvenc ütőfegyvere. A nyeleket külön-külön vagy összefogva egyaránt jó védekezni, vagy támadni. Emellett, az egyik véget meglendítve láncra vagy ostorra jellemző csapásokra is lehet használni, az ellenfél nagy örömére. Most, hogy már ez a fegyver a kezedbe jutott, megpróbálkozhatsz a használatával. Ez nem fog könnyen menni, 40. szintű ütőfegyver szakértelem alatt járva állandóan csak magadat sebeznéd meg vele. Ha azonban már elég kiforrott vagy a használatához, 5D9+3, nem mágikus sebzést kapsz. Persze még így sem érhetsz nyomába annak, ahogy a képzett szamurájok csinálják, így a fegyver forgatásához -3 támadás is párosul, valamint előfordulhat az is, hogy megsebzed magad a használatakor. A nunchakut akár a balkezedbe is veheted. |
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY) Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
RÉMPLAZMA (616. TÁRGY) Megfelelő mágikus eljárással kinyerhető a Rémből visszamaradt, ragacsos, savas plazma. Hogy mire jó ez az ocsmányság? Természetesen semmire, azon kívül, hogy bemutatásával bizonyíthatod Sir Rasolphiusnak, hogy legyőztél egy Rémet, és így remélheted, hogy a jóságos lovag megtanít egy nagyhatalmú varázslatra. |
Erő: | 60 (89) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 51 (64) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/382 év |
Egészség: | 58 (77) | Életpont: | 1216/1216 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | -7 |
Szerencse: | 62 (87) | Varázspont: | 2049/31 | Pénz: | 679 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 494/61 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 33/25 (+16%) | ütőfegyverek: | 41/24 (+16%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 34/96 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/7 | 2. nyomkövetés: | 77/23 | 3. mászás: | 20/71 |
4. csapdakészítés: | 21/85 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/7 (+18%) | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/50 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 134/73 (+91%) | 11. taumaturgia: | 120/84 (+66%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 43/86 | 17. pszi: | 33/3 (+88%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 7/25 | 21. bányászat: | 34/58 |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/83 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +33 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) |
hatalomvarázs (#220) | Pörhemór köre (#205) (97,5,2) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | 42. szintű lényekre | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | 46. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (teljesítve) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | Huddens elixírje (#830) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
16 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
543 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 1 | árnyékkulcs (#566) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | jégkristály (#593) | |||
4 | kaja (#2) | 10 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | rémplazma (#616) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | varkaudar szablya (#516) | 1 | vortex amulettje (#607) |