TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. aug. 30. 9h:07'
EZ A 1107. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD
1108. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0
|
MEGADEATHKA KALANDJAI
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Rjukuval. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit csizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy mind. ametisztjét, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy törpe hadvezér trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy északi tűzsárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Ruházatát egy láncravert quwarg trófea, egy ongóliant trófea és egy q. rohamosztagos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Keelorn Darkmount. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon találkozol Kenon a barommal. Tharr tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy trikornis trófea és egy bibircsók-óriás trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, harcsabajszos troll férfival. Fekete a bőre. Leah tanítványa. Egy aranyláncot, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt és egy sötét kámzsát visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy quwarg királynő trófea és egy ryuku légiós trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke.
Összeismerkedtek. Az ő neve Hulk Hogan. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű troll nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Mnebolath trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Trolli. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. Fekete a bőre. Kíséretét alkotja egy élőholt quwarg nekromanta. Dornodon püspöke. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy goldugar! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Finderal. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon összeakadsz egy barna hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fairlight főpapja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy q. rohamosztagos trófea és egy láncravert quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Összeismerkedtek. Az ő neve Vasolvasztári Glom. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy kvazár kesztyűt, egy mentát karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy varkaudar felderítő trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Cryene. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát.
A 3. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, félszemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy mind. ametisztjét, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy miksziszi húsgólem trófea, egy mestervarázsló trófea és egy törpe kovács trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ignatus. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon megintcsak összefutsz Vasolvasztári Glommal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1196. hetének nyerőszámai: 7, 15, 13. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: vv 224 19 5 |
elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 672.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 670.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 669.]
* 2. KP: h 1133 0 0 |
használod az 1133. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 669.]
* 3. KP: h 1253 0 0 |
használod az 1253. tárgyat |
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +2 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 664.]
pki 1200 |
kiveszel a bankból 1200 aranyat |
Kiveszel a bankból 1200 aranyat. A számládon van még 3106 arany. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Kikészíted Halatir kalapját. Furulyázni kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+31 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+31 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 634.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[134,62] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 10 drótszőrt. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
[12 pontot használtál fel, van még 622.]
v 96 97 107 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(134,62) ezoterikus mardel (#184), márványtorony (#175), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy beholderfej medált, egy féregíz nyakpántot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vasvértet, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy autentikus vámpír trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy rücskös gigaféreg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy hegyi szamár. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Susurri Ventus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy világoskék, tüsi hajú, izzóan vörös szemű, körszakállas árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kopasz Gunymók. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Izomagy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Aztán mélyen a szemedbe néz, és átadja ajándékát, egy mákrózsa virágot. Látod, ahogy a remény fokozatosan lelohad benne, hűvös viselkedésed láttán.
Összefutsz egy hófehér, rövid hajú, izzóan vörös szemű elf nővel. Fekete a bőre. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy púpos burástya.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Elmeni. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 612.]
ve 210 10 |
megveszed a 210. tárgyat 10 |
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 fűszertartót. 24 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+13 arany). Ez jól esett! (+70 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos nyakát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 582.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[134,62] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos bal vállát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[12 pontot használtál fel, van még 570.]
v 96 100 80 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(134,62) ezoterikus mardel (#184), márványtorony (#175), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba, quwarg harcos (#201)
[100,80] Épületek tűnnek fel.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összefutsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight bíborosa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy hegyi szamár.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fifikás Smug. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Veres Tramman. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy zombi! Szegény állat majd megszakad.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alaran. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kidülleszti a mellkasát, és hőstetteiről mesél. Mielőtt nagyon beindulna, te nemes egyszerűséggel nemet mondasz.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 560.]
ve 210 10 |
megveszed a 210. tárgyat 10 |
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 fűszertartót. 12 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+50 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sötét gnóm.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm bal karját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 530.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[134,62] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [135,62] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz támad rád.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: egy nyu-shuriken. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc támad rád.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy orgoró támad rád.
A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró sziklatestét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az orgoró ollóját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [136,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. [65 pontot használtál fel, van még 465.]
v 96 73 60 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
|
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
61 |
|
|
|
|
|
62 |
|
|
|
|
|
63 |
|
|
|
|
|
(134,62) ezoterikus mardel (#184), márványtorony (#175), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202)
(135,62) ryuku légiós (#361), csontváz (#48), sírlidérc (#172), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(136,62) erszényes elkarog (#354), oltár, szent tölgyfa (#393)
[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 5200 TVP épült bele.)
Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Palastival. Elenios ministránsa. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Teherhordója is van: egy királygyík! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Galargamothtal. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 455.]
fa 210 1897 20 |
feladod a 210. tárgyat az 1897. kalandozónak (20 darabot) |
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kenon a barom részére szánod. Átadsz 4 fűszertartót. Ennek elküldése 28 arany lesz. (A tartóval együtt 27 aranyért 3 sáfrányport is átküldesz - amit máshova már nem tudnál tenni.) A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 452.]
m 3 8 8 |
mozogsz délkeletre, északra, északra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,62] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Továbbmész...) [136,61] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt városépítkezést. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Továbbmész...) [136,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember támad rád. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
[55 pontot használtál fel, van még 397.]
* 1. BP: h 1602 27 40 |
használod az 1602. tárgyat |
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 9 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 9 kaktusztüske. [3 pontot használtál fel, van még 394.]
* 2. BP: szk 102 0 0 |
keresed a 102. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 394.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 174 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 354.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 134 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 314.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 94 TVP-t kell elköltened.]
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 274.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 234.]
tf 1 34 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-2 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 7, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 457 pontot. A következő körben tehát 657 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 316. fordulód.
Erő: |
36 (42) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
8/1 |
Magasság: |
105 cm |
IQ: |
28 (30) |
Támadás: |
25 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
42 kg |
Ügyesség: |
24 (27) |
Védekezés: |
44 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
91/92 év |
Egészség: |
46 (52) |
Életpont: |
351/351 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
8 |
Szerencse: |
22 (29) |
Varázspont: |
643/575 |
Pénz: |
1536 arany |
Kép. pont: |
11 |
Tudatpont: |
21/6 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 1623 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
9 741 TP-t kaptál. Jelenleg
829 087 TP-d van. A következő szinthez még
170 913 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar hadúr,
zombi mester,
varkaudar varázsló. A 316. fordulódban 3106 arany került a bankszámládra. 3106 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/82 |
szúrófegyverek: |
*25/100 |
vágófegyverek: |
1/13 |
ütőfegyverek: |
4/10 |
lőfegyverek: |
24/66 |
dobófegyverek: |
6/11 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
136,60 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 852 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
31/46 |
2. nyomkövetés: |
58/43 |
3. mászás: |
5/96 |
4. csapdakészítés: |
16/57 |
5. csapdaészlelés: |
3/91 |
6. gyógyítás: |
53/23 |
7. titkosírás: |
3/86 |
8. felderítés: |
28/33 (+2%) |
9. szörnyidomítás: |
6/33 |
10. teológia: |
33/23 (+1%) |
11. taumaturgia: |
38/25 (+22%) |
12. versengés: |
6/13 |
13. zene: |
157/96 (+99%) |
14. szörnyismeret: |
6/73 |
15. vadászat: |
9/56 |
16. bányászat: |
11/50 |
17. csapatmunka: |
2/32 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 12 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 12 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +17 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 12, pontszámod: 155. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
135 |
136 |
137 |
59 |
|
|
|
60 |
|
|
|
61 |
|
|
|
62 |
|
|
|
63 |
|
|
|
(136,60) friss csatamező (#262), 43. jellempróba, Dornodon oltár
(136,61) szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587)
(136,62) erszényes elkarog (#354), oltár, szent tölgyfa (#393), quwarg harcos (#201)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - A KT-ba beajánláshoz, azaz a BEAJ parancshoz már nem kell egy mezőn állnia a két karakternek. Azok a KT-k, akiknek megvan az Új remény - új élet (369) KT-képesség, ha akarják, ingyen lecserélhetik, ha írnak a Játékvezetőnek.