316. forduló, 318. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 16. 9h:31'
EZ A 324. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
325. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [311,97] koordinátán.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1265 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+117 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 681. hetének nyerőszámai: 3, 14, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy Raia angyala nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia angyala testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Raia angyala jobb karját. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia angyala jobb lábát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Raia angyala testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 302, gyógyulás: 4, összesen: -298 ÉP}

A sikeres vadászaton felbuzdulva, tovább kerested a lény nyomait, és szerencsédre rábukkantál egy újabb példányra a környéken.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 142 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 142, gyógyulás: 4, összesen: -138 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 660.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 655.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 653.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 651.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 649.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 647.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 645.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 641.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 641.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 640.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 640.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 640.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 638.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. Már érzed is a hatást. ( +872 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 638.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 633.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

vv 11 elmormolod a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 631.]
[A parancs tárolásra került.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 629.]

kb 260 20 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[310,98] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy lélekelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lélekelementál testét. (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lélekelementál testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A lélekelementál karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 50 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a lélekelementál anyagtalan testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a lélekelementál jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1097, sebződés: 242, gyógyulás: 222, összesen: -20 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 2 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [309,98] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a halálelementál nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál jobb oldalát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 58 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
7898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 33, gyógyulás: 141, összesen: +108 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [308,97] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy lélekelementál lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a lélekelementál nyakát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 39 életpontot vesztettél. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lélekelementál testét. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Din cséphadarójával súrolod a lélekelementál testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1070, sebződés: 274, gyógyulás: 210, összesen: -64 ÉP}

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 92 kaja. Elrakod őket. [28 pontot használtál fel, van még 601.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (10. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 601.]

ek 116 55 133 t. energia kisütése: 116 55 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 55 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 596.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+648 varázspont, -1296 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 596.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1253 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

lm 20 25 27 mozogsz 20 25 27
Egy elágazáshoz érkezel. Nem könnyű eldönteni, vajon melyik irányhoz is kellene ragaszkodnod. [2. SZINT 9. PONT]
Egy kereszteződésben megtorpansz. Furcsán egyenes folyosók ágaznak innen mindenfelé, nem is tudod melyiket válaszd. Már a nagy töprengésben azt is elfelejtetted, melyikről jöttél. Mindegy hát, 33% esélyed van a jó döntésre. Továbbindulsz az egyiken. [2. SZINT 11. PONT]
Igazi labirintus ez a hapralraktár. Hogy a Thargodanok hogy nem tévednek el itt?!? [2. SZINT 13. PONT]
Egy újabb elágazás. A falak felerősítik valamilyen távoli beszélgetés (ami inkább morgásra hasonlít) zajait. [2. SZINT 14. PONT]
Nyílegyenes folyosón lépdelsz előre, közben a kezedet tördeled, ami már vágyik egy Thargodannal való kiadós találkozásra. [2. SZINT 16. PONT]
Úgy kell átpréselned magad a folyosó egyes szakaszain, hogy továbbjuthass. Meg is száll a kíváncsiság, vajon a nagytestű Thargodanok hogyan közlekednek itt? Főleg, ha épp előzőleg tömték tele a pocakjukat fenséges haprallakomával! [2. SZINT 17. PONT] Egy csattogó kígyót pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a csattogó kígyó testét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csattogó kígyó ágaskodó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A csattogó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Törpe szekercével megvagdalod a csattogó kígyó testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a csattogó kígyó ágaskodó testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A csattogó kígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A csattogó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
10079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 959, sebződés: 298, gyógyulás: 191, összesen: -107 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy haprszagú Thargodan. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a haprszagú Thargodan bal oldalát. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A haprszagú Thargodan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször eltalálod a haprszagú Thargodan bal lábát. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a haprszagú Thargodan bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A haprszagú Thargodan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
10533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 227, gyógyulás: 220, összesen: -7 ÉP}


Zsákutca. Pedig a térképen mintha úgy rémlett volna, erre kell menni. Bosszúsan nekitámaszkodsz a falnak, minek következtében oldalt továbbvezető járat nyílik. [2. SZINT 18. PONT]
Elágazáshoz érkezel. Tanácstalanul vakarod meg a fejed búbját, lehet hogy eltévedtél? Kár, hogy olyan homályosak már csak az emlékeid a varkaudar látógömb által mutatottakról. [2. SZINT 19. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy haprszagú Thargodan. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a haprszagú Thargodan jobb vállát. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a haprszagú Thargodan fejét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször eltalálod a haprszagú Thargodan testét. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a haprszagú Thargodan testét. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A haprszagú Thargodan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1135, sebződés: 268, gyógyulás: 217, összesen: -51 ÉP}


A folyosó hirtelen véget ér. Mintha néhány csákánynyomot látnál a falon, valószínűleg a Thargodanok itt megpróbáltak továbbásni, de aztán valamiért feladták. A földön begombolt egyenruhájú gnóm férfi tetemére lelsz, akit minden bizonnyal a felbőszült Thargodan raktárőrök téptek darabokra. [2. SZINT 20. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 6 adamantit. Felpakolsz. Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve filofaxáció. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.)
Elágazáshoz érkezel. Tanácstalanul vakarod meg a fejed búbját, lehet hogy eltévedtél? Kár, hogy olyan homályosak már csak az emlékeid a varkaudar látógömb által mutatottakról. [2. SZINT 19. PONT]
Szokatlanul egyenes folyosón vezet utad előre. A folyosó végén időnként felvillan valami fény, de az is lehet, hogy csak a szemed káprázik. Hát igen, ez a bezártság és az áporodott levegő tönkreteszi az ember idegeit. Ha egy lennél a gnóm nyelvészek közül, most valószínűleg egy új kifejezéssel illetnéd ezt az állapotot: mondjuk, elneveznéd klausztrofóbiának. [2. SZINT 21. PONT]
Elágazáshoz érkezel. Bűzös patakocskák folynak a falak mellett, melyek szaga leginkább a felszínen megismert mocsáréra emlékeztet. [2. SZINT 22. PONT]
Egyszer csak azt veszed észre, minden nedves a talpad alatt. A bűzös nedü, ami a folyosó padlóját mindenütt elárasztotta, beszivárog lábbelid résein, csak hogy bosszankodva magaddal vihesd ezt a förtelmes illatot. A horizontális elhelyezkedésű folyosóról északra hosszú csarnok nyílik, formái sötétségbe vesznek. [2. SZINT 24. PONT]
A csarnok túloldalára tartva egyre erősödik körülötted a döglött hapralok lebomlásának semmivel össze nem keverhető szaga. Már egy ideje gyanúsan egyenetlen felületen taposol, amikor rájössz, hogy sikamlós hapraltetemek kerültek a lábad alá. Undorodva távozol a hapralmészárlás színhelyéről. [2. SZINT 25. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lázadó hapral van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lázadó hapral testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lázadó hapral testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A lázadó hapral a torkodba harap! (1 támadástól 342 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Törpe szekercével megvagdalod a lázadó hapral testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lázadó hapral bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A lázadó hapral a torkodba harap! (1 támadástól 334 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). A lázadó hapral most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 7492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 676, gyógyulás: 159, összesen: -517 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lázadó hapral! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lázadó hapral közeledő pofáját. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lázadó hapral bal vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A lázadó hapral a torkodba harap! (1 támadástól 360 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 360, gyógyulás: 135, összesen: -225 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+903 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött.
Olyan érzéseid támadnak, mintha ez a folyosó körbevinne, hogy megkerüljön valamit. Persze nem tehetsz mást, mész amerre vezet. [2. SZINT 26. PONT]
Eldugott sarokszobába érkezel. Bár üresnek tűnik, a szagok és a meglehetősen sok árnyék a teremben arra utalnak, lehet itt még valaki rajtad kívül. [2. SZINT 27. PONT] Egy Thargodan raktfőnököt pillantasz meg. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy Thargodan esszencia. Ezért megfizetsz, rém! Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan raktfőnök jobb lábát. (7 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan raktfőnök testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A Thargodan raktfőnök többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a Thargodan raktfőnök agyarával. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan raktfőnök bal vállát. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a Thargodan raktfőnök testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan raktfőnök megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A Thargodan raktfőnök kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a Thargodan raktfőnök. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan raktfőnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
16938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1469, sebződés: 498, gyógyulás: 300, összesen: -198 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy ónixkulcsot.
[53 pontot használtál fel, van még 538.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 533.]

v 198 361 82 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(308,97) a 127. labirintus bejárata, lélekelementál (#319), csattogó kígyó (#697), haprszagú Thargodan (#699), lázadó hapral (#700), Thargodan raktfőnök (#701)
(309,98) Chara-din monolitja (#534), halálelementál (#279)
(310,98) lélekelementálok (#319)
(311,97) Raia angyala (#333)

[361,82] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő dűnelord nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a dűnelord örvénylő testét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord nyakát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a dűnelord testét. Kritikus ütés! (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a dűnelord örvénylő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6544 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 0, gyógyulás: 161, összesen: +161 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ron the Greywolf előtt. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 523.]

m 2 1 6 mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra
[362,82] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Thargodan légiós lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós bal lábát. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel súrolod a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
8316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 227, gyógyulás: 188, összesen: -39 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,81] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ron the Greywolf lábát masszírozza. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dűnelord lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a dűnelord testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnelord testét. Kritikus ütés! (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a dűnelord örvénylő testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a dűnelord bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6544 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 196, gyógyulás: 143, összesen: -53 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,81] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ében halálhajcsár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kátránygödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [33 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
37 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 490.]
37 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 490.]

szk 333 329 keresed a 333. szörnyet a 329. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy zafír sárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

h 1168 2 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag buggyantott tojást támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Jóllakottan dőlsz hátra egy pillanatra, a hasadat simogatva az elégedettségtől. Különösen jó érzés! (Fiatalodtál 3 évet.) 1036 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 487.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 484.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 481.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy taalru herceg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a taalru herceg testét. Kritikus ütés! (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a taalru herceg testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru herceg testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru herceg jobb karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 33 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 7418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 441.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 401.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 361.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 321.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 122 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 134 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (99 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 598, gyógyulás: 0, összesen: -598 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 25, 21.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 458 pontot. A következő körben tehát 658 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT)
Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

Erő: 60 (88) Szint: 41 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 63 (73) Támadás: 81 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 51 (64) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 64/361 év
Egészség: 58 (77) Életpont: 1214/351 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: -8
Szerencse: 61 (86) Varázspont: 2043/13 Pénz: 2881 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 28/24 Pszi pont: 485/171 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 3301 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 129141 TP-t kaptál. Jelenleg 8957749 TP-d van. A következő szinthez még 642251 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Thargodan raktfőnök, Shengoroth. A 309. fordulódban 9172 arany került a bankszámládra. 9447 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: *32/100 (+1%) ütőfegyverek: *40/100 (+5%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 34/92

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/7 2. nyomkövetés: 77/19 (+24%) 3. mászás: 20/71
4. csapdakészítés: 21/73 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 25/50 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 133/17 (+71%) 11. taumaturgia: 119/71 (+56%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 43/52 (+52%) 17. pszi: 32/11 (+5%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 6/85 21. bányászat: 34/56 (+4%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/83 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +33 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (127,10,2) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)
hatalomvarázs (#220) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> drótszőrű mópat (#426)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> 42. szintű lényekre ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> 46. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 4)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 borkonyó bibe (#312) 2 dlathog kőzet (#829) 1 grifftojás (#179)
1 kristályfolyadék (#449) 2 küklopsz szem (#643) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 13 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 1 tankány karom (#237) 1 Thargodan esszencia (#328)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
98 arany (#50) 6 adamantit (#627) 1 halcsont (#390)
1 Huddens elixírje (#830) 11 isteni könnycsepp (#260) 92 kaja (#2)
1 nagy ónixkulcs (#1111) 10 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17)
1 vámpírfog (#1221) 123 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,82) dűnelordok (#341), művészi porolit (#720)
(362,81) ében halálhajcsár (#295), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, taalru herceg (#307), zafír sárkány (#329)
(362,82) Thargodan légiós (#311)
(363,81) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), dűnelordok (#341)

Üzenet küldése a karakternek