Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 3. 9h:17' EZ A 323. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 324. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
bb 2 35 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (35 darabot) |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
lm 13 15 | mozogsz 13 15 |
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lázadó hapral bal vállát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lázadó hapral testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Vér kezd ömleni a bal combodból a lázadó hapral harapása nyomán. (1 támadástól 376 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). A lázadó hapral még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 7492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 376, gyógyulás: 112, összesen: -264 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csattogó kígyó testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csattogó kígyó testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csattogó kígyó testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A csattogó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a csattogó kígyó fejét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a csattogó kígyó bal vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csattogó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 289, gyógyulás: 164, összesen: -125 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lázadó hapral testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lázadó hapral közeledő pofáját. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lázadó hapral fejét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A lázadó hapral beleharap a kezedbe. (1 támadástól 328 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). A lázadó hapral még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 7492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 328, gyógyulás: 114, összesen: -214 ÉP}
lm 16 20 24 | mozogsz 16 20 24 |
lm 10 11 | mozogsz 10 11 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csattogó kígyó testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csattogó kígyó testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csattogó kígyó testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A csattogó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod a csattogó kígyó testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a csattogó kígyó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A csattogó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 319, gyógyulás: 151, összesen: -168 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a haprszagú Thargodan ocsmány pofáját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. Kritikus ütés! (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a haprszagú Thargodan jobb oldalát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A haprszagú Thargodan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a haprszagú Thargodan jobb lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a haprszagú Thargodan testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A haprszagú Thargodan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 269, gyógyulás: 180, összesen: -89 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csattogó kígyó bal oldalát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csattogó kígyó testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csattogó kígyó testét. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A csattogó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Törpe szekercével végigvagdosod a csattogó kígyó jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a csattogó kígyó testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A csattogó kígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 282, gyógyulás: 163, összesen: -119 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lázadó hapral testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 312 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 7492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-41 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 312, gyógyulás: 106, összesen: -206 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a haprszagú Thargodan bal oldalát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a haprszagú Thargodan testét. Kritikus ütés! (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával súrolod a haprszagú Thargodan bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A haprszagú Thargodan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10533 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1077, sebződés: 270, gyógyulás: 174, összesen: -96 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a haprszagú Thargodan bal vállát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a haprszagú Thargodan testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a haprszagú Thargodan testét. Kritikus ütés! (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a haprszagú Thargodan bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A haprszagú Thargodan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 12 15 | mozogsz 12 15 |
lm 20 25 27 | mozogsz 20 25 27 |
h 830 | használod a 830. tárgyat |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 116 830 55 | t. energia kisütése: 116 830 55 |
v 96 312 11 | elmormolod a 96. varázslatot |
ve 643 15 | megveszed a 643. tárgyat 15 |
ve 661 10 | megveszed a 661. tárgyat 10 |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fattylord fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fattylord testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a fattylord jobb oldalát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiacsóva. 347 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a fattylord jobb karját. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a fattylord bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A fattylord megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 161 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP]. 12240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 830, gyógyulás: 4, összesen: -826 ÉP}
(Továbbmész...) [310,98] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lélekelementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lélekelementál bal vállát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lélekelementál bal karját. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lélekelementál anyagtalan testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 50 életpontot vesztettél. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál fejét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a lélekelementál testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lélekelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 308, gyógyulás: 4, összesen: -304 ÉP}
(Továbbmész...) [311,99] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Mozgást észlelsz oldalról. Egy smaragd sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. (-20 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 192 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal szárnyát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a smaragd sárkány testét. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a smaragd sárkány fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], 41 arany és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 618, gyógyulás: 4, összesen: -614 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 71 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Shengoroth bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Shengoroth jobb szárnyát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Shengoroth farkát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Shengoroth, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 49 életpontot vesztettél. A Shengoroth farkával a kezedre csap. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A Shengoroth többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Shengoroth bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Shengoroth testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 51 életpontot vesztettél. A Shengoroth farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A Shengoroth többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A Shengoroth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Shengoroth karma (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált smaragd sárkány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Shengoroth trófeát. 19163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1553, sebződés: 943, gyógyulás: 4, összesen: -939 ÉP}
(Továbbmész...) [313,97] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy fattylord. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fattylord bal vállát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fattylord testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a fattylord jobb lábát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Egy energiacsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 336 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször eltalálod a fattylord fejét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a fattylord testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Bár ügyesen védekezel, a fattylord sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 332 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 energialándzsa (ld. enc.). 12240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1240, sebződés: 991, gyógyulás: 4, összesen: -987 ÉP}
(Továbbmész...) [314,97] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy nekrit parazita. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled ongóliant tombolás varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekrit parazita testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nekrit parazita fejét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a nekrit parazita jobb oldalát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével végigvagdosod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a nekrit parazita fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A nekrit parazita kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A nekrit parazita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], 5 vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP]. 9421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 224, gyógyulás: 4, összesen: -220 ÉP}
m 1 7 5 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty bal középső lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty bal középső lábát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 18 mópat fatty. (18 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a mópat fatty farkát. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a mópat fatty nyakát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 30 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a 10 mópat fatty csáprágójával. (10 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a mópat fatty testét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a mópat fatty testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A 3 mópat fatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP] 12363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 248, gyógyulás: 0, összesen: -248 ÉP}
(Továbbmész...) [314,95] Tovább kóborolsz a pusztán. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével megcsapod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai testét. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP]. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 141 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 127 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 372, gyógyulás: 0, összesen: -372 ÉP}
(Továbbmész...) [313,96] Tovább kóborolsz a pusztán.
szk 333 | keresed a 333. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 21 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért |
SHENGOROTH (967. SZÖRNY) Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod. |
SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY) Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi. |
ENERGIALÁNDZSA (1227. TÁRGY) A fattylordok kedvenc fegyvere az energialándzsa, mellyel félelemben és igában tarthatják az alattvalóikként kezelt Chara-din fattyakat. A hosszú lándzsa, végén néhány szikrázó tüskével elég elrettentőnek is tűnik az amúgy semmitől sem rettegő káoszlények számára. Sebzése csekély 1d4+6, viszont használata során még egy energia alapú varázslattal is "megörvendezteti" áldozatait. Csakis azok vehetik a kezükbe, akiknek szúrófegyver szakértelme már elérte a 28-as szintet. A fegyver mágikus sebzésű, használata +5 védettséggel is jár. |
Erő: | 50 (78) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 61 (71) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 51 (64) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/360 év |
Egészség: | 50 (69) | Életpont: | 1243/253 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 61 (86) | Varázspont: | 2163/63 | Pénz: | 2716 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 476/287 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 32/87 (+13%) | ütőfegyverek: | 40/72 (+9%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 34/83 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/96 | 2. nyomkövetés: | 76/66 (+9%) | 3. mászás: | 20/71 |
4. csapdakészítés: | 21/55 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/50 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 131/9 (+67%) | 11. taumaturgia: | 118/9 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 42/80 | 17. pszi: | 31/11 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 6/85 (+6%) | 21. bányászat: | 34/47 |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/73 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +33 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) |
hatalomvarázs (#220) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | 46. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 4) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | |||
34 | kaja (#2) | 1 | küklopsz szem (#643) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 9 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
497 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | energialándzsa (#1227) | 10 | ezüsttollú nyíl (#363) | 5 | halcsont (#390) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | lótuszvirág (#447) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | pirkit (#153) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | Shengoroth karma (#1520) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) |