Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 8. 12h:14' EZ A 630. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 631. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1666 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
kf 467 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
vv 19 70 | elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal szárnyát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával megcsapod a halálhozó fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 115, gyógyulás: 69, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [181,26] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról gyóntatás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Semmi hatás! Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg bal hátsó lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Mjölborg kalapácsával meghorzsolod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3152 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 67, gyógyulás: 71, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich csontos vázát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával meghorzsolod a drakolich testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [180,25] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy Kitaszított. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Kitaszított fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Kitaszított bal lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Kitaszított testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Kitaszított jobb lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a Kitaszított jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Pengéjét vadul forgatva, a Kitaszított újra meg újra lecsap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 trikornis nyereg (ld. enc.). Elhajítod a vacak Blounther apó trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Kitaszított trófeát. 4389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 48, gyógyulás: 89, összesen: +41 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a Mnebolath fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 gyöngymangó. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 47, gyógyulás: 40, összesen: -7 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 33, gyógyulás: 131, összesen: +98 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 6, gyógyulás: 31, összesen: +25 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi fejét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Notermanthi testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megcsapod a Notermanthi fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője. 3960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 17, gyógyulás: 74, összesen: +57 ÉP}
m 6 5 3 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre |
A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával megcsapod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [178,26] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...) [179,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [177,29] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
be 117 | bemész a 117. titkos labirintusba |
kb 475 1 | kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot) |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 905 2 900 | mozogsz 905 2 900 |
ek 180 10 | t. energia kisütése: 180 10 |
ek 7 19 13 | t. energia kisütése: 7 19 13 |
lm 11 905 12 | mozogsz 11 905 12 |
lm 900 8 9 | mozogsz 900 8 9 |
lm 13 10 | mozogsz 13 10 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja jobb karját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mjölborg kalapácsával megütöd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2733 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 33, gyógyulás: 68, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [177,31] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
kf 531 1088 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1088. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | viselkedésed: 90 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 15 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
Erő: | 29 (35) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 35 kg |
Ügyesség: | 29 | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 30 (49) | Életpont: | 551/447 | Jellem: | gonosz (601) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 41 (52) | Varázspont: | 740/354 | Pénz: | 765 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 75/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/84 | ökölvívás: | 3/10 | szúrófegyverek: | 2/15 |
vágófegyverek: | 16/39 | ütőfegyverek: | 32/22 (+9%) | lőfegyverek: | 29/10 (+5%) |
dobófegyverek: | 10/45 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/34 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 73/7 (+9%) | 3. lopás: | 32/17 |
4. mászás: | 6/21 | 5. csapdakészítés: | 22/46 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/12 (+30%) |
7. gyógyítás: | 34/69 | 8. titkosírás: | 2/94 | 9. felderítés: | 23/22 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 7/58 | 11. teológia: | 86/56 (+43%) | 12. taumaturgia: | 53/42 (+40%) |
13. szerencsejáték: | 2/89 (+11%) | 14. versengés: | 10/3 (+45%) | 15. harcművészetek: | 7/34 |
16. zene: | 1/22 | 17. szörnyismeret: | 14/49 | 18. pszi: | 8/97 (+9%) |
19. zárnyitás: | 28/1 (+1364%) | 20. vadászat: | 10/73 | 21. bányászat: | 13/12 (+34%) |
22. úszás: | 3/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 36 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 16) |
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
2.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 300 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát). |
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
9 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sötét ital (#284) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
83 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | |||
10 | drótszőr (#37) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | óndarab (#85) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | törpe bakancs (#475) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | |||
3 | trikornis szarv (#198) |