Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 19. 9h:15' EZ A 465. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD 466. játékheted kezdete: júl. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1589 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat |
tv 98 47 36 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 47. varázslatot a 36. varázslatot |
ftv 164 47 | felt. tám/véd. varázslat a 164. varázslatot a 47. szörnyet |
ffk 200 170 | felt.fv.kozkázata: 200 170 |
ftv 98 398 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 398. szörnyet |
v 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet köpsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az éjkornis testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az éjkornis fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec, egy aranytű, 6 arany és egy aranygyűrű. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
f 27 616 619 | kísérletezel a 27. tárggyal a 616. tárggyal a 619. tárggyal |
kt 634 1 | elkészíted a 634. tárgyat (1 darabot) |
h 634 | használod a 634. tárgyat |
im 3 1 | imádkozol |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. Kritikus ütés! (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 34 arany, egy nagy vaskulcs, egy borostyán függő és egy fekete gyöngy. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 74, gyógyulás: 92, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [210,96] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az ekharion nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 32, gyógyulás: 45, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [209,97] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Óriásölővel párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 59, gyógyulás: 55, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (135 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel megdöfködöd a hegyi óriás testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A hegyi óriás megüti a jobb válladat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a hegyi óriás bal lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy lendületes csapás telibe találja a gyomorszájadat. Levegőt! (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 396, gyógyulás: 246, összesen: -150 ÉP}
(Továbbmész...) [209,99] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejű troll. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a kétfejű troll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-20 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [208,99] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy.
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [206,101] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Találsz egy oltárt. Leah híveié.
(Továbbmész...) [206,102] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
im 2 4 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal vállát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia szent lovagja jobb lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 28, gyógyulás: 43, összesen: +15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger bal lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger testét. Kritikus ütés! (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a magger testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 59, gyógyulás: 41, összesen: -18 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet köpsz. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja jobb karját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Felhasználod a manakristályt. (+770 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 27, gyógyulás: 41, összesen: +14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 28, gyógyulás: 72, összesen: +44 ÉP}
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 243. tárgyat |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is. Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak. |
AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY) Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod. |
AGYTAPOSÁS (180. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Az agytaposás egy briliáns, és - tegyük hozzá - egy igen gusztustalan védekező varázslat. Ha felrakod, van 15-30% (papi szintedtől és az ellenfél szintjétől függően), hogy ellenfeled támadó varázslata(i) kudarcot vall(anak). Ha mégis sikerül neki, ezután persze még ugyanúgy lehet mentődobásod stb. Az agytaposás felrakása 12 VP-t és egy kerek követ igényel. |
A KÜLSŐ MEGVÁLTOZTATÁSA (26. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy permanens változást okozni a külsődben. Ezentúl fittyet hánysz a tintacsigára, vagy az olyan támadásra, amelynek köszönhetően kiütik az egyik szemed! Ezentúl megváltoztathatod a hajad, szemed és bőröd színét. Ehhez az AV 26 <mit> <mire> parancsot kell kiadnod. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: AV 26 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. |
Erő: | 42 (68) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 43 (49) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 31 (32) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 38 % | Életkor: | 44/51 év |
Egészség: | 34 (41) | Életpont: | 470/363 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 54 (62) | Varázspont: | 810/728 | Pénz: | 3289 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 155/301 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/94 | ökölvívás: | 19/28 (+26%) | szúrófegyverek: | 31/86 (+4%) |
vágófegyverek: | 20/74 (+4%) | ütőfegyverek: | 8/57 | lőfegyverek: | 12/71 (+16%) |
dobófegyverek: | 28/28 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << óriásölő (#528) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/86 | 2. nyomkövetés: | 64/24 (+28%) | 3. lopás: | 1/109 |
4. mászás: | 16/91 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 18/94 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/0 |
7. gyógyítás: | 65/53 (+30%) | 8. titkosírás: | 2/11 | 9. felderítés: | 13/25 |
10. szörnyidomítás: | 4/7 | 11. teológia: | 79/55 (+32%) | 12. taumaturgia: | 40/84 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 5/72 | 14. versengés: | 8/85 | 15. harcművészetek: | 12/82 |
16. zene: | 16/2 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 13/54 (+6%) | 18. pszi: | 21/30 (+1%) |
19. zárnyitás: | 1/14 | 20. vadászat: | 16/11 | 21. bányászat: | 32/29 (+15%) |
22. úszás: | 9/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
gonoszok (#988), adószedő (#234), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | férfiak (#998) | Tharr haragja (#145) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
Tharr haragja (#145) | >> | ongóliant (#159) | puha ütés (#60) | >> | norpadolótika (#226) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
tűzeső (#61) | >> | taalru (#249) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Tharr haragja (#145) | >> | ősdentor (#282) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Tguarkhan (#212) | Tharr haragja (#145) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | puha ütés (#60) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
Tharr haragja (#145) | >> | átokmurgattyú (#225) | Tharr haragja (#145) | >> | nanda (#224) | |
Tharr haragja (#145) | >> | woorgard (#231) | Tharr haragja (#145) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | mutáns bunthar (#398) | pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
tompítás (#40) | >> | Blounther apó (#972) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | varázsvédelem (#34) | >> | taalru (#249) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XV. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | lélekesszencia (#619) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | rémplazma (#616) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | spiritusz (#170) | |||
9 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
127 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | ezüsttőr (#322) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 4 | manakristály (#500) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 7 | mérgezett tüske (#23) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
6 | óndarab (#85) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
4 | tüske (#22) | 7 | ugh méreg (#166) | 3 | vasérc (#152) |