Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 26. 11h:12' EZ A 724. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD 725. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot |
* 4. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 184. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1065. tárgyat |
kno 3 4 | képesség-növelés 3 |
fv 248 1 14 | felveszed a 248. tárgyat (1 darabot) 14 |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
av 13 | alakváltás 13 |
le 1171 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
kf 820 1257 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1257. tárggyal |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos jobb vállát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1200 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+9 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,107] Épületek tűnnek fel.
be 689 | bemész a 689. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 410.]
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Egy varázsvédelem rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
A másik mormol valamit: egy varázsvédelem varázslat! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+3 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász nyakát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 14 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+29 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 192 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb vállát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 3119 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 173 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [203,116] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [204,115] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy amniosz-fát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2610 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3018 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [203,113] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem bal vállát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1890 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain jobb lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A halálosztó kain karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain melléd csap a farkával! A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1592 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [201,111] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+28 életerő.)
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [200,112] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar hadúr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3151 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+7 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 15 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+26 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
A másik mormol valamit: egy varázsvédelem varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar nyakát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A borzalmas varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és 2 aranytű. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+4 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+22 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3086 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 230 765 778 | keresed a 230. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
SZERENCSETALIZMÁN (366. TÁRGY) A szerencsetalizmán első pillantásra egyszerű varázstárgynak tűnik, valójában azonban sokat érő kincs. Ha nyakadba akasztod, kettővel megnöveli szerencsédet, igazi ereje azonban akkor mutatkozik meg, ha egy kocsmában vagy játékbarlangban kockázni kezdesz (ilyenkor előtte automatikusan az inged alá rejted, különben nemigen fog veled játszani senki). Szóval ha a talizmánnal a nyakadban fogsz bele valamilyen szerencsejátékba, jó eséllyel te fogsz győzni (hogy ez a "jó esély" mit is jelent, azt próbáld ki magad). |
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY) Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled. |
Erő: | 31 (36) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 33 (48) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 25 (33) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/46 év |
Egészség: | 26 | Életpont: | 413/413 | Jellem: | jó (609) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (58) | Varázspont: | 791/73 | Pénz: | 4522 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 220/234 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | 24/69 (+2%) | szúrófegyverek: | *24/100 (+21%) |
vágófegyverek: | 25/4 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 26/61 (+14%) |
dobófegyverek: | 26/57 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ököl (#28) (140%) << Raia pallosa (#426) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/33 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 80/40 (+8%) | 3. mászás: | 14/94 (+410%) |
4. csapdakészítés: | 19/37 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/29 | 6. gyógyítás: | 61/78 |
7. titkosírás: | 4/49 (+1%) | 8. felderítés: | 25/93 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 12/3 |
10. teológia: | 57/13 (+22%) | 11. taumaturgia: | 59/91 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 2/50 |
13. versengés: | 14/24 | 14. harcművészetek: | 22/15 | 15. zene: | 10/94 |
16. szörnyismeret: | 39/61 (+20%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 5/65 |
19. vadászat: | 13/47 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 31/87 |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szemmelverés (#137) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs II (#63) |
szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | praglonc hártya (#215) | 1 | rókafarok (#124) | |||
7 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
605 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fűszertartó (#210) | 26 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | roxati üvegszem (#443) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szerencsetalizmán (#366) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |