314. forduló, 316. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 6. 9h:13'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [313,96] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 dlathog kőzetet (70 arany), 2 dlathog kőzetet (156 arany).
Táborozásod alatt tudomásodra jut egy történet, melyet az Alanori Krónika szerkesztői terjesztenek, egy erdőről, melyet az éjszaka teremtményei laknak. Talán érdemes lenne utánanézni ennek a helynek, ezért minden szükséges információt beszerzel róla, amit csak lehet. Megismerted a 173. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 124. számában találsz.]
Táborozásod alatt sokat elmélkedtél Billion Ghaspaq látomásán, és elhatároztad, hogy te is megpróbálsz utána járni Vuhtakoa kapitány rejtélyének. Megismerted a 174. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 125. számában találsz.]
Táborozásod alatt elhatároztad, hogy a végére jársz a szerencsétlenül járt harcmuvészek esetének, ezért útmutatást kértél a labirintus pontos helyére vonatkozóan. Megismerted a 175. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 126. számában találsz.]
Táborozásod alatt beszerezted a szükséges információkat az Alanor környékén oly divatos genrath vérmedve vadászatról, hátha neked is terem babér e versenyen. Megismerted a 176. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 127. számában találsz.]
Táborozásod alatt megismerted Monstarax titkos laboratóriumának helyét, akit olyannyira köröznek most Alanorban. Megismerted a 177. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 128. számában találsz.]
Táborozásod alatt hallottál az épségben talált esthar palotáról, és hogy Kratifix munkát ajánl a helyszínen. Amint lehet, oda sietsz majd. Megismerted a 178. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 129. számában találsz.]
Zu'lit tarsolya termel 8 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1282 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+110 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy Raia angyala nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 658.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 653.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 651.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 647.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-43 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 645.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 639.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 639.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 638.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 634.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 634.]

kb 27 50 kiveszel a bankból a 27. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 vizet. [0 pontot használtál fel, van még 634.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+934 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 629.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

tno 1 10 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 624.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 622.]

v 96 312 11 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[312,11] Egy kisebb településhez érkeztél. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.

Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (677. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (680. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 612.]

ve 643 15 megveszed a 643. tárgyat 15
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 küklopsz szemet. 240 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 612.]

ve 661 10 megveszed a 661. tárgyat 10
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 alligátorbőrt. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 612.]

ek 116 55 830 t. energia kisütése: 116 55 830
Huddens elixírje gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 55 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[313,96] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét ölész. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a sötét ölész testét. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a sötét ölész testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 42 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a sötét ölész jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a sötét ölész jobb karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 265, gyógyulás: 179, összesen: -86 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [312,97] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Arsa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Arsa ízelt testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (105 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az Arsa ízelt testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az Arsa testét. Kritikus ütés! (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod az Arsa testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az Arsa testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Arsa potrohgyűrűje (ld. enc.). Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 6 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP] 11794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 374, gyógyulás: 201, összesen: -173 ÉP}

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 3 arany, -2 ÉP] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [311,97] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy fattylord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fattylord jobb oldalát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fattylord fejét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a fattylord bal vállát. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 28 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével végigvagdosod a fattylord bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a fattylord testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 28 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ellenfeled energiacsóva varázslatot lő rád. 165 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. 12240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 330, gyógyulás: 177, összesen: -153 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 580.]

vv 133 elmormolod a 133. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+394 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 578.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+643 varázspont, -1287 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Ledöntesz egy adagnyi Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +1283 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 578.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[310,98] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy lélekelementál lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lélekelementál testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 38 életpontot vesztettél. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a lélekelementál testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 243, gyógyulás: 183, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes készítés:) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [309,99] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy smaragd sárkány. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [308,98] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy ében sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (6 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ében sárkány jobb vállát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az ében sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az ében sárkány óriási karmát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Az ében sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 634, gyógyulás: 247, összesen: -387 ÉP}

Felfedeztél egy bíborcserjét. [23 pontot használtál fel, van még 555.]

m 6 mozogsz nyugatra
[307,98] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy elemi rin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi rin jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az elemi rin bal hátsó lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az elemi rin jobb hátsó lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával súrolod az elemi rin bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 73 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az elemi rin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] 6849 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 141, gyógyulás: 135, összesen: -6 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 532.]

be 127 bemész a 127. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

ftv 146 42 felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 42. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

lm 24 11 mozogsz 24 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

lm 12 15 20 mozogsz 12 15 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

lm 25 27 mozogsz 25 27
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 529.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 149 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 489.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a smaragd sárkány jobb első lábát. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel súrolod a smaragd sárkány jobb vállát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a smaragd sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], 17 arany és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1337, sebződés: 418, gyógyulás: 230, összesen: -188 ÉP}

Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +587 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 449.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 409.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 369.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fattylord. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fattylord testét. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fattylord jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a fattylord testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Nem vagy felkészülve a fattylord gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiacsóva. 153 életpontot vesztettél. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a fattylord jobb vállát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a fattylord fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A fattylord megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiacsóva varázslat. 143 életpontot vesztettél. A fattylord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP]. 12240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1201, sebződés: 595, gyógyulás: 194, összesen: -401 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 329.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drótszőrű mópat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 145 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a drótszőrű mópat bal oldalát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP] 16484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1919, sebződés: 425, gyógyulás: 4, összesen: -421 ÉP}

Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +822 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy smaragd sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány testét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a smaragd sárkány farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragd sárkány farkát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy aranytű, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 463, gyógyulás: 248, összesen: -215 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 18, 17.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 456 pontot. A következő körben tehát 656 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 315. fordulód.

Erő: 60 (88) Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 62 (72) Támadás: 83 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 51 (64) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 64/360 év
Egészség: 50 (69) Életpont: 1244/979 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 6
Szerencse: 61 (86) Varázspont: 2163/527 Pénz: 2579 arany Kép. pont: 42
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 476/369 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 3266 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 128296 TP-t kaptál. Jelenleg 10649842 TP-d van. A következő szinthez még 850158 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, Shengoroth. A 309. fordulódban 9172 arany került a bankszámládra. 9355 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 32/90 (+3%) ütőfegyverek: 40/77 (+5%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 34/88 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/7 (+11%) 2. nyomkövetés: 76/78 (+12%) 3. mászás: 20/71
4. csapdakészítés: 21/61 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 25/50 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 131/56 (+47%) 11. taumaturgia: 118/47 (+38%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 43/0 (+20%) 17. pszi: 31/15 (+4%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 6/85 21. bányászat: 34/52 (+5%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/73

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +33 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (128,3,2) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188)
esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147) tárgyvédelem (#178)
hatalomvarázs (#220) vámpirizáció (#1) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> drótszőrű mópat (#426)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> 42. szintű lényekre ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998)
ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999) ongóliant tombolás (#146) >> 46. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 4)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 borkonyó bibe (#312) 1 dlathog kőzet (#829)
2 Huddens elixírje (#830) 1 nyílvessző (#108) 1 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 9 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
89 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 aranytű (#272)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 fűszertartó (#210) 4 isteni könnycsepp (#260)
3 küklopsz szem (#643) 8 madártoll (#112) 18 sárkánypikkely (#292)
2 szögletes kő (#17) 1 vas dobónyíl (#189) 36 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(307,98) elemi rin (#786), smaragd sárkány (#326), fattylord (#791), drótszőrű mópat (#426)
(308,98) ében sárkány (#327), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(309,99) smaragd sárkány (#326)
(310,98) lélekelementálok (#319)
(311,97) fattylord (#791)
(312,97) Arsa (#964), érclelőhely
(313,96) sötét ölész (#314)

Üzenet küldése a karakternek