315. forduló, 317. forduló, Mr. Elem-Elek összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 28. 12h:11'
EZ A 633. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD
634. játékheted kezdete: jan. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1666
SZÁMLA : XXXX

MR. ELEM-ELEK KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,38] koordinátán.
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy kísérletet teszel az Illékony Torony felkutatásával, ezért a bejutáshoz szükséges varázsszó megszerzése végett felvetted a kapcsolatot az Alanori Krónika szerkesztőségével. Megismerted a 172. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 123. számában találsz.]
Táborozásod alatt tudomásodra jut egy történet, melyet az Alanori Krónika szerkesztői terjesztenek, egy erdőről, melyet az éjszaka teremtményei laknak. Talán érdemes lenne utánanézni ennek a helynek, ezért minden szükséges információt beszerzel róla, amit csak lehet. Megismerted a 173. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 124. számában találsz.]
Táborozásod alatt hallottál az épségben talált esthar palotáról, és hogy Kratifix munkát ajánl a helyszínen. Amint lehet, oda sietsz majd. Megismerted a 178. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 129. számában találsz.]
Táborozásod alatt megismerted Monstarax titkos laboratóriumának helyét, akit olyannyira köröznek most Alanorban. Megismerted a 177. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 128. számában találsz.]
Táborozásod alatt beszerezted a szükséges információkat az Alanor környékén oly divatos genrath vérmedve vadászatról, hátha neked is terem babér e versenyen. Megismerted a 176. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 127. számában találsz.]
Táborozásod alatt sokat elmélkedtél Billion Ghaspaq látomásán, és elhatároztad, hogy te is megpróbálsz utána járni Vuhtakoa kapitány rejtélyének. Megismerted a 174. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 125. számában találsz.]
Táborozásod alatt tudomásodra jutott egy pletyka, melyet ryuku honban lévő kalandozótársaid terjesztenek: egy Kui-Szingh nevű ryuku ismeri a Császárvárosba való bejutás módját, és 5000 aranyért ezt hajlandó is elárulni az érdeklődőknek. Talán érdemes lesz felkeresni őt. Megismerted a 179. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 130. számában találsz.] Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Weisser Riese tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 150 madártollat. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 5 sötét italt, 5 Éjvadász karmát, 1 praglonc hártyát. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 kristályfolyadékot.
Szunyókálsz, amikor a táborodat tazunkarókákon lovagló rőtmanók rohanják meg, szám szerint nyolcan! Bár a dolog reménytelennek tűnik, felveszed a harcot.
A 8 rőtmanóból 7 talált el (12 támadástól 162 életpontot vesztesz). A tazunkarókák megharapdálnak! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz). Minden elfeketedik... Aztán újra megvilágosodik, ahogy kinyitod a szemedet. Felébredtél! Pokolba a rémálommal, és minden rőtmanóval. Ideje tábort bontani. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+420 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Kellemesen nyugtázod a kasztroplanáris uralom hatását. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 691. hetének nyerőszámai: 15, 14, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 457.]

ek 116 60 313 t. energia kisütése: 116 60 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

ek 273 9 206 t. energia kisütése: 273 9 206
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

ek 273 7 12 t. energia kisütése: 273 7 12
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

f 847 kísérletezel a 847. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy ében nyílvesszőt. (ld. enc.) 351 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 447.]

bb 847 5 beraksz a bankba a 847. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 Éjvadász karmát. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

vv 19 70 161 elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megpöccinted a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 43, gyógyulás: 133, összesen: +90 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP] és 4 ubuk tüske. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Baghar korbácsával megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 54, gyógyulás: 40, összesen: -14 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 18, gyógyulás: 22, összesen: +4 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. 2948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 120, gyógyulás: 45, összesen: -75 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 96 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! [50 pontot használtál fel, van még 393.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyvédelem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! 2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! [30 pontot használtál fel, van még 363.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[180,38] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [180,39] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard bal oldalát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 15, gyógyulás: 68, összesen: +53 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Cenarius. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 44 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány bronzhegyű nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 130 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +88 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+58 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [180,40] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet!

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [92 pontot használtál fel, van még 271.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[179,41] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Az építményt dögletes kipárolgású KT képességetek fedi.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 259.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+244 varázspont, -488 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +622 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

tim 130 titkosírás megfejtése 130 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Fekete lény, fekete lélekkel,
Mágusok teremtménye kísérletezéssel.
Borzalmas vadász vagy mágus az ebadta,
Elpusztítása mindenki feladata.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a massza testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A massza feléd szúr agyarával, de nem talál. Mjölborg kalapácsával eltalálod a massza testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a massza testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Agyarával a massza kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 11 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (183,31)-> 11 arany, -2 ÉP] 2756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 7, gyógyulás: 68, összesen: +61 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! A következő kincseket találtad: egy nagy vaspajzs [nagy vaspajzs ládikóba-> (183,31)-> 22 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [130 pontot használtál fel, van még 129.]

m 4 mozogsz délre
[179,42] Még mindig bozótos.

Találsz egy quwarg bolyt. Találsz egy kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 117.]

ek 180 6 t. energia kisütése: 180 6
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+6 TU). [42 pontot használtál fel, van még 75.]

ek 7 13 6 t. energia kisütése: 7 13 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 szerencsejáték.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 75.]

le 865 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

kf 366 kézbeveszed/felveszed a 366. tárgyat
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy törpe bakancs. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy Szent Kulacs. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakkulvanpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Alig kezdesz el mászni, belátod, hogy ez a feladat lehetetlen számodra: más dolog felmászni egy létrán, és más a plafonon közlekedni.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 55.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

le 366 leveszed/lerakod a 366. tárgyat
Leveszed a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

kf 865 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[178,42] Még mindig bozótos.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy malmot. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [177,41] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Semmi eredménye! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis herceg testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A trikornis herceg szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a trikornis herceg hófehér sörényét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a trikornis herceg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3152 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 75, gyógyulás: 79, összesen: +4 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy kronotapír volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [176,40] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Észreveszel egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [36 pontot használtál fel, van még 19.]

m 8 mozogsz északra
[176,39] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul. Felfedeztél egy móricserjét. Látsz egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia szent lovagja nyakát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Raia szent lovagja jobb vállát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Mjölborg kalapácsával eltalálod a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2733 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 31, gyógyulás: 70, összesen: +39 ÉP}

Egy kék-piros csíkos, jókora sátor bukkan fel előtted, szinte a semmiből előteremve. Sokban emlékeztet a vándorcirkuszban felhúzott építményekre, biztos, hogy van valami köze is hozzá. Amint közelebb lépsz, hangos vitatkozás hangjait hallod bentről, majd szétnyílik a sátornyílás és egy tetőtől-talpig vicces, buggyos, fodros hacukába beöltöztetett elf lép ki rajta. Bosszankodva belerúg a sátor falába, majd eltűnik a háta mögött. A sátornyílás közben a helyére libben. (713. épület.)
Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 7.]

tps 20 TVP spórolása: 7 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 7 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [7 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 203 100 elkészíted a 203. tárgyat (100 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen amnioszt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 7 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 181 183 30 elmormolod a 181. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kf 531 1088 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1088. tárggyal
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: viselkedésed: 90
Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 15, 26.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 457 pontot. A következő körben tehát 459 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJVADÁSZ KARMA (847. TÁRGY)
Ez a hosszú, majdnem teljesen egyenes tigriskarom, szinte bármilyen tárgyat képes átszúrni. Biztos, hogy érdemes lenne kitalálni, mire is tudnád használni.

ÉBEN NYÍLVESSZŐ (848. TÁRGY)
Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy nyílvessző hegyének, bozótos terepen metszenél magadnak megfelelő vesszőt, a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes hosszú íjjal kilőhető lövedéket kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében nyílvessző Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +10 támadást kapsz. A kilőtt nyílvesszőket a harc után szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után.

TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT)
Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel.

CENARIUS (7003. SZÖRNY)
Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját.

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

KARAKTERLAP

Mr. Elem-Elek, egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 795. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 316. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 104 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 26 Agresszió: 5 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 29 Védekezés: 81 Menekülés: 60 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 632/730 Jellem: gonosz (605) Tul. pont: 2
Szerencse: 41 (52) Varázspont: 753/243 Pénz: 1226 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 86/2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1890 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 18629 TP-t kaptál. Jelenleg 1592356 TP-d van. A következő szinthez még 107644 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Kitaszított, taalru. A 308. fordulódban 7124 arany került a bankszámládra. 7408 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 3/10 szúrófegyverek: 2/15
vágófegyverek: 16/39 ütőfegyverek: 32/44 (+7%) lőfegyverek: 29/21 (+3%)
dobófegyverek: 10/45

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/50 (+16%) 2. nyomkövetés: 73/53 (+42%) 3. lopás: 32/20
4. mászás: 6/30 (+9%) 5. csapdakészítés: 22/58 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/12
7. gyógyítás: 37/7 (+34%) 8. titkosírás: 3/59 (+65%) 9. felderítés: 23/34 (+6%)
10. szörnyidomítás: 7/67 11. teológia: 88/54 (+23%) 12. taumaturgia: 54/25 (+34%)
13. szerencsejáték: 8/98 (+600%) 14. versengés: 10/35 15. harcművészetek: 7/34
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 14/56 18. pszi: 9/24 (+9%)
19. zárnyitás: 15/1 20. vadászat: 10/73 21. bányászat: 13/80 (+34%)
22. úszás: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 36 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234)
Barátságosság (aktív: 15, max: 16)
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
tűzvihar (#175, 24 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 7 kaja (#2) 8 madártoll (#112)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
2 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27) 1 kristályfolyadék (#449)
5 Éjvadász karma (#847) 1 sötét ital (#284)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
287 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gyöngymangó (#135)
4 isteni könnycsepp (#260) 1 rézdarab (#70) 3 trikornis szarv (#198)
4 ubuk tüske (#131) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(176,39) cirkuszi fősátor (#713), 49. jellempróba, művészi porolit (#720), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(176,40) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), 49. jellempróba, Dornodon oltár
(177,41) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), trikornis herceg (#261), kronotapír (#286)
(178,42) malom (#1204), Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba
(179,41) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, massza (#217)
(179,42) quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba
(180,38) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), 26. jellempróba, érclelőhely
(180,39) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 25. jellempróba, woorgard (#231), Cenarius (#7003)
(180,40) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(181,38) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238)

Üzenet küldése a karakternek