312. forduló, 314. forduló, Mr. Elem-Elek összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 4. 15h:14'
EZ A 629. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
630. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1666
SZÁMLA : XXXX

MR. ELEM-ELEK KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,25] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 700 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 fűzött kagylósort (100 arany).
A 14. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 gyémántsisakot (500 arany), 100 madártollat (240 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+50 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Közös Tudatod ereje a kasztroplanáris uralomban is megmutatkozik. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy quwarg nagymester nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 646.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

ba 393 395 nem támadod a 393. szörnyet a 395. szörnyet
BA 393 parancs tárolva. BA 395 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

hu 291 hulladék: 291
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: balkezes gyűrű (184,32)-> (kudarc), bíbor erőöv (183,31)-> (kudarc), ezüst papi karkötő (184,32)-> (kudarc), Mágikus Koponya (183,31)-> (100 ap), tyrex csont (183,31)-> (30 ap), umbatari karkötő (184,32)-> (40 ap), összesen 170 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 631.]

vv 19 70 elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 629.]
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(187,25) quwarg nagymesterek (#214)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 127 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vortexmágus jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 129 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a vortexmágus bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 150 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 406, gyógyulás: 80, összesen: -326 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.)
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 675 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Á a vas dobónyíl. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 7 sallank nyíl, 6 vashegyű nyíl, 3 téfea-agy, 1 aranylánc, 1 tyrex csont.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Tisztítótűz, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 3 Tisztítótűz, 2 A bajnok manifesztációja. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Aranyeső, 2 Vérfürdető magszim, 1 Szerencsejáték. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Aranyeső, 1 Orbitális mackósajt, 1 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 675 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 52 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 675 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [60 pontot használtál fel, van még 569.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 519.]

m 1 3 5 mozogsz északkeletre, délkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,25] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,26] A bozótost ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy purifikátor császár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,27] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Baghar korbácsával súrolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 39, gyógyulás: 129, összesen: +90 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ubuk dobónyíl és egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-7 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 7, gyógyulás: 31, összesen: +24 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 11, gyógyulás: 33, összesen: +22 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Notermanthi támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi bal karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Notermanthi jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 3960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 30, gyógyulás: 54, összesen: +24 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 19 ugh méreg, egy nagy vaspajzs [nagy vaspajzs ládikóba-> (183,31)-> 22 arany, -2 ÉP] és 12 arany. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ferro Fist lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Baghar korbácsával súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Több marást ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 22, gyógyulás: 97, összesen: +75 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy kopasz, csillogó szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy medvebőr övet, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kentaurusz trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. (letapogatás: Maitreya Mahagatta ) Otthagyod a másik kalandozót.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [86 pontot használtál fel, van még 433.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(187,25) quwarg nagymesterek (#214), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, 33. jellempróba, művészi porolit (#720)
(187,27) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, 41. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), művészi porolit (#720), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), qwarg rohamosztagosok (#242), egy elf nő
(188,26) purifikátor császár (#393), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 44. jellempróba, művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 423.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 373.]

m 1 4 7 mozogsz északkeletre, délre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy norpadolótika közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika bal középső lábát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával súrolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 43, gyógyulás: 46, összesen: +3 ÉP}

Látsz egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillagbozótost. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ferro Fist előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy kopasz, csillogó szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy medvebőr övet, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kentaurusz trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. (letapogatás: Maitreya Mahagatta ) Továbbmész.

(Továbbmész...) [187,28] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 54, gyógyulás: 40, összesen: -14 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP] és 2 ubuk dobónyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával súrolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 33, gyógyulás: 132, összesen: +99 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Notermanthi jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Notermanthi testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pszi kő. 3960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 16, gyógyulás: 54, összesen: +38 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 49 arany, egy optiri agysisak, egy aranytű és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fokhagymát. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [186,27] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Maitreya Mahagatta vigyorog kajánul. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával eltalálod az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 8, gyógyulás: 45, összesen: +37 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [96 pontot használtál fel, van még 277.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+401 varázspont, -803 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 277.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +541 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 277.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[185,27] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Utad során felfedezel egy korongfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán FéNYeS NaP vigyorog kajánul. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [184,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy pordémon lábát masszírozza. Látsz egy Chara-din monolitját.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Emella a Bombázó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 241.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[182,27] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (666. épület.). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 229.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [500 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit köveket, szeretettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet, hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!

6 4 1
7 5 2
3
8
14
17
9 13
11 16
10 15
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét északra 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

v 181 182 31 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(183,28) kristálypalota (#401), Leah oltár, művészi porolit (#720)
(184,28) Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(185,27) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 42. jellempróba
(186,27) Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, művészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184)
(187,27) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, 41. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), művészi porolit (#720), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), qwarg rohamosztagosok (#242), egy elf nő, norpadolótika (#226)
(187,28) Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[182,31] Lakott területre érkeztél.

Van itt egy tolvajcéh (699. épület.).
[-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 214.]

kld 4 küldetés végrehajtása 4
Egy darabig figyeled a tolvajcéh ajtaját, de mivel egyáltalán nem volt forgalom, csak Részeges Jaemi távozását láttad az épületből, úgy döntesz, most akcióba léphetsz. A külső ajtó zárját pillanatok alatt sikerül kinyitni: mintha be se lett volna zárva. A folyosó - na meg az egész épület - kísértetiesen sötét és néma. Pár lépést teszel csupán, amikor a harmadik érzéked veszélyt sugall. Hamar felfedezed a csapdát, ami egy nyílvesszőt lő ki az illetéktelen behatolókra, ezután már nem is olyan könnyű kikerülni. A folyosón további két csapda vár, egy verem, mely akkor nyílik ki, ha rossz helyre teszed a lábad, illetve egy háló, mely akkor hullik le a mennyezetről, ha keresztezed a földfelszín közelében lévő mágikus sugarat. A csarnok üres, viszont túlsó végében két további ajtót fedezel fel. Az első egy piciny szobába vezet, melynek egyik oldalát teljes egészében egy kandalló foglalja el. A vele szemben lévő falon egy polc áll, iratokkal megtöltve. Találomra kezedbe veszel párat: megbízó leveleket tartalmaznak, annak minden adatával együtt. Érzed, hogy jó helyen jársz, ezért tovább keresgélsz. Eltelik pár hosszú perc, mire kezedbe akad a Limonerr-akta. Remegő kézzel tanulmányozod át. A következő sor teljesen megdöbbent: "Megbízó: Lamoro Homoryb". Itt a bizonyíték Hamran gróf ártatlanságára, ez az, amivel Fürge Menyét elé állhatsz. Limonerrt ugyan a Sikátorok Fényessége Klán valamelyik embere ölte meg, de nem az ártatlanul börtönbe csukott gróf megbízásából. Már csak szembesíteni kell a klán főnökét a kiderített tényekkel. Eltünteted nyomaid, majd a csapdákat körültekintően kikerülve távozol, mielőtt bárki felfedezhetné, mit is tettél. [40 pontot használtál fel, van még 174.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

be 699 bemész a 699. épületbe
Lassan megközelíted a tolvajcéh bejáratát, majd az öklöddel benyomod a tölgyfaajtót. Egy körülbelül harminc láb hosszú folyosóra jutsz, melynek végében egy másik ajtót pillantasz meg. Részeges Jaemi dülöngélve áll fel a földről jöttödre, úgy néz ki állapota megint hű nevéhez. Aztán jó szolgához méltón bevezet a folyosóvégi díszes csarnokba. A klán főnöke, Fürge Menyét már vár rád. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Hallva, hogy megcsináltad, amit kért, elvigyorodik. De csak egy pillanatra, a következő pillanatban arca már újra komoly, mint ahogy egy tolvajklán vezetőjéhez illik. [1000 tapasztalati pontot kaptál.]
- Szóval kiderítettél mindent? Persze ez már nem változtat semmin, a grófot tegnap hajnalban kivégezték. Remélem ez az eset is rávilágított arra, milyenek a klánon belüli titoktartási szabályok. Hamran gróf jó ügyfelünk volt, sajnálatos a halála, de megmentése érdekében nem tehettünk semmit. Első az üzlet, és az életben maradásával járó haszon nem tűnt annyira jelentősnek, hogy közbelépjünk. Csupán arra voltam kíváncsi, te mennyire vagy tehetséges, és ez ki is derült. Azonban szükség lesz még egy próbára. Ha ezt teljesíted, megkapod klánunk jelvényét, és igazi taggá válhatsz. A közeli dombokban, van egy pince, melynek feltérképezése igazi kihívást jelenthet számodra. Rajzold le az egyes termek és folyosók elhelyezkedését - de az összes helyiségét ám! -, utána gyere vissza ide. Látni akarom, mit alkottál!
A 117. labirintus bejáratát innen nyugatra 15, északra 6 mérföldre találod. Most már mindent tudsz, ideje menni! Részeges Jaemi az ajtóig kísér, majd sietősen, szinte kihajít az utcára. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. BP: viselkedésed: 90
Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 204 arannyal tartozol a kincstárnak. - Ezt kapod tőlem, nem aranyat! - üvöltöd, ahogy az adószedőre rohansz. Látszik, hogy fel van készülve az ilyen eshetőségre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 19 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az adószedő fejét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az adószedő girbe-gurba lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod az adószedő csapzott fülét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 16 aranyat. 3042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 45, gyógyulás: 46, összesen: +1 ÉP}

Miután végeztél ellenfeleddel, hirtelen egy komor alak materializálódik előtted látszólag a semmiből. Ruházata viharvert, felszerelését nagyhatalmú relikviák alkotják, mellkasán a koronára fonódó kígyó jele látható. Egy kalandozó! Nyilván a Korona Bajnokainak egyikével hozott össze a balsorsod. Félelmetes látogatód varázsszavakat dörögve feléd int, majd egy mágiatörés varázslatot dob rád. (szerencsére nem hatott rád.) Még hallod a hangját, amint ezt mondja: Ne húzz ujjat Alanor törvényes Uralkodójával! Majd egyszerűen szertefoszlik a levegőben. Gyorsan eltünteted a tetemet. Még jó, hogy ennyivel megúsztad. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-8 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 8, 29.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 164 pontod maradt, ebből a következő körre 164 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 618 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŰZÖTT KAGYLÓSOR (1493. TÁRGY)
A tenger kis páncélosai, a csigák és a kagylók némelyike igencsak különleges. Színesek, fura tapintásúak és alakúak, meglepően könnyűek, vagy igencsak nehezek, és mindemellett megszámlálhatatlan sokaságban élnek a vizek mélyén. A ryuku gyöngyhalászok persze nem csak a húsukért, vagy a szépségükért gyűjtik őket, hisz ők pontosan tudják, melyik faj miféle, alig érzékelhető "erőt" hordoz magában. Ha összeakadsz egy idős kagylóvadásszal, jó pénzért biztosan összeállít majd neked egy ilyen kagylósort, amit aztán nyakláncként KF-elhetsz. S hogy miért érdemes ezt megtenned? Egy-egy kagyló csak apró varázserőt képvisel, de egy egész sorozat képes a támadásodat 10-zel növelni. Ha tengeren hajózol, megérezheted a fűzött kagylósor azon képességeit is, melyekhez a víz közelsége szükséges: ilyenkor +10 sebzést is kapsz. Viseléséhez legalább 30. tapasztalati szint szükséges.

KARAKTERLAP

Mr. Elem-Elek, egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 795. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 29 (35) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 104 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 29 Védekezés: 84 Menekülés: 60 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 30 (49) Életpont: 551/544 Jellem: gonosz (596) Tul. pont: 4
Szerencse: 41 (52) Varázspont: 740/321 Pénz: 682 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/19 Pszi pont: 75/-2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 1859 szörnyet (14 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 39939 TP-t kaptál. Jelenleg 1506369 TP-d van. A következő szinthez még 193631 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Blounther apó, taalru. A 308. fordulódban 7124 arany került a bankszámládra. 7302 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 3/10 szúrófegyverek: 2/15
vágófegyverek: 16/39 ütőfegyverek: 32/13 (+13%) lőfegyverek: 29/5 (+7%)
dobófegyverek: 10/45

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/18 (+16%) 2. nyomkövetés: 72/98 (+37%) 3. lopás: 32/17 (-200%)
4. mászás: 6/21 5. csapdakészítés: 22/40 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/82 (+11%)
7. gyógyítás: 34/69 8. titkosírás: 2/94 9. felderítés: 22/98 (+6%)
10. szörnyidomítás: 7/58 11. teológia: 86/13 (+44%) 12. taumaturgia: 53/2 (+63%)
13. szerencsejáték: 2/78 (+11%) 14. versengés: 9/58 (+45%) 15. harcművészetek: 7/34
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 14/49 (+25%) 18. pszi: 8/88 (+9%)
19. zárnyitás: 14/37 20. vadászat: 10/73 21. bányászat: 12/78
22. úszás: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 36 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234)
Barátságosság (aktív: 15, max: 16)
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
2.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 300 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát).
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bíbor erőöv (#291) 2 ezüst papi karkötő (#308)
3 galachmit (#310) 2 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
7 kaja (#2) 1 Mágikus Koponya (#279) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 sötét ital (#284) 8 spiritusz (#170)
1 tyrex csont (#280) 1 umbatari karkötő (#278) 3 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű nyíl (#176) 1 zangrozi csizma (#451) 12 madártoll (#112)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 1 aranytű (#272) 8 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 1 optiri agysisak (#315)
1 pszi kő (#248) 3 ubuk dobónyíl (#138) 19 ugh méreg (#166)
3 vasérc (#152) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,31) tolvajcéh (#699), adószedő (#234)

Üzenet küldése a karakternek