316. forduló, 318. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 3. 12h:02'
EZ A 337. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
338. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,108] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 24. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 14 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+100 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 28 26 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 476.]

* 2. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 3. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 4. KP: hh 1100 1133 841 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 475.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 454.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 453.]

* 5. KP: kf 441 1527 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 6. KP: vv 165 53 0 elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 449.]

vv 147 elmormolod a 147. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 449.]

ek 7 8 7 t. energia kisütése: 7 8 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 felderítés.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hh 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 440.]

h 1755 700 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+700 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 435.]

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

kf 741 1249 527 kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat az 1249. tárggyal az 527. tárgyat
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
A csuklódra húzod a Thargodan karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 23 27 mozogsz 23 27
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [23. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [27. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve dimenzióugrás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 33 38 37 mozogsz 33 38 37
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bolyongó lidérc az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc bal vállát. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a bolyongó lidérc bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Karmaival a bolyongó lidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 4 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [33. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [38. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy lélekorzó lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó fejét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a lélekorzó rémületes auráját. Kritikus ütés! (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a lélekorzó fekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lélekorzó csápol, de mindhiába. A lélekorzó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 9 lépésre keletre és 24 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [37. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [43. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 39 905 44 mozogsz 39 905 44
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [42. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [40. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [44. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 351 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmai majdnem eltalálnak! A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mágus az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 109 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a zombi mágus testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi eredménye! Karmaival a zombi mágus megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a zombi mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 21, gyógyulás: 8, összesen: -13 ÉP}

Hamarosan egy lélekorzót pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel eltalálod a lélekorzó rémületes auráját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a lélekorzó fekete testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lélekorzó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halottidéző van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 240 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halottidéző testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a halottidéző bal lábát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a halottidéző testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A halottidéző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 240, gyógyulás: 8, összesen: -232 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontgólem. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem jobb vállát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem jobb karját. (3 támadással 355 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csontgólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 150 arany, 1 zafír védőgyűrű (ld. enc.) és 3 fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. Sajnos mire az utolsó ellenfeled is megölted, vezérük, egy Thargodan mágus éppen el tudott menekülni a terem sarkában található térkapun keresztül. Óvatosan közelítesz a térkapuhoz, ami szép lassan záródik. Még éppen meg tudod figyelni a túloldalon található környezetet. Erről sürgősen be kell számolnod a Minisztériumban! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [19 pontot használtál fel, van még 380.]

lm 44 44 900 mozogsz 44 44 900
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 378.]
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 376.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

m 1 mozogsz északkeletre
[188,107] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 7 spiritusz. 2 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 318 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus bal karját. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a vortexmágus testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 322 életpontot vesztettél. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Te 22 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a vortexmágus bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 325 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 13 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 965, gyógyulás: 42, összesen: -923 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+72 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+79 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+80 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+77 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+77 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+78 életerő.)
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Temető, 2 Illúziósárkány, 1 Orbitális mackósajt. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Temető, 3 Illúziósárkány. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Temető, 3 Garokk, 1 Mákrózsa főzet. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Ellenvarázslat, 1 Orzag bilincse, 1 Temető, 1 Orbitális mackósajt, 1 Vérfürdető magszim. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 1 855 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 53 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Van itt egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [281 pontot használtál fel, van még 95.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [8 143 tapasztalati pontot kaptál.] Az írnok, biccent, és sietve kihátrál a szobából. Rövid ideig várakozol, majd egy tiszteletet parancsoló kinézetű mágus lép be a szobába.
- Már szóltak nekem az érkezésedről, mesélj az anomália forrásában tapasztalt dolgokról. - Ezeknek mindenhol vannak kémeik? Persze ez annyira nem is meglepő. Mesélsz neki a Thargodan Mágusról, és a helyszínről, amit az éppen becsukódó térkapun át láttál. Amikor a térkaput említed neki, szemmel láthatóan elszörnyed. Amint befejezted a mondandód, azonnal belevág az övébe:
- Nagyon elborzasztó, hogy a Sötét Földről is tudnak nyitni térkaput hozzánk. Bízzunk benne, hogy ez egy egyedi eset. A helyszínt, amit leírtál, már más kalandozók is felfedezték. A térképét mindjárt felhozattatom egy tanonccal, és arra kérnélek, hogy intézd el a kaput nyitó Thargodan mágust, ezzel csökkentve a kockázatát annak, hogy esetleg átadja másoknak a tudását, és veszélyeztesse a létsíkunkat.
Közben megérkezik a mágustanonc, és a főmágus átnyújtja neked a térképet:

1 2 3 4 5 6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 101. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 567, északra 57 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 90.]

m 8 mozogsz északra
[188,106] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 2 sáfránypor. 2 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [11 pontot használtál fel, van még 79.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 180 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 29.]

m 2 mozogsz keletre
[189,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [11 pontot használtál fel, van még 18.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Ha utad során meglátsz egy khór darázst, feltétlenül támadj rá! Ugyanis nagyon ritkán ugyan, de darázsfarkat találhatsz nála." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 14.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 csontpálca többletet jelez. [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 10.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen minden fájdalom eltűnik végtagjaidból. (+665 életerő.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 6.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ahelyett, hogy elfutnál a kentaurusz elől, próbáld meg az izmos karját támadni. Ez biztos beválik!" A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

hh 367 367 367 használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed a Thargodan karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tps 10 TVP spórolása: 2 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 2 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [2 pontot használtál fel, van még 0.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 2 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 760 keresed a 760. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drakolichek. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: vv 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 13, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját bezabál a mutáns pók. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 458 pontot. A következő körben tehát 455 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon.

ZAFÍR VÉDŐGYŰRŰ (532. TÁRGY)
A zafír védőgyűrű a smaragd továbbfejlesztett változata, ennél fogva jóval ritkább és értékesebb is. A védettségedet és a szerencsédet is +4-gyel növeli meg, ha viseled a KF 532 paranccsal.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

Erő: 33 (79) Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 27 (60) Támadás: 101 (108) Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 26 (49) Védekezés: 140 (148) Menekülés: 15 % Életkor: 35/264 év
Egészség: 26 (49) Életpont: 1141/1235 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 35 (71) Varázspont: 1529/809 Pénz: 5073 arany Kép. pont: 53
Tudatpont: 84/31 Pszi pont: 246/232 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 30
Eddig összesen 4797 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63 631 TP-t kaptál. Jelenleg 10 935 347 TP-d van. A következő szinthez még 564 653 TP szükséges. Trófeáid: zafír sárkány, Toodrok Din, triklem drakolder. A 279. fordulódban 9349 arany került a bankszámládra. 9535 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/54 ökölvívás: 40/3 (+2%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 27/96 (+4%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 36/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -33.); mihlanil dobótőr (#599) (34 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
189,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211
A Végzet Vermében a 7. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 183,46
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/16 Max életkor 1529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/59 2. nyomkövetés: 68/16 3. mászás: 24/80
4. csapdakészítés: 27/14 (+7%) 5. csapdaészlelés: 23/62 (+6%) 6. gyógyítás: 30/53 (+287%)
7. titkosírás: 4/30 8. felderítés: 34/60 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/12
10. teológia: 60/15 (+11%) 11. taumaturgia: 62/65 (+823%) 12. szerencsejáték: 8/61 (+12%)
13. versengés: 26/42 (+15%) 14. harcművészetek: 40/8 15. zene: 13/26
16. szörnyismeret: 47/32 17. pszi: 29/12 (+3%) 18. zárnyitás: 1/88
19. vadászat: 23/23 20. vitalitás: 2/46 21. bányászat: 31/3
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/34 24. főzés: 12/80
25. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 250

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
quwargok (#9093), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247), ezerszemű bestia (#288), triklem drakolder (#275)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 11 vp; taumaturgia: 11 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) (934,30) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) láthatatlanság (#76) esszenciavédelem (#165)
óriáserő (#53) mágikus ütés (#147) Pörhemór köre (#205) (100,44,3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> csataremák (#694) hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)
2.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): 101. labirintus (377,88). bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 53, 54, 55, 59, 61, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 176, 180, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 11, 14, 16, 17, 34, 44, 49.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 971 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 ryuku kalapács (#724) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
19 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kerek kő (#19) 10 sallank nyíl (#129)
22 tüske (#22) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 23 ezüstshuriken (#327) 26 jégpasztilla (#1566)
10 kábító nyilacska (#1590) 14 * mérg. vas dobónyíl (#190) 20 mihlanil dobótőr (#599)
26 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 42 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * játékmesteri palást (#824) 1 * rizspapír-vért (#1366)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * kabuto (#1373) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * kyorg köpeny (#741) 1 láthatatlan köpeny (#441)
1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Buqqe karma (#899) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 * füst öv (#1751) 1 * kígyóbőr öv (#410) 2 * medvebőr öv (#1675)
1 ünnepi övsál (#874)
Nadrágok
1 * hakama (#1369) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 törpe bakancs (#475) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 * ősplazma (#839) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 koponya szimbólum (#139) 1 natharion gömb (#865)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 2 rothasztó talizmán (#815)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Huddens alkarvédője (#1550) 2 * Luthius karkötője (#527)
1 mászó-karperec (#392) 1 Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 10 angyalok gyűrűje (#529) 1 balkezes gyűrű (#1549)
1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 drakolder gyűrű (#969) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 * Vlagyimir gyűrűje (#822) 1 zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. kristálya (#2264)
1 * q. demoralizátor (#2067) 2 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 46]
30 fűszertartó (#210) [bennük 49 csepp sáfránypor (#211), fér még: 101]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 60 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
7 sólyomcsőr (#1223) [bennük 34 pondróvér (#1232), fér még: 50]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 124]
6 szent kehely (#257) [bennük 52 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 8]
4 térdeplő tülök (#1440) [bennük 20 korty életvíz (#1500), fér még: 4]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 135 csepp ugh méreg (#166), fér még: 57]
3 vizestömlő (#3) [bennük 45 korty víz (#27), fér még: 15]
8 zöld üveg (#82) [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 acéltű (#334) 37 áldott kő (#642)
2 amul kulcs (#565) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 4 aranypikkely (#415)
1 aranytermő ládikó (#504) 56 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 bányászlámpa (#1687) 2 bunthar zsák (#734) 13 + deus ex machina (#1)
1 dizen kulcs (#472) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüstszelence (#1602)
7 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 5 feneketlen bugyor (#570)
16 fenőkő (#1618) 3 fiatalság itala (#473) 3 furulya (#233)
48 gernim balzsam (#1894) 49 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147)
1 Holtak Akarata (#1604) 1 hűségérme (#1141) 11 kaja (#2)
3 kis ónixkulcs (#1110) 3 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
5 kristályfolyadék (#449) 17 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
5 leviatán hólyag (#2182) 30 manakristály (#500) 1 márványszobor (#2232)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 megsemmisítő (#1540)
1 moa katalizátor (#386) 1 moa töltő (#525) 1 moa varázsdoboz (#1133)
2 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy ónixkulcs (#1111) 1 nagyobb kulcskarika (#2231)
1 norgat kulcs (#471) 21 ork csodaszer (#1228) 1 ork sör (#1701)
1 plazmagömb (#2235) 5 pszi kő (#248) 1 quwarg katalizátor (#1535)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 roxati zárfaló (#314) 3 rum (#1419)
1 rúnakavics (#2233) 9 ryuku védőkenőcs (#1154) 5 sáfránykő (#979)
49 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348) 1 súlyzó (#347)
2 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818)
1 thargodan vérgömb (#2170) 1 titanitdukát (#1480) 1 titkos teleportkő (#1387)
2 trikornis fókusz (#2169) 32 varázskő (#305) 2 varkaudar csésze (#841)
1 zeolitkristály (#2236) 1 Zu'lit tarsolya (#537)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 agvari manafókusz (#890) 7 álompor (#396)
1 berzerker tüske (#713) 16 csillezsályalevél (#1253) 1 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 36 drótszőr (#37) 7 eknozol (#540)
18 elkarog szőr (#665) 3 ezüstdarab (#326) 48 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 34 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
10 galachmit (#310) 9 genrath vérmedvefog (#1674) 1 grákóbőr (#41)
17 gyíkfű (#201) 11 halcsont (#390) 7 iknegurin (#541)
1 ilkin érc (#232) 4 jégkristály (#593) 1 jégrúna-tekercs (#1575)
11 jégszív (#282) 9 kaktuszbogyó (#429) 6 kaktusztüske (#114)
7 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24) 1 kék orchidea (#68)
2 kígyótoll (#1543) 4 küklopsz szem (#643) 1 lajhár csont (#236)
1 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 6 lidércesszencia (#1074)
12 liumbe hajtás (#655) 5 lótuszvirág (#447) 81 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 2 mithril (#352) 2 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 2 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380)
6 moa smaragd (#377) 12 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
12 mópat tetem (#584) 3 móri gyümölcs (#116) 1 negatív esszencia (#1184)
3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 1 páncélfényező (#1678)
96 pirkit (#153) 8 praglonc hártya (#215) 38 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 13 purifikátor háj (#269) 6 rájabőr (#404)
3 rakolits por (#669) 7 ramit kő (#226) 11 remák szív (#264)
8 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 5 rozmárfog (#1069)
22 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 12 sárkánypikkely (#292)
12 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 2 tanulmánytekercs (#1571)
1 téfea-agy (#172) 6 Thargodan esszencia (#328) 7 tigroszlán fog (#63)
13 tükör (#43) 4 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
4 varányszem (#30) $1 varkaudar tekercs ($653)

Összsúly: 265.26 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 285 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (48 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
60 amniosz (#203) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bányászcsákány (#434)
77 bogyógránát (#430) 33 borkonyó bibe (#312) 1 darázsfarok (#654)
1 derit láncvért (#1206) 3 dzsumbujharcos bóla (#1458) 10 Eldereth szilánk (#512)
19 esszenciakristály (#350) 1 ezüstveretes pajzs (#1669) 31 grifftojás (#179)
1 gyémántsisak (#467) 150 gyöngymangó (#135) 3 íjászkence (#1225)
37 kaja (#2) 2 kampós acélszigony (#455) 1 karomkesztyű (#1771)
5 kék orchidea (#68) 8 lidércesszencia (#1074) 1 Morgan kristálya (#659)
60 ork csodaszer (#1228) 1 őselemek köpenye (#560) 39 quwarg kristály (#2238)
488 quwarg tojás (#360) 2 Rhatt páncélja (#458) 13 rókafarok (#124)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku karvédő (#687) 2 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689) 1 ryuku nadrág (#691)
2 ryuku sisak (#688) 4 sáska amulett (#668) 6 szuperkötél (#209)
1 tapasztalatkő (#975) 2 teknőcteknő (#416) 1 teknősesszencia (#702)
102 Thargodan esszencia (#328) 1 Tilnetor kardja (#474) 1 törpe bakancs (#475)
1 trikornis nyereg (#1536) 41 tudás gyöngye (#522) $1 tyrex csont ($280)
4 ulkor gyöngy (#1072) 38 varkaudar pálinka (#1137) 1 vörös zyel (#606)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
712 arany (#50) 2 bunkó (#5) 1 dárda (#10)
1 ezüstdarab (#326) 2 fémrúd (#104) 1 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 10 kerek kő (#19) 1 purifikátor háj (#269)
1 raptor szablya (#482) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fekete gyöngy (#99) 3 fiatalság itala (#473) 4 pirkit (#153)
1 sáfránypor (#211) 7 spiritusz (#170) 1 súlyzó (#347)
1 téfea-agy (#172) 1 teremtés zsákja (#818) 1 vortex talizmán (#812)
1 zafír védőgyűrű (#532)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188 189 190
105
106
107
108
109
(187,108) a 100. labirintus bejárata, bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), zombi mágus (#389), halottidéző (#391), csontgólem (#392)
(188,106) őrült varázsló (#255), kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár
(188,107) őrült varázsló (#255), Invázióügyi Minisztérium (#689), vortexmágus (#418)
(189,106) részeg kalandozó (#187), csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek