Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 3. 15h:02' EZ A 337. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD 338. játékheted kezdete: aug. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 28 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 3. KP: kf 865 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
* 4. KP: hh 1100 1133 841 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat |
* 5. KP: kf 441 1527 0 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal |
* 6. KP: vv 165 53 0 | elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
kno 5 7 | képesség-növelés 5 |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kb 135 50 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (50 darabot) |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
vv 147 14 | elmormolod a 147. varázslatot a 14. varázslatot |
v 1 999 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
hh 1618 | használod az 1618. tárgyat |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 741 1249 527 | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat az 1249. tárggyal az 527. tárgyat |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [191,105] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy álomvirágot. Látsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom vándormedve falatokat. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronotapír. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronotapír testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 30, gyógyulás: 109, összesen: +79 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
[364,67] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Felfedeztél egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy lélekelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál bal vállát. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lélekelementál anyagtalan testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lélekelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 559 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 35, gyógyulás: 150, összesen: +115 ÉP}
v 198 377 88 | elmormolod a 198. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[377,88] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A távolból robbanások hangját hallod.
h 1755 200 | használod az 1755. tárgyat |
be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
lm 905 6 6 | mozogsz 905 6 6 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 pular kristály, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 92 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan zsoldos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Karmaival a Thargodan zsoldos megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós fejét. (4 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A Thargodan légiós karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan légiós állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Thargodan légiós szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 3, gyógyulás: 130, összesen: +127 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós gigászi testét. Kritikus ütés! (4 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Karmait felemelve, a Thargodan légiós meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 14, gyógyulás: 140, összesen: +126 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 314 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 106 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus bal lábát. (5 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 11 604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1106, sebződés: 422, gyógyulás: 155, összesen: -267 ÉP}
lm 6 6 900 | mozogsz 6 6 900 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy ongóliant tombolás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 29 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nekrit parazita jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 318 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nekrit parazita bal szárnyát. (5 támadással 589 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A nekrit parazita kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz az ütéstől, ez a kígyótollnak (ami mellesleg eltűnik) köszönhető! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 82, gyógyulás: 16, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [377,90] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ében hadúr. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr testét. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ében hadúr testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 466 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 78, gyógyulás: 108, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [377,91] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lidérckirály. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (6 támadással 348 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a lidérckirály jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 031 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 18, gyógyulás: 128, összesen: +110 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [378,93] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled.
(Továbbmész...) [378,94] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy smaragd sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 183 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-16 támadás). Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (93 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megvagdalod a smaragd sárkány bal szárnyát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel csak érinted a smaragd sárkány farkát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a smaragd sárkány bal szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], 41 arany, egy aranytű, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 22 329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 550, gyógyulás: 205, összesen: -345 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
szk 329 | keresed a 329. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: vv 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 2. BP: le 865 0 0 | leveszed/lerakod a 865. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY) Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók. |
THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY) Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY) Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük! |
NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY) A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához. |
LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY) Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában. |
LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY) Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával. |
ARKOG KŐ (632. TÁRGY) A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni. |
MIHLANIL (539. TÁRGY) A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép azzal, aki a mihlanilt tárggyá kovácsolja. Ha ezután ettől a személytől a mihlanilból készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilból készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (ha akarod, el is dobhatod, de el nem rejtheted). |
Erő: | 33 (79) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 28 (61) | Támadás: | 104 (111) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 27 (50) | Védekezés: | 149 (157) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 35/264 év |
Egészség: | 27 (50) | Életpont: | 1192/1268 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (72) | Varázspont: | 1583/422 | Pénz: | 5353 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 84/45 | Pszi pont: | 246/306 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/54 | ökölvívás: | 40/3 | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 27/98 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | 36/2 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -33.); mihlanil dobótőr (#599) (34 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
377,95 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 378 |
A Végzet Vermében a 7. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 183,46 |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/16 | Max életkor 1529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/76 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 68/26 (+10%) | 3. mászás: | 24/80 |
4. csapdakészítés: | 27/23 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 30/98 (+736%) | 6. gyógyítás: | 30/54 (+1%) |
7. titkosírás: | 4/30 | 8. felderítés: | 27/60 (-700%) | 9. szörnyidomítás: | 5/12 |
10. teológia: | 60/48 (+33%) | 11. taumaturgia: | 63/2 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 8/61 |
13. versengés: | 26/42 | 14. harcművészetek: | 40/8 | 15. zene: | 13/26 |
16. szörnyismeret: | 47/32 | 17. pszi: | 29/13 (+1%) | 18. zárnyitás: | 1/88 |
19. vadászat: | 23/23 | 20. vitalitás: | 2/46 | 21. bányászat: | 31/18 (+15%) |
22. testépítés: | 2/34 (+84%) | 23. úszás: | 12/34 | 24. főzés: | 12/80 |
25. csapatmunka: | 1/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 250 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
quwargok (#9093), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247), ezerszemű bestia (#288), triklem drakolder (#275) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 11 vp; taumaturgia: 11 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) (926,30) | Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | mágikus ütés (#147) | méregsemlegesítés (#14) |
vámpirizáció (#1) (990,30) | az elme hatalma (#123) | szörnycsábítás (#83) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | hhaar burka II (#162) | >> | nagyobb vércápa (#246) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 53, 54, 55, 59, 61, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 176, 180, 187, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 11, 14, 16, 17, 34, 44, 49. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 971 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | |||
Lövedékek | ||||||||
19 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | kerek kő (#19) | 10 | sallank nyíl (#129) | |||
22 | tüske (#22) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bűvös shuriken (#562) | 23 | ezüstshuriken (#327) | 26 | jégpasztilla (#1566) | |||
10 | kábító nyilacska (#1590) | 11 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 20 | mihlanil dobótőr (#599) | ||
26 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 43 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | játékmesteri palást (#824) | 1 | * | rizspapír-vért (#1366) | |||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | kabuto (#1373) | 1 | pszi katalizátor (#610) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kyorg köpeny (#741) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | ||
1 | szirén köpenye (#820) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Buqqe karma (#899) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
2 | * | füst öv (#1751) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 2 | * | medvebőr öv (#1675) |
1 | ünnepi övsál (#874) | |||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hakama (#1369) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | törpe bakancs (#475) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | zafír fülbevaló (#477) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | natharion gömb (#865) | ||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. irtó medál (#2301) | 2 | rothasztó talizmán (#815) | |
2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 4 | vortex talizmán (#812) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | arany papi karkötő (#309) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 2 | * | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | Thargodan karkötő (#1249) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 10 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | ||
1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||
1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |
1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. kristálya (#2264) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 2 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
14 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 46] | ||||||
31 | fűszertartó (#210) | [bennük 51 csepp sáfránypor (#211), fér még: 104] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [bennük 60 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
7 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 34 pondróvér (#1232), fér még: 50] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 124] | ||||||
6 | szent kehely (#257) | [bennük 51 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 9] | ||||||
4 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 20 korty életvíz (#1500), fér még: 4] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 135 csepp ugh méreg (#166), fér még: 57] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 45 korty víz (#27), fér még: 15] | ||||||
8 | zöld üveg (#82) | [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 2 | acéltű (#334) | 37 | áldott kő (#642) | |||
2 | amul kulcs (#565) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 57 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | bányászlámpa (#1687) | 2 | bunthar zsák (#734) | 3 | csontkulcs (#74) | |||
13 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüstszelence (#1602) | ||
7 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fekete könyv (#2234) | 5 | feneketlen bugyor (#570) | |||
16 | fenőkő (#1618) | 3 | fiatalság itala (#473) | 3 | furulya (#233) | |||
48 | gernim balzsam (#1894) | 50 | gyógykenőcs (#313) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | Holtak Akarata (#1604) | 1 | hűségérme (#1141) | 20 | kaja (#2) | |||
3 | kis ónixkulcs (#1110) | 3 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
5 | kristályfolyadék (#449) | 17 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 30 | manakristály (#500) | 1 | márványszobor (#2232) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 5 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa töltő (#525) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
2 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | 1 | nagyobb kulcskarika (#2231) | |||
1 | norgat kulcs (#471) | 21 | ork csodaszer (#1228) | 1 | ork sör (#1701) | |||
1 | plazmagömb (#2235) | 5 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg katalizátor (#1535) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 4 | roxati zárfaló (#314) | 3 | rum (#1419) | |||
1 | rúnakavics (#2233) | 9 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 5 | sáfránykő (#979) | |||
49 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | súlyzó (#347) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | thargodan vérgömb (#2170) | 1 | titanitdukát (#1480) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
2 | trikornis fókusz (#2169) | 32 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csésze (#841) | |||
1 | zeolitkristály (#2236) | 1 | Zu'lit tarsolya (#537) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | agvari manafókusz (#890) | 7 | álompor (#396) | |||
4 | arkog kő (#632) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
16 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
36 | drótszőr (#37) | 7 | eknozol (#540) | 18 | elkarog szőr (#665) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 48 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
34 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 10 | galachmit (#310) | |||
9 | genrath vérmedvefog (#1674) | 1 | grákóbőr (#41) | 17 | gyíkfű (#201) | |||
52 | gyöngymangó (#135) | 11 | halcsont (#390) | 7 | iknegurin (#541) | |||
2 | ilkin érc (#232) | 4 | jégkristály (#593) | 1 | jégrúna-tekercs (#1575) | |||
11 | jégszív (#282) | 9 | kaktuszbogyó (#429) | 6 | kaktusztüske (#114) | |||
7 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kígyótoll (#1543) | 4 | küklopsz szem (#643) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | 6 | lidércesszencia (#1074) | |||
12 | liumbe hajtás (#655) | 5 | lótuszvirág (#447) | 89 | madártoll (#112) | |||
2 | magszim bél (#103) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mihlanil (#539) | |||
2 | mithril (#352) | 2 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
2 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | 6 | moa smaragd (#377) | |||
12 | moa üveggömb (#383) | 1 | moa zafír (#381) | 12 | mópat tetem (#584) | |||
3 | móri gyümölcs (#116) | 1 | negatív esszencia (#1184) | 3 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | páncélfényező (#1678) | 96 | pirkit (#153) | |||
8 | praglonc hártya (#215) | 38 | púderkő (#119) | 10 | pular kristály (#239) | |||
12 | purifikátor háj (#269) | 6 | rájabőr (#404) | 3 | rakolits por (#669) | |||
7 | ramit kő (#226) | 11 | remák szív (#264) | 8 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 5 | rozmárfog (#1069) | 22 | sallank karom (#128) | |||
2 | sámán erszény (#650) | 17 | sárkánypikkely (#292) | 12 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 2 | tanulmánytekercs (#1571) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
16 | Thargodan esszencia (#328) | 7 | tigroszlán fog (#63) | 13 | tükör (#43) | |||
4 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 4 | varányszem (#30) | |||
$1 | varkaudar tekercs ($653) |
Összsúly: 280.10 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 285 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kígyótoll (#1543) | |||
3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | purifikátor háj (#269) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
280 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | arkog kő (#632) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csontkulcs (#74) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 52 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
9 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mihlanil (#539) | 3 | pular kristály (#239) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 10 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
376 | 377 | 378 | 379 | |
87 | |
|
|
|
88 | |
|
|
|
89 | |
|
|
|
90 | |
|
|
|
91 | |
|
|
|
92 | |
|
|
|
93 | |
|
|
|
94 | |
|
|
|
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|