Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 13. 15h:11' EZ A 464. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD 465. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 168 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1589 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat |
t 213 | támadod a 213. szörnyet |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
kf 1322 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 5, gyógyulás: 39, összesen: +34 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [203,87] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
(Továbbmész...) [204,88] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az ekharion bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 14, gyógyulás: 41, összesen: +27 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 8 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 18, gyógyulás: 79, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [205,90] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 32, gyógyulás: 102, összesen: +70 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 tyrex csontot. 1283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 51, gyógyulás: 52, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [205,91] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a trikornis herceg bal oldalát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a trikornis herceg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Patájával a trikornis herceg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 3 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 51, gyógyulás: 69, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [206,93] Az erdőt dombvidék váltja fel.
(Továbbmész...) [206,94] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a hegyi góliát bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a hegyi góliát testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 41, gyógyulás: 51, összesen: +10 ÉP}
im 3 1 | imádkozol |
im 3 1 | imádkozol |
im 2 3 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a hordóagyú mameluk bal oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 30 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 28, gyógyulás: 37, összesen: +9 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát bokáját. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát jobb lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a hegyi góliát fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 34, gyógyulás: 35, összesen: +1 ÉP}
szk 244 | keresed a 244. szörnyet |
in 2056 213 192 | leírod a 2056. kalandozónak a 213. szörnyet a 192. tárgyat |
in 2056 107 279 | leírod a 2056. kalandozónak a 107. szörnyet a 279. tárgyat |
in 2056 236 350 | leírod a 2056. kalandozónak a 236. szörnyet a 350. tárgyat |
in 2056 212 475 | leírod a 2056. kalandozónak a 212. szörnyet a 475. tárgyat |
in 2056 207 438 | leírod a 2056. kalandozónak a 207. szörnyet a 438. tárgyat |
in 2056 161 285 | leírod a 2056. kalandozónak a 161. szörnyet a 285. tárgyat |
in 2056 127 318 | leírod a 2056. kalandozónak a 127. szörnyet a 318. tárgyat |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY) Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT) A lélek védelme a következő táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül. |
SZOPÓGÖDÖR ELTÖRLÉSE (173. VARÁZSLAT) Tűrhetetlen, hogy ártatlan kalandozók esnek áldozatul a titokzatos erők által telepített gonosz szopógödröknek. Most végre kezedben van a megoldás kulcsa! Mindössze a V 173 parancsot kell kiadnod 30 VP-ért és 10 TVP-ért, és 3 isteni könnycsepp elpöttyintésével mindörökre eltemeted a szopógödröt. Talán, ha hosszú és áldozatos munkát végzel, idővel teljesen eltűnhetnek Ghalláról a szopógödrök és velük együtt a szopókövek. |
Erő: | 42 (68) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 43 (49) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 31 (32) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 38 % | Életkor: | 44/51 év |
Egészség: | 34 (41) | Életpont: | 435/635 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 54 (62) | Varázspont: | 761/186 | Pénz: | 2984 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 155/317 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/94 | ökölvívás: | 18/78 (+21%) | szúrófegyverek: | 31/76 (+5%) |
vágófegyverek: | 20/70 (+4%) | ütőfegyverek: | 8/57 | lőfegyverek: | 12/47 (+12%) |
dobófegyverek: | 28/17 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << óriásölő (#528) (190%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/86 | 2. nyomkövetés: | 63/86 (+19%) | 3. lopás: | 1/109 |
4. mászás: | 16/82 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 18/82 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/0 |
7. gyógyítás: | 64/91 | 8. titkosírás: | 2/11 | 9. felderítés: | 13/25 |
10. szörnyidomítás: | 3/99 | 11. teológia: | 78/90 (+38%) | 12. taumaturgia: | 40/50 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 5/72 | 14. versengés: | 8/85 | 15. harcművészetek: | 12/82 |
16. zene: | 15/56 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 13/23 (+20%) | 18. pszi: | 21/27 (+2%) |
19. zárnyitás: | 1/14 | 20. vadászat: | 16/11 | 21. bányászat: | 31/98 (+14%) |
22. úszás: | 9/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
gonoszok (#988), adószedő (#234), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | férfiak (#998) | Tharr haragja (#145) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
Tharr haragja (#145) | >> | ongóliant (#159) | puha ütés (#60) | >> | norpadolótika (#226) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
tűzeső (#61) | >> | taalru (#249) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | Tharr haragja (#145) | >> | ősdentor (#282) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Tguarkhan (#212) | Tharr haragja (#145) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | puha ütés (#60) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
Tharr haragja (#145) | >> | átokmurgattyú (#225) | Tharr haragja (#145) | >> | nanda (#224) | |
Tharr haragja (#145) | >> | woorgard (#231) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | tompítás (#40) | >> | Blounther apó (#972) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
varázsvédelem (#34) | >> | taalru (#249) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | |
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! |
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XV. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | madártoll (#112) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
155 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kavadu iszák (#25) | 8 | mérgezett tüske (#23) | |||
5 | óndarab (#85) | 3 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 3 | trikornis szarv (#198) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) |