Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 27. 10h:00' EZ A 440. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD 441. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 324 |
vps 55 | VP spórolása: 55 |
fog 76 274 | elfogod a 76. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 240 219 | elfogod a 240. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 240 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sivatagi doareg jobb középső lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a sivatagi doareg bal oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}
id 240 100 | idomítod a 240. szörnyet 100 pontért |
ff 568 422 181 | felt. fegyverváltás: 568 422 181 |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a zombi jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [188,2] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Találsz egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [187,1] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy mantikór ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion nyakát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 40, gyógyulás: 7, összesen: -33 ÉP}
im 5 | imádkozol |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [185,1] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 52, gyógyulás: 6, összesen: -46 ÉP}
be 630 3 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 50, gyógyulás: 3, összesen: -47 ÉP}
vtn 163 500 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
vpf 55 | VP elővétele: 55 |
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
a 264 5188 1 | átadod a 264. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
aa 104 419 244 | átadod a 104. tárgyat a 419. tárgyat a 244. tárgyat |
aa 352 267 | átadod a 352. tárgyat a 267. tárgyat |
a 512 4683 100 | átadod az 512. tárgyat a 4683. kalandozónak (100 darabot) |
aa 310 282 328 | átadod a 310. tárgyat a 282. tárgyat a 328. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 7. BP: | imádkozol |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 32 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 36 | Életpont: | 312/209 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (46) | Varázspont: | 488/306 | Pénz: | 21 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 27/19 | Pszi pont: | 170/93 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 20/42 (+14%) |
vágófegyverek: | 22/1 (+1%) | ütőfegyverek: | 13/10 | lőfegyverek: | 21/92 |
dobófegyverek: | 13/56 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (50%) << mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/21 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 51/59 (+9%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 7/75 | 5. csapdakészítés: | 23/16 | 6. csapdaészlelés: | 5/50 |
7. gyógyítás: | 53/46 | 8. titkosírás: | 14/98 | 9. felderítés: | 38/6 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 10/66 | 11. teológia: | 29/76 (+25%) | 12. taumaturgia: | 20/41 (+11%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 51/47 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 23/87 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/5 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 28/24 | 21. úszás: | 16/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
99 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | rövid íj (#107) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 2 | szöges páncél (#65) | 1 | virág szimbólum (#143) |