314. forduló, 316. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 4. 9h:15'
EZ A 747. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD
748. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,32] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 800 tapasztalati pontot.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked 2 csillezsályalevelet, 4 gyöngymangót és 6 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+47 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 791. hetének nyerőszámai: 14, 22, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 474.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +28 max. életerő, +28 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 468.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 500 30
Nem te vagy a KT vezetője, így nem adhatod meg mi legyen a fejlesztendő képesség [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 466.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 464.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 458.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 428.]

* 6. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 155 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 383.]

fkt 568 1 felt. készítesz az 568. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
EK 500 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vps 15 VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 383.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 30 501 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 333.]

kf 511 kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

a 246 1548 1 átadod a 246. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 nagy aranykulcsot NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 298.]

tv 373 támadó/véd. varázslat a 373. varázslatot
Sajnos a támadó varázslatok listája már be van telve. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[180,32] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sérült roguena. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a roguena bal vállát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a roguena nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a roguena testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [181,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [182,32] Épületek tűnnek fel.

Utad során felfedezel egy templomot. Elenios hívői építették. Van itt egy piroslámpás ház (636. épület.). [41 pontot használtál fel, van még 257.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[183,32] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Beugrasz egy kapualjba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy őrült varázsló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Van itt egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3900 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy Vlagyimir szobrát. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy őrült varázsló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 233.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Jelentkezel a munkavezetőnél, aki elmondja, hogy hol kell dolgoznod. Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Köveket hordasz egymásra. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen a királyi emlékmű. 337 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 83.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

1 16 21 22 24
39
17 25
2 14
18 19 27 38
23
20 15
3 13 32 26
9 29
4
12 30 28
8
31
10 33 34 37
5
7 35
11
6 36
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 1. térkép 3. pont
3: 1. térkép 2. pont
4: 1. térkép 5. pont
5: 1. térkép 4. pont

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 45, északra 6 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

m 4 mozogsz délre
[184,32] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Beugrasz egy kapualjba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy őrült varázsló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight hívői építették. Ahogy a Lesz Vigasz néven ismert mulatóhely mellett sétálsz el, egy különösen dekoratív hölgyre leszel figyelmes, aki kedvesen rád mosolyog, majd feléd int, hogy lépj közelebb. Már szabadkoznál, hogy épp fontos küldetésben jársz, így sajnos most nem térhetsz be kártyázni, de a hölgy elmondja, hogy nem is ezért szólított meg, hanem mert az intézmény gazdája három belevaló kalandort keres alkalmi munkára, tehát ha van két társad, és szeretnétek egy kis pénzt keresni, gyertek vissza este, és beszéljétek meg vele a részleteket. (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Egyike a város legkáprázatosabb építményeinek a kaszinó. A hivalkodóan giccses stílus kificamodott ízlésről árulkodik, de az nyilvánvaló, hogy bőven volt pénzük és munkaerejük. (638. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy bank (624. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 66.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
(Csak 4152 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 10299 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 9999 arany. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[183,32] Még mindig a városban vagy. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).

(Továbbmész...) [182,32] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Elenios hívei emelték. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Blounther apó. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (636. épület.).

(Továbbmész...) [181,32] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. [36 pontot használtál fel, van még 30.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[180,32] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 18.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 2. tárgyat az 535. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót NépekMindenSzigete részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 kaját NépekMindenSzigete részére. Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -7.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat -7 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-28 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 11, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 456 pontot. A következő körben tehát 449 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 315. fordulód.

Erő: 35 Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 37 Menekülés: 40 % Életkor: 109/109 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 283/261 Jellem: semleges Tul. pont: -12
Szerencse: 35 (36) Varázspont: 779/660 Pénz: 300 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2192 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2083 TP-t kaptál. Jelenleg 370951 TP-d van. A következő szinthez még 79049 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 315. fordulódban 9999 arany került a bankszámládra. 9999 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 17/82
vágófegyverek: 20/91 ütőfegyverek: 28/3 (+1%) lőfegyverek: 27/83
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/49 (+40%) 2. nyomkövetés: 82/39 (+12%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/0 5. csapdakészítés: 32/28 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/41
7. gyógyítás: 34/37 8. titkosírás: 13/88 9. felderítés: 32/6
10. szörnyidomítás: 13/79 11. teológia: 48/19 (+16%) 12. taumaturgia: 39/22 (+1%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 25/98 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/49
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 12/43 18. bányászat: 17/48
19. úszás: 17/87 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 107 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 511 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3752 arany (#50) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 csillezsályalevél (#1253)
4 kaja (#2) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(68,-27) művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, roguena (#779)
(69,-27) Leah oltár
(70,-27) piroslámpás ház (#636), Elenios oltár, Blounther apó (#972)
(71,-27) őrült varázsló (#255), fogadó # (#621)
(72,-28) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(72,-27) őrült varázsló (#255), bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek