311. forduló, 313. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 16. 9h:05'
EZ A 727. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
728. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


44 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,37] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 800 tapasztalati pontot. Syd átadott neked a 28. napon 10 TU-t. Syd átadott neked a 29. napon 8 TU-t.
Nantosvelta, amikor összefutottatok, adott neked egy fekete bőrcsizmát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 443.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 5. KP: használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 403.]

* 7. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az ezoterikus mardel kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+78 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 323.]

* 8. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 10. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kpk 10 kezd. parancs kivétele: 10
V 19 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kpk 9 kezd. parancs kivétele: 9
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
H 504 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

ek 500 30 t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 27 TU-t A tudati térben már 3622 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 318.]
[A parancs tárolásra került.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tigroszlánt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy tigroszlán van - állapítod meg a nyomokból. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a tigroszlán. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 300.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Megkezdődik a tigroszlán tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 20 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 280.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[169,36] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy kihívás tornyát. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [170,36] Továbbra is síkságon vagy. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy sebesült ősdentor. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. (ld. enc.) Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 244.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 244.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[172,35] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.


(Továbbmész...) [173,34] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku csapásvezető közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 111 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+81 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [174,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Még semmi! Azért nem adod fel. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt!
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet.


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+79 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [136 pontot használtál fel, van még 108.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 108.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[175,33] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák jobb vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a szutykos remák testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) Vasalt bunkóval megütöd a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szutykos remák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy trikornis herceg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [176,32] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 16 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 50, gyógyulás: 7, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+75 életerő.) Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [177,31] A bozótos terep átvált hegyvidékre.

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [76 pontot használtál fel, van még 32.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 2. tárgyat az 535. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót NépekMindenSzigete részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 kaját NépekMindenSzigete részére. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [10 pontot használtál fel, van még 17.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 7 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 29, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 453 pontot. A következő körben tehát 460 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSDENTOR (282. SZÖRNY)
Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető.

KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges!

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

Erő: 35 Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 37 Menekülés: 40 % Életkor: 109/109 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 279/186 Jellem: semleges Tul. pont: -12
Szerencse: 34 (35) Varázspont: 761/578 Pénz: 5210 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/-4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2191 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3592 TP-t kaptál. Jelenleg 364306 TP-d van. A következő szinthez még 85694 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 304. fordulódban 5827 arany került a bankszámládra. 6060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 17/82 (+3%)
vágófegyverek: 20/89 (+1%) ütőfegyverek: *27/101 lőfegyverek: 27/83
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/89 (+20%) 2. nyomkövetés: 82/3 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/0 5. csapdakészítés: 32/13 (+18%) 6. csapdaészlelés: 4/41
7. gyógyítás: 34/37 (+120%) 8. titkosírás: 13/71 9. felderítés: 32/6 (+2%)
10. szörnyidomítás: 13/79 (+20%) 11. teológia: 47/89 (+11%) 12. taumaturgia: 39/19 (+1%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 25/8 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/49
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 12/43 18. bányászat: 17/48
19. úszás: 17/80 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 3622. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 176.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 7 kaja (#2) 1 szeksztáns (#32)
1 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 remák szív (#264) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(56,-22) ezoterikus mardel (#184), tigroszlán (#43)
(58,-23) 38. jellempróba, oltár, ősdentor (#282)
(59,-23) kristálypalota (#401), 21. jellempróba
(60,-24) bávatag golombár (#165)
(61,-25) ryuku csapásvezető (#778), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 21. jellempróba
(62,-25) tavacska, sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720), oltár
(63,-26) szutykos remákok (#191), trikornis herceg (#261)
(64,-27) Dornodon oltár, áeratikus hasnyák (#243)
(65,-28) Tharr oltár, vaskohó (#155)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek