Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 28. 12h:11' EZ A 633. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD 634. játékheted kezdete: jan. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1666 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
ek 116 60 313 | t. energia kisütése: 116 60 313 |
ek 273 9 206 | t. energia kisütése: 273 9 206 |
ek 273 7 12 | t. energia kisütése: 273 7 12 |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kf 467 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
f 847 | kísérletezel a 847. tárggyal |
bb 847 5 | beraksz a bankba a 847. tárgyat (5 darabot) |
vv 19 70 161 | elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 161. varázslatot |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megpöccinted a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 43, gyógyulás: 133, összesen: +90 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Baghar korbácsával megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 54, gyógyulás: 40, összesen: -14 ÉP}
Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 18, gyógyulás: 22, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. 2948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 120, gyógyulás: 45, összesen: -75 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [180,39] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard bal oldalát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 15, gyógyulás: 68, összesen: +53 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 44 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány bronzhegyű nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 130 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}
(Továbbmész...) [180,40] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet!
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
tim 130 | titkosírás megfejtése 130 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a massza testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A massza feléd szúr agyarával, de nem talál. Mjölborg kalapácsával eltalálod a massza testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a massza testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Agyarával a massza kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 11 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (183,31)-> 11 arany, -2 ÉP] 2756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 7, gyógyulás: 68, összesen: +61 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
ek 180 6 | t. energia kisütése: 180 6 |
ek 7 13 6 | t. energia kisütése: 7 13 6 |
le 865 | leveszed/lerakod a 865. tárgyat |
kf 366 | kézbeveszed/felveszed a 366. tárgyat |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
le 366 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat |
kf 865 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [177,41] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Semmi eredménye! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis herceg testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A trikornis herceg szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a trikornis herceg hófehér sörényét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a trikornis herceg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3152 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 75, gyógyulás: 79, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [176,40] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia szent lovagja nyakát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Raia szent lovagja jobb vállát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Mjölborg kalapácsával eltalálod a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2733 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 31, gyógyulás: 70, összesen: +39 ÉP}
tps 20 | TVP spórolása: 7 pontért |
kt 203 100 | elkészíted a 203. tárgyat (100 darabot) |
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
v 181 183 30 | elmormolod a 181. varázslatot |
kf 531 1088 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1088. tárggyal |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | viselkedésed: 90 |
ÉJVADÁSZ KARMA (847. TÁRGY) Ez a hosszú, majdnem teljesen egyenes tigriskarom, szinte bármilyen tárgyat képes átszúrni. Biztos, hogy érdemes lenne kitalálni, mire is tudnád használni. |
ÉBEN NYÍLVESSZŐ (848. TÁRGY) Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy nyílvessző hegyének, bozótos terepen metszenél magadnak megfelelő vesszőt, a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes hosszú íjjal kilőhető lövedéket kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében nyílvessző Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +10 támadást kapsz. A kilőtt nyílvesszőket a harc után szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után. |
TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT) Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel. |
CENARIUS (7003. SZÖRNY) Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját. |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
Erő: | 31 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 35 kg |
Ügyesség: | 29 | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 30 (47) | Életpont: | 632/730 | Jellem: | gonosz (605) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 41 (52) | Varázspont: | 753/243 | Pénz: | 1226 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 86/2 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/84 | ökölvívás: | 3/10 | szúrófegyverek: | 2/15 |
vágófegyverek: | 16/39 | ütőfegyverek: | 32/44 (+7%) | lőfegyverek: | 29/21 (+3%) |
dobófegyverek: | 10/45 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/50 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 73/53 (+42%) | 3. lopás: | 32/20 |
4. mászás: | 6/30 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 22/58 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/12 |
7. gyógyítás: | 37/7 (+34%) | 8. titkosírás: | 3/59 (+65%) | 9. felderítés: | 23/34 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 7/67 | 11. teológia: | 88/54 (+23%) | 12. taumaturgia: | 54/25 (+34%) |
13. szerencsejáték: | 8/98 (+600%) | 14. versengés: | 10/35 | 15. harcművészetek: | 7/34 |
16. zene: | 1/22 | 17. szörnyismeret: | 14/56 | 18. pszi: | 9/24 (+9%) |
19. zárnyitás: | 15/1 | 20. vadászat: | 10/73 | 21. bányászat: | 13/80 (+34%) |
22. úszás: | 3/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 36 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 16) |
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 7 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
5 | Éjvadász karma (#847) | 1 | sötét ital (#284) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
287 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | rézdarab (#70) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
4 | ubuk tüske (#131) | 3 | vasérc (#152) |