Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 4. 9h:14' EZ A 442. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD 443. játékheted kezdete: ápr. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 324 |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
vps 55 | VP spórolása: 55 |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [188,1] Továbbra is dombság. Találsz egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
v 84 240 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sivatagi doareg jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sivatagi doareg jobb első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
id 240 100 | idomítod a 240. szörnyet 100 pontért |
vpf 55 | VP elővétele: 55 |
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,31] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Észreveszel egy nekrofunt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy albinó küklopsz. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [366,31] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zombi mester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [367,31] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő Lady Amélia nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Lady Amélia testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Lady Amélia bal lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Lady Amélia testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Lady Amélia megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Lady Amélia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Lady Amélia testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Lady Amélia testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 221, gyógyulás: 20, összesen: -201 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor bal szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor jobb vállát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az aurapollátor testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [369,31] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy sziklaskorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió bal első lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 101, gyógyulás: 22, összesen: -79 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac jobb oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kronokukac testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kronokukac testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 38, gyógyulás: 10, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [370,31] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Felfedeztél egy áldozati oltárt. (ld. enc.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sardullah Sharpa vigyorog kajánul. Találsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy sérült drakolich. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megbököd a drakolich testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 180.]
at 4683 30 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 30 |
in 4683 339 454 | leírod a 4683. kalandozónak a 339. szörnyet a 454. tárgyat |
in 5230 339 454 | leírod az 5230. kalandozónak a 339. szörnyet a 454. tárgyat |
in 1548 219 454 | leírod az 1548. kalandozónak a 219. szörnyet a 454. tárgyat |
in 4102 242 454 | leírod a 4102. kalandozónak a 242. szörnyet a 454. tárgyat |
in 5367 339 454 | leírod az 5367. kalandozónak a 339. szörnyet a 454. tárgyat |
in 5188 250 454 | leírod az 5188. kalandozónak a 250. szörnyet a 454. tárgyat |
in 4784 256 454 | leírod a 4784. kalandozónak a 256. szörnyet a 454. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 7. BP: | imádkozol |
ALBINÓ KÜKLOPSZ (338. SZÖRNY) A magashegységben néha összeakadhatsz a havas tájhoz tökéletesen alkalmazkodott, az átlag küklopszoknál és jóval nagyobbra nőtt szőrös albinó küklopszokkal. Amikor a fehér arcon virító piros szem rád néz, rögtön a hideg futkos a hátadon, aztán már repül is feléd a gigantikus jégtömb. Vigyázz, az albinó küklopsz igen jól tud célozni! |
KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY) A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek. |
LADY AMÉLIA (966. ELLENFÉL) Magad is meglepődsz, amikor eme veszélyes, sötét helyen megpillantasz egy fiatal, ember lányt. Emberi mércével nem tűnik 20 évesnél többnek. A lány gyönyörű arcát rövid, fekete haj keretezi, bőre selymes, ápolt hatást kelt, égszínkék szemei pedig csak úgy vonzzák a tekinteted. De valami nem stimmel vele. Mit kereshet itt, ilyen távol védelmet nyújtó városoktól? A lány nem rémül meg tőled, csábítóan, lassan és ugyanakkor határozotttan közeledik feléd. Vonzó alakjáról szinte le sem tudod venni szemed. Magad sem tudod, miért, de szinte teljesen lebénulsz, és csak bámulod őt. Mikor hideg keze hozzád ér és kivillannak fehér fogai, érted meg kivel is állsz szemben. Ő Lady Amélia, a hírhedt szubreális vámpír. Fajtájának egyik legöregebb tagja. Fiatal, törékeny kinézete csak egy álca, valójában félelmetes erő lakik benne, mágikus és harci képességei messze felülmúlják mind a vámpírokét, mind az alanori neves harcosokét és mágusokét. Azt mondják róla, hogy hatalma vetekedik a smaragdvámpírokéval. A felismerés ezen pontján pedig még nem is volt szó Amélia félelmetes regenerációs képességéről, mely minden más lényét felülmúlja. Még a legkisebb épen maradt testrészéből is újra tudja építeni fizikai formáját, így szinte elpusztíthatatlan. Jó, ha valami mágikus fegyverféleséggel készülsz a csatára, mivel csak azzal lehet kárt tenni selymes bőrében. Persze csak ha élsz addig. Csak a harc maradt számodra, Ébredj! |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY) Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY) Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak! |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 32 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 35 | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 311/241 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (46) | Varázspont: | 488/157 | Pénz: | 143 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 27/13 | Pszi pont: | 170/127 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 20/62 (+20%) |
vágófegyverek: | 22/9 (+8%) | ütőfegyverek: | 13/16 (+6%) | lőfegyverek: | *21/100 (+8%) |
dobófegyverek: | 13/56 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (50%) << mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/43 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 51/96 (+37%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 7/75 | 5. csapdakészítés: | 23/16 | 6. csapdaészlelés: | 5/50 |
7. gyógyítás: | 53/46 | 8. titkosírás: | 14/98 | 9. felderítés: | 38/28 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 10/66 | 11. teológia: | 30/24 (+38%) | 12. taumaturgia: | 20/57 (+14%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 52/15 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 23/87 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/5 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 28/79 (+55%) | 21. úszás: | 16/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | mentális pajzs (#72) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 5 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) |