313. forduló, 315. forduló, Bon-less összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 2. 9h:30'
EZ A 629. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
630. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3530
SZÁMLA : XXXX

BON-LESS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 destabilizátort (600 arany).
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 5 vashegyű nyíl van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. [vashegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+331 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A lottó 857. hetének nyerőszámai: 24, 17, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 842. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 660.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 658.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 654.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 654.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 650.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 650.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 650.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 648.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 638.]

* 7. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 633.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 629.]

kno 20 1 képesség-növelés 20
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 629.]

tps 999 TVP spórolása: 629 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 629 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [629 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 600 TVP elővétele: 600 pontért
Felszabadítottunk neked 600 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vadászat. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 2.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. 3.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! [30 pontot használtál fel, van még 570.]

tpf 900 TVP elővétele: 900 pontért
Felszabadítottunk neked 29 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

ek 7 9 7 t. energia kisütése: 7 9 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 felderítés.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 599.]

kb 258 1 kiveszel a bankból a 258. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

v 144 1 elmormolod a 144. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a földelem idézése varázslatot! A föld lassan megmozdul, és alakot ölt. Egy agyagelementál tántorog előtted, a parancsaidra lesve! [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [20 pontot használtál fel, van még 579.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve aranyeső. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 2.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned. 3.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. [30 pontot használtál fel, van még 549.]

pbe 15000 beraksz a bankba 15000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 26557 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

m 1 3 1 mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr híveié. Nocsak! A fegyvermester címeres mingófa-ajtajára egy felhívást szegeztek. Közelebb mégy és kibetűzöd, hátha érint téged is. A papír íven az alábbi szöveget olvasod:

"Figyelem! A fegyverforgatásban, a különböző közelharci fegyvernemekben, a távolsági harcban, a taktikában és a hadvezetésben egyaránt jártas kiképzőket keresünk tisztjeink hatékonyabb felkészítése érdekében! Jelentkezni a helyszínen, az ott telepített katonai gyakorlópályánál lehet. Mágiaismeret nem szükséges, ám csakis hatfős (minden fegyvernemre egy), összeszokott, egymást jól ismerő, tapasztalt kalandozó-csoportok jelentkezését várjuk.
Hadügyminisztérium."

Fejedet csóválva indulsz tovább, miközben azon tűnődsz, hová lyukad ki a világ, hogy kalandozóknak kell kiképezni a hadsereg tisztjeit. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.)

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).

(Továbbmész...) [188,61] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal karját. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc és egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1550 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt.
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, félszemű árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din püspöke. Egy Batharak vállemezét, egy díszes fegyvertokot, egy gátlástalanság övét, egy Gorhud gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy csataremák trófea és egy varkaudar katona trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tony Kukac. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te csapdaészlelés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [189,60] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a légirozmár testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bőrsisakot. [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] Elhagyod a furcsa képződményt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött. [52 pontot használtál fel, van még 497.]

m 2 mozogsz keletre
[190,60] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2674 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 6, gyógyulás: 67, összesen: +61 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy bíborcserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Pterois volitans, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 487.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland
(188,61) részeg kalandozók (#187), erődítmény (#488), Tony Kukac (5890. kalandozó)
(189,60) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), légirozmár (#94)
(190,60) kputtyintó csalán (#247), Dornodon oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), 43. jellempróba, művészi porolit (#720)

[364,64] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Felfedeztél egy térkaput. Látsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lidérckirály. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály jobb lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály fejét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a lidérckirály nyakát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 43, gyógyulás: 142, összesen: +99 ÉP}

[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 472.]

v 198 349 17 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), lidérckirály (#316)

[349,17] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy.

Felfedeztél egy sárkánybarlangot. (ld. enc.) Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 462.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Egy utolsó fohászt rebegsz istenedhez, majd elindulsz befelé. Bíznod kell benne, hogy a sárkány nincs otthon, hajtogatod magadban. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 252 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (45 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd drakón jobb első lábát. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 6940 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; 1100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 106, gyógyulás: 79, összesen: -27 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára. (ld. enc.) Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... [30 pontot használtál fel, van még 432.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[348,18] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy ében sziklatornyot. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Délnyugatra egy sárkánybarlang van. Nyugatra egy mópat boly van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5787 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 19, gyógyulás: 103, összesen: +84 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [347,19] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ében halálhajcsár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Kyorg tőrrel meghorzsolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5787 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánybarlangot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Északra nézve látsz egy mópat bolyt. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 412.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Merészen, elindulsz befelé a sárkány barlangjába. Titkon azon reménykedsz, hogy a sárkány épp vadászik, vagy jóllakottan szunyókál. Hirtelen valami mozdul előtted. Majd elájulsz az ijedtségtől! De látod, hogy ez csak egy sárkányfatty. Elmosolyodsz. (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 276 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón jobb oldalát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír drakón jobb szárnyát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a zafír drakón fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6940 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 58, gyógyulás: 7, összesen: -51 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! A figyelmedet azonban a kincsről hamar elvonja a gigantikus sárkány, ami a kincs közepén trónol. Lassan felemeli a fejét, feléd fordítja, és kitátja a pofáját. Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... [30 pontot használtál fel, van még 382.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[347,20] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység!

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [346,21] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy viharóriás barlangot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!

[20 pontot használtál fel, van még 362.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Elszántan, keményen lépsz be a viharóriás tanyára. A barlangban egy viharóriás ül, épp valami óriási állat csontját rágja. Kezdődjék hát a csata!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 262 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a viharóriás villámló testét. (4 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Kyorg tőrrel megbököd a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7973 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 140, gyógyulás: 83, összesen: -57 ÉP}

Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 352.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[347,22] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sárkányfajzat közeledik. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat jobb oldalát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sárkányfajzat jobb szárnyát. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Kyorg tőrrel meghorzsolod a sárkányfajzat bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3254 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 37, gyógyulás: 62, összesen: +25 ÉP}


(Továbbmész...) [347,23] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Analotha egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


Találkozol Cshi-Cshi a Cicával. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy holdezüst fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy örökkéval.gyémántját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy tradicionális övet visel. Ruházatát egy árnygólem trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[20 pontot használtál fel, van még 332.]

szk 285 keresed a 285. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

tk 21 3828 többszemélyes kaland 21 3828
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: Cshi-Cshi a Cica. Ha megérkezik majd Izsák és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 1. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2009. év 12. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 326.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 6. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 296.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 201 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 161 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 4 16 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 2, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját fal föl a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 655 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)
Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában.

VADÁSZAT (209. VARÁZSLAT)
A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia (ilyen a csatamezőkön található) kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rád tapadó nekromantikus lepedék miatt.

ARANYESŐ (214. VARÁZSLAT)
Ez az! A gazdagsághoz vezető út első lépése: az aranyeső! Add ki a V 214 parancsot 12 VP-ért és 5 TVP-ért, és máris csengő aranypénzek hullanak az égből! A varázslat komponense egy arany, és csak akkor mondhatod el, ha nincs több a birtokodban.

SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY)
Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán.

SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY)
A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni.

SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY)
A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY)
Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is.

ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY)
A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni.

SÁRKÁNYFAJZAT (340. SZÖRNY)
Ezeket az óriási, repülő gyíkokat sokan sárkányoknak nevezik, holott még távolról sincsenek rokonságban a bölcs és nagyhatalmú mágiával bíró, ősi gyíkokkal. Ezek a bőrszárnyú, hosszú farkú és karmú lények nagyobb lényeket is azonnal el tudnak pusztítani a farkukban levő méreggel, ezért aztán vadászatuk során nem nagyon váltogatnak. Természetes immunitásuk a mágiával szemben talán a Sötét Föld mostoha körülményei miatt alakult ki, csakúgy, mint hihetetlen regenerálódó képességük. Ennek ellenére, egy a dimenziókapun átmerészkedő kalandozónak valószínűleg nem jelentenek komoly ellenfelet, ha az illető jártas a vágófegyver forgatásának tudományában.

KARAKTERLAP

Bon-less, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 48 (57) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 42 (50) Támadás: 52 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 41 (55) Védekezés: 103 Menekülés: 30 % Életkor: 170/210 év
Egészség: 40 (52) Életpont: 686/1003 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (69) Varázspont: 1414/987 Pénz: 10115 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 158/158 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 3246 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49074 TP-t kaptál. Jelenleg 4763371 TP-d van. A következő szinthez még 236629 TP szükséges. Trófeáid: királyi palotaőr, kisebb quwarg isten, triklem drakolder. A 314. fordulódban 26557 arany került a bankszámládra. 26557 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/82 ökölvívás: 2/4 szúrófegyverek: 39/82 (+7%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 23/75 (+3%) lőfegyverek: 6/28
dobófegyverek: 33/67 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) << vámpírölő (#951)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/54 2. nyomkövetés: 120/32 (+30%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/31 (+1%) 5. csapdakészítés: 19/10 6. csapdaészlelés: 17/38 (+3%)
7. gyógyítás: 40/4 8. titkosírás: 16/68 9. felderítés: 33/32 (+700%)
10. szörnyidomítás: 12/9 11. teológia: 97/10 (+26%) 12. taumaturgia: 108/76 (+11%)
13. szerencsejáték: 3/35 14. versengés: 21/62 15. szörnyismeret: 33/70
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 12/5
19. vitalitás: 2/30 20. bányászat: 30/19 (+111%) 21. úszás: 5/41
22. csapatmunka: 1/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,2,3) áldomás (#6)
szürkeáll. aktiv (#71) láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) szemmelverés (#137) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse II (#24)
tárgyvédelem (#178) mentális pajzs (#72) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
Asylux csapdája (#233), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámsújtás (#89) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
Asylux csapdája (#233) >> kultúrmasztodon (#227) villámsújtás (#89) >> átokmurgattyú (#225)
háló (#186) >> szubreális vámpír (#223) háló (#186) >> lidércúr (#252)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) armageddon (#218) >> 33. szintű lényekre
armageddon (#218) >> több ellenfél elleni harcban (#985) armageddon (#218) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
2.) A konkurrencia felkutatása mindig nehéz feladat. Most egy varkaudar varázslóval kell végezned.
3.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 161 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14830 arany (#50) 3 pirkit (#153) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 csillezsályalevél (#1253) 1 fűszertartó (#210) 2 kaja (#2)
2 lótuszvirág (#447) 8 ragasztó (#83) 2 sárkányfog (#617)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(346,21) viharóriás barlang (#612), érclelőhely, viharóriás (#278)
(347,19) ében halálhajcsár (#295), sárkánybarlang (#620), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, zafír drakón (#320)
(347,20) érclelőhely
(347,22) érclelőhely, sárkányfajzatok (#340)
(347,23) Raia oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó)
(348,18) érclelőhely, ében halálhajcsárok (#295)
(349,17) sárkánybarlang (#620), oltár, érclelőhely, smaragd drakón (#321)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Pszi követ max. 670-es pszi szakértelemig lehet fogyasztani.
* Javítva lettek a következ‹ KT képességek: csepp a vértengerb‹l (281), elmetágítás (504), közös ima (509).

Üzenet küldése a karakternek