318. forduló, 320. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 28. 15h:07'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
TF tal. tesztcsata (-9 zseton)
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 560 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 10

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [176,36] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 900 tapasztalati pontot.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 635. hetének nyerőszámai: 24, 7, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 495.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 341 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 485.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 471.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 466.]

hu 159 271 hulladék: 159 271
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

h 1168 14 használod az 1168. tárgyat
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 466.]

kb 675 1 kiveszel a bankból a 675. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 sáfránykristályt. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

kb 124 6 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

bb 280 1 beraksz a bankba a 280. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

ep 256 200 építed a 256. tárgyat 200 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Közben köveket hordasz fel, amelyeket a fából készült alapra pakolsz. 200 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 266.]

v 181 184 32 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[184,32] Lakott területre érkeztél. Találsz egy templomot. Fairlight hívei emelték.

Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 arany karperecet 26 aranyért, 5 aranygyűrűt 60 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 4 ezüst gyűrűt 24 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 4 ezüst nyakláncot 40 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[183,31] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 11, gyógyulás: 34, összesen: +23 ÉP}

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 4 fekete gyöngyöt 24 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 2 lapockacsontot 8 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 4 rézgolyót 4 aranyért, 3 sallank karmot 6 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 1 szürke bőrkesztyűt 12 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 2 vas dobónyilat 14 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 18 aranyért, 4 vashegyű nyilat 20 aranyért.
[10 pontot használtál fel, van még 246.]

ve 26 10 megveszed a 26. tárgyat 10
Vásároltál 10 gyenge mérget. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

ve 1170 4 megveszed az 1170. tárgyat 4
Vásároltál 4 fűszerkeveréket. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

ve 16 4 megveszed a 16. tárgyat 4
Vásároltál 4 bordacsontot. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[183,30] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb karját. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 73, gyógyulás: 30, összesen: -43 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran híveié. A következő épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [183,29] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}

Utad során felfedezel egy csodák kútját. [20 pontot használtál fel, van még 226.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Mit tegyél, ha a khór darázst sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a szőrös torát, az a legérzékenyebb pontja." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 222.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+30 varázspont.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 218.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a szerencsejáték szakértelemről. (Szakértelmed 10 százalékkal nőtt.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 214.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,36] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1100 pontot kell rákölteni.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg parafenomén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 43, gyógyulás: 18, összesen: -25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [177,36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [178,36] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magger. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (6 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 50, gyógyulás: 31, összesen: -19 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 154.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[179,36] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [180,37] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megbököd a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 56, gyógyulás: 33, összesen: -23 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 119.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kilukasztod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Zinthurg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 11, gyógyulás: 20, összesen: +9 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy orgyilkos tőr, egy mutáns csont és egy bronzpenge. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kilukasztod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 4, gyógyulás: 18, összesen: +14 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kilukasztod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 18, összesen: +8 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 26 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal lábát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai jobb vállát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst karkötő, 2 ezüst kulcs, egy igazgy. fülbevaló, 2 arany és egy vasérc. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 137, gyógyulás: 56, összesen: -81 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy lánckesztyű, 14 arany és 14 ugh méreg. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 69.]

m 3 mozogsz délkeletre
[181,38] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű drow férfival. Fekete a bőre. Egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy purifikátor császár trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Treak Millithor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A másik kötelességtudóan fejet hajt hatalmad előtt. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[10 pontot használtál fel, van még 59.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és 4 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 14, gyógyulás: 30, összesen: +16 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 arany és egy gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 16, gyógyulás: 29, összesen: +13 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szívkeresővel megdöfködöd a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 54, gyógyulás: 136, összesen: +82 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel eltalálod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs, egy kristálygömb, egy aranytű és 2 igazgy. fülbevaló. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 79, gyógyulás: 88, összesen: +9 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy réz papi karkötő, egy sárga erőöv és 2 ezüst nyaklánc. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! [50 pontot használtál fel, van még 9.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 23, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 460 pontot. A következő körben tehát 466 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TOPÁZA (1247. TÁRGY)
Az Örökkévalóság Kristályának szivárványszíne lassan besűrűsödik, és halványsárga lesz - a nap csillogását úgy veri vissza, mint a legcsodálatosabb aranyékszer. Ez a drágakő mindig meg tud téged lepni valamivel, ezúttal egy csodaszép topáz alakját vette fel! Pedig már azt hitted, nem fejlődik tovább...
A topáz speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +60 max. ÉP-t, +60 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +5 támadást, ezenkívül forduló elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah bíborosa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 319. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 34 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 65 Menekülés: 30 % Életkor: 168/168 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 412/427 Jellem: gonosz (413) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 806/0 Pénz: 1518 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 35/10 Pszi pont: 171/115 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 69
Eddig összesen 1845 szörnyet (14 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 26271 TP-t kaptál. Jelenleg 1363817 TP-d van. A következő szinthez még 36183 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 84 az új rendszer szerint. A 315. fordulódban 7136 arany került a bankszámládra. 7278 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 28
vágófegyverek: * 19 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 28
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 94 3. lopás: 7
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 39 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 22
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 39 (+1) 12. taumaturgia: 46
13. szerencsejáték: 11 (+1) 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 37 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 5 aranygyűrű (#193)
1 bakkura csizma (#96) 1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249)
2 drótszőr (#37) 3 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst nyaklánc (#117)
3 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüstshuriken (#327) 4 fekete gyöngy (#99)
1 ilkin érc (#232) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis vaspajzs (#159)
2 lapockacsont (#33) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 obszidián függő (#195) 4 rézgolyó (#343) 1 spiritusz (#170)
1 szöges bunkó (#8) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 tyrex csont (#280)
1 varkaudar lándzsa (#224) 2 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű lándzsa (#182)
4 vashegyű nyíl (#176) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
344 arany (#50) 2 aranytű (#272) 4 bordacsont (#16)
1 bronzpenge (#126) 1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst kulcs (#184)
2 fokhagyma (#403) 4 fűszerkeverék (#1170) 1 fűszertartó (#210)
10 gyenge méreg (#26) 1 gyöngymangó (#135) 2 igazgy. fülbevaló (#197)
21 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 1 lánckesztyű (#230)
2 mandibulapenge (#125) 1 moa üveggömb (#383) 1 mutáns csont (#331)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 polip szívóka (#391) 1 réz papi karkötő (#307)
5 rókafarok (#124) 1 sáfránykristály (#675) 1 sallank karom (#128)
1 sárga erőöv (#276) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 tünde nyíl (#554)
10 ugh méreg (#166) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(176,36) oltár, quwarg parafenomén (#248)
(177,36) 21. jellempróba
(178,36) Raia oltár, 41. jellempróba, magger (#747)
(179,36) ősi csatamező (#263), oltár
(180,37) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba, kultúrmasztodon (#227), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238)
(181,38) Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), Treak Millithor (5941. kalandozó), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.11.28 12:40 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 0 If. hozzáadása : 10 Oka: Olimpia Hercegnő kiszabadítása
˙

Üzenet küldése a karakternek