318. forduló, 320. forduló, Mr. Elem-Elek összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:24'
EZ A 640. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD
641. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1666
SZÁMLA : XXXX

MR. ELEM-ELEK KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,39] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 tűzúr csizmáját (640 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+215 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Kellemesen nyugtázod a kasztroplanáris uralom hatását. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 697. hetének nyerőszámai: 17, 28, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 521.]

* 3. KP: leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 615. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 521.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

kb 500 3 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

fku 50 felt. kutatás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 526.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 531.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 536.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ek 116 60 313 t. energia kisütése: 116 60 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ek 273 9 206 t. energia kisütése: 273 9 206
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

vv 161 73 70 elmormolod a 161. varázslatot a 73. varázslatot a 70. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]
13 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

ek 179 3 t. energia kisütése: 179 3
Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+15 TVP). [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 549.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[173,38] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Baghar korbácsával megütöd az ekharion bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 12, gyógyulás: 37, összesen: +25 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Baghar korbácsával párszor megpöccinted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 16, gyógyulás: 81, összesen: +65 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,37] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg támad rád.

A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Baghar korbácsával megütöd a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP], egy ubuk dobónyíl és egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megpöccinted a Chara-din fattya jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 38, gyógyulás: 135, összesen: +97 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+775 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 12, gyógyulás: 23, összesen: +11 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a taalru jobb oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megcsapod a taalru testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a taalru bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 43 arany, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 63, gyógyulás: 74, összesen: +11 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttollú nyíl, egy vashegyű nyíl és 5 ugh méreg. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [172,36] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg nagymester. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 4, gyógyulás: 51, összesen: +47 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [88 pontot használtál fel, van még 461.]

tim 110 titkosírás megfejtése 110 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Megkötözve mindig szalad,
Kioldozva helyben marad.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a massza bal első lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A massza csápol, de mindhiába. A massza csápol, de mindhiába. A massza farkával melletted a levegőbe suhint. A massza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy csodálatos moa üveggömb! Elhagyod a phua-kúpot. [110 pontot használtál fel, van még 351.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

v 198 149 50 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(172,36) phua-kúp (#372), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 48. jellempróba, quwarg nagymesterek (#214), élőholt tigris (#766), massza (#217)
(173,37) Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432)
(173,38) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Leah oltár, 29. jellempróba, érclelőhely, ekharionok (#232), woorgard (#231)

[149,50] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dark Angel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.

Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 341.]

kf 467 475 743 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 475. tárggyal a 743. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a bo'adhun gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

v 6 10 22 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy húsevő magszim! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a húsevő magszim testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A húsevő magszim elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Bekukkantasz a kis terembe. [3. PONT.] Egy húsevő magszimot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a húsevő magszim bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A húsevő magszim elhibázza az ütést csápjával. A húsevő magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [9 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 5 900 11 mozogsz 5 900 11
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lebegő gomba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Nem találtad el! A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Oopssz, ez mellément! A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [6. PONT.]
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, bajuszos kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy ametiszt medált, egy balkezes gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy igazgy. fülbevalót, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy Rhatt páncélját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy csápos otagi trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. (letapogatás: Akhilleusz ) Továbbmész.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [7. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vérfürdető magszim! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vérfürdető magszim. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával megcsapod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Egy vérfürdető magszimot pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] Egy kputtyintó csalán lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 28, gyógyulás: 28, összesen: +0 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 17 mozogsz 17
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út ismét kanyarodik. [13. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 29, gyógyulás: 25, összesen: -4 ÉP}

Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütögeted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán bal oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 12, gyógyulás: 22, összesen: +10 ÉP}

Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával csak érinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 26, gyógyulás: 46, összesen: +20 ÉP}

Egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor megpöccinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Baghar korbácsával súrolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 1 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 19, gyógyulás: 49, összesen: +30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 ragasztót [*], 1 fpi formázó mintát és 1 cru formázó mintát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 278.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+450 varázspont, -901 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 278.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +602 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 278.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 276.]

kf 1088 1572 726 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1572. tárggyal a 726. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 276.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 276.]
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[150,51] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [151,52] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy szárnyas gömböc lábát masszírozza. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,52] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 246.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[153,52] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy gumifát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leon Silver I. orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [154,53] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Észreveszel egy tűzbokrot. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 226.]

m 3 mozogsz délkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

vi 0 10 60 viselkedésed: 10 60
Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

vi 0 3 60 viselkedésed: 3 60
Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 273 9 248 t. energia kisütése: 273 9 248
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 48 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 226.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 273 9 206 t. energia kisütése: 273 9 206
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 2. BP: viselkedésed: 90
Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1088. tárggyal a 865. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 221.]
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[21 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 7, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 460 pontot. A következő körben tehát 660 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed).

KARAKTERLAP

Mr. Elem-Elek, egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 794. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 319. fordulód.

Erő: 32 (43) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 104 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 32 (27) Védekezés: 75 Menekülés: 60 % Életkor: 32/34 év
Egészség: 32 (43) Életpont: 622/612 Jellem: gonosz (610) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (54) Varázspont: 789/2 Pénz: 172 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 86/13 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1920 szörnyet (19 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 32487 TP-t kaptál. Jelenleg 1667727 TP-d van. A következő szinthez még 32273 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Kitaszított, taalru. A 319. fordulódban 27638 arany került a bankszámládra. 27638 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 3/10 szúrófegyverek: 2/15
vágófegyverek: 16/39 ütőfegyverek: 32/75 (+16%) lőfegyverek: 29/36 (+11%)
dobófegyverek: 10/45

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/66 (+16%) 2. nyomkövetés: 73/96 (+14%) 3. lopás: 32/20
4. mászás: 6/40 5. csapdakészítés: 22/76 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/12
7. gyógyítás: 37/7 8. titkosírás: 4/13 (+54%) 9. felderítés: 23/40 (+6%)
10. szörnyidomítás: 7/67 11. teológia: 92/17 (+130%) 12. taumaturgia: 55/20 (+58%)
13. szerencsejáték: 2/98 14. versengés: 10/67 15. harcművészetek: 7/34
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 14/62 18. pszi: 9/78 (+27%)
19. zárnyitás: 15/20 (+12%) 20. vadászat: 10/80 21. bányászat: 14/59 (+17%)
22. úszás: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 36 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234)
Barátságosság (aktív: 15, max: 16)
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
tűzvihar (#175, 24 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) varázsenergia (#161)
áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2) 10 madártoll (#112)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 5 sáfránypor (#211)
1 sötét ital (#284) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
172 arany (#50) 1 cru formázó minta (#300) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fpi formázó minta (#419) 1 fűszertartó (#210)
5 magszim bél (#103) 2 manakristály (#500) 1 moa üveggömb (#383)
48 ragasztó (#83) 2 rézdarab (#70) 1 ubuk dobónyíl (#138)
5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(149,50) a 74. labirintus bejárata, barátság szent tüze (#484), 23. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), húsevő magszim (#67), lebegő gomba (#39), egy kobudera férfi, vérfürdető magszim (#148), kputtyintó csalán (#247)
(150,51) Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 42. jellempróba
(151,52) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Raia oltár, Chara-din rúnaköve, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534)
(152,52) Raia oltár, 48. jellempróba
(153,52) gumifa (#38), művészi porolit (#720)
(154,53) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek