316. forduló, 318. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 26. 9h:11'
EZ A 755. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
756. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [172,33] koordinátán.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked 3 gyöngymangót, egy kis vaskulcsot, egy nagy aranykulcsot, 6 kaját és egy aranytermő ládikót. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 799. hetének nyerőszámai: 16, 21, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 2. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 447.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +28 max. életerő, +28 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 441.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 441.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 431.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 401.]

* 6. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 361.]

at 4718 10 TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

at 1850 10 TU-t adsz át az 1850. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 331.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[171,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [170,31] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ki az, aki dolgozik, amikor játszik,
És játszik, amikor dolgozik? [A TF létrehozóján kívül]
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.

Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [29 pontot használtál fel, van még 297.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (A merészséged nem volt elég magas.) [50 pontot használtál fel, van még 247.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[169,30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [169,29] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Brujeria előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült ekharion bébi lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod az ekharion bébi bal oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az ekharion bébi testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Raptor szablyával megcsapod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az ekharion bébi bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 79, gyógyulás: 17, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 9 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 ezüsthegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [167 pontot használtál fel, van még 80.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.]
Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy agyagelementál. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agyagelementál testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal néhányszor megcsapod az agyagelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal megvagdalod az agyagelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[28 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 17 18 20 mozogsz 17 18 20
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy agyagelementált veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agyagelementál testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az agyagelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agyagelementál testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal néhányszor megcsapod az agyagelementál jobb karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agyagelementál van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál jobb vállát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az agyagelementál jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal megvagdalod az agyagelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agyagelementál van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál nyakát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agyagelementál jobb karját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal néhányszor megcsapod az agyagelementál jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agyagelementál testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal néhányszor megcsapod az agyagelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[21 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 23 25 29 mozogsz 23 25 29
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agyagelementál van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal megvagdalod az agyagelementál fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal végigvagdosod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agyagelementál van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal végigvagdosod az agyagelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az agyagelementál agyagtestét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal néhányszor megcsapod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy agyagelementál lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal megvagdalod az agyagelementál bal karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az agyagelementál testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az agyagelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[26 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 31 25 23 mozogsz 31 25 23
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 33 36 39 mozogsz 33 36 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 36 33 5 mozogsz 36 33 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 2. tárgyat az 535. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat -10 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-28 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 14, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 458 pontot. A következő körben tehát 448 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

Erő: 35 Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 37 Menekülés: 40 % Életkor: 109/109 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 283/265 Jellem: semleges Tul. pont: -12
Szerencse: 35 (36) Varázspont: 779/536 Pénz: 330 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2209 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1026 TP-t kaptál. Jelenleg 400369 TP-d van. A következő szinthez még 49631 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 315. fordulódban 9999 arany került a bankszámládra. 10098 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 17/82
vágófegyverek: 20/98 (+3%) ütőfegyverek: 28/12 lőfegyverek: 27/83
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/59 (+10%) 2. nyomkövetés: 82/43 (+4%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/5 5. csapdakészítés: 32/38 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/41
7. gyógyítás: 34/37 8. titkosírás: 14/8 (+20%) 9. felderítés: 32/14 (+2%)
10. szörnyidomítás: 13/85 11. teológia: 48/57 (+19%) 12. taumaturgia: 39/24 (+1%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 26/61 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/49
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 12/50 18. bányászat: 17/68 (+15%)
19. úszás: 17/87 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 516 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 4 ezüstdarab (#326) 2 kaja (#2)
13 madártoll (#112) 1 nagy vaspajzs (#161) 9 óndarab (#85)
9 rézdarab (#70) 2 tolmokov-koktél (#351) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 gyöngymangó (#135)
14 pirkit (#153) 9 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,29) a 70. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, 46. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768), agyagelementál (#203)
(169,30) kristálypalota (#401), 34. jellempróba
(170,31) phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(171,32) élőholt tigris (#766), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az EXT parancs játékhét visszadátumozási idői mégsem változtak, a régiek maradtak, vagyis: 100 fordulóig 25 játékhét, 200 fordulóig 20 játékhét, 300 fordulóig 15 játékhét, 400 fordulóig 10 játékhét, 500 fordulóig 5 játékhét, 600 fordulóig 3 játékhét, 600 forduló fölött 2 játékhét

Üzenet küldése a karakternek