310. forduló, 312. forduló, Bon-less összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 12. 9h:48'
EZ A 626. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
627. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3530
SZÁMLA : XXXX

BON-LESS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,35] koordinátán.
Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 854. hetének nyerőszámai: 2, 23, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kronotapír nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 170 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronotapír bal vállát. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a kronotapír testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 57, gyógyulás: 5, összesen: -52 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 643.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 842. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 643.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 639.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 637.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 637.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 635.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 633.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 629.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Beizzik a turbómágia. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 627.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 617.]

* 7. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 612.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]

ek 40 6 t. energia kisütése: 40 6
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

v 96 184 32 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,35) kronotapír (#286)

[184,32] Lakott területre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 598.]

tps 999 TVP spórolása: 598 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 598 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [598 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 600 TVP elővétele: 600 pontért
Felszabadítottunk neked 598 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 4 pirkit. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 568.]

tpf 999 TVP elővétele: 999 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 568.]
[0 pontot használtál fel, van még 568.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[183,31] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat királyi őrjáratos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 168 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a királyi őrjáratos testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a királyi őrjáratos bal lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) A 12 királyi őrjáratos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a királyi őrjáratos fejét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a királyi őrjáratos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nem vagy felkészülve az 5 királyi őrjáratos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (5 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Az 5 királyi őrjáratos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 tanulmánytekercs (ld. enc.). 10800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; 1100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1608, sebződés: 220, gyógyulás: 4, összesen: -216 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 556.]

ve 97 16 megveszed a 97. tárgyat 16
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 16 rákpáncélt. 96 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[182,32] Még mindig a városban vagy.

Látsz egy templomot. Elenios hívői építették. Megpillantasz egy nagyon csicsás, csavarozott tornyokkal ékesített palotát! A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől. [MEGJEGYZÉS: ez az épület egyike azon kevés dolgoknak a játékban, amelyek korlátozás alá esnek: ha tizennyolc évnél fiatalabb vagy (nem a karaktered, hanem TE!), kérjük, ne használd a BE parancsot.] (636. épület.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,35] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronotapír. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 156 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronotapír testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a kronotapír testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 52, gyógyulás: 92, összesen: +40 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Találsz egy kihívás tornyát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
[24 pontot használtál fel, van még 521.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy részeg kalandozó feltrancsírozása a feladat.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1477 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gyémántgyúró Throfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy degradátor. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 324 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimlóptrippók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Meglóbálod a vaskampót, és beakasztod a féreg egyik hornyába. Hosszasan gyüsztölöd, majd felkapaszkodsz a szörny oldalán, és diadalmasan meglovagolod. Gyí, paci! 1080 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy ongóliantot.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3157 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 34, gyógyulás: 68, összesen: +34 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Raia szent lovagja. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy görgőte. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 540 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roókzorjiuscérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre, hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen életforma tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói tapasztalatod, rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít abban, hogy rájöjj, melyek a Thargodan létfontosságú szervei, és hogyan kell őket gyógyítani. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). 1620 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve ongóliant tombolás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 mithril kesztyű. Ezenkívül különleges kegyben részesülsz: jogot kaptál arra, hogy teljesítsd a kihívás tornyának két különleges szintjét, a csak szörnyekből álló próbasort (BE 502 6), ill. a csak szakértelempróbákból állót (BE 502 7), persze a torony eddigi szabályai szerint. A belépő mindkét próbára 20 arany és 60 TVP-t igényel. 8640 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van még 461.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

kt 108 5 elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 nyílvesszőt. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 441.]

vv 209 161 elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 439.]

v 6 999 28 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 434.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[200,35] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 10, gyógyulás: 174, összesen: +164 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [200,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő norpadolótika nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika jobb oldalát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Továbbmész...) [200,37] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo sámán közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán nyakát. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 23, gyógyulás: 36, összesen: +13 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 398.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[200,38] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,39] Tovább barangolsz a fák között.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,40] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 362.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[201,41] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,42] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 310.]

id 240 150 idomítod a 240. szörnyet 150 pontért
Nekikezdesz a sivatagi doareg idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 226 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [74 pontot használtál fel, van még 236.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 2222 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 136.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 1. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2009. év 12. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 131.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 130.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 6. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 100.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 13, 26.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját nyel le a spagulár. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 100 pontod maradt, ebből a következő körre 100 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 552 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY)
Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad!

TANULMÁNYTEKERCS (1571. TÁRGY)
A királyi őrgárda mágusainak is szükséges néha meglátogatni egy-egy varázslótornyot. Néha azért, hogy új varázslatot tanuljanak meg, néha pedig azért, mert valamelyik küldetésük során az ellenfeleik elfeledtették velük némely varázslatukat. Borax elit harcosokból álló alakulata pedig nem engedheti meg magának, hogy felkészületlen legyen. Ezt a király is elismeri és támogatja, ezért az őrgárda mágusai ezen irat felmutatásával ingyen oktatásban részesülnek a városok varázslótornyaiban. Sajnos a papír csak egyszeri alkalomra szól, de azért érdemes lesz felhasználnod - ugyanis legújabb szerzeményeddel e helyeken elég szép összeget takaríthatsz meg. Egyetlen korlát van csak, ami kiterjed a tanulmánytekercsre, 10 ezer aranyba kerülő, illetve annál értékesebb varázslatra nem válthatod be (illetve a kőtorony mágiapontból megvehető varázslataira sem). Természetesen a tárgy hatalma csak a királyság varázslótornyaira terjed ki, a Sötét Földön vagy a ryukuknál (vagy egyéb más civilizációjú helyeken) hiába is mutogatnád, nem kapnál kedvezményt.
A tanulmánytekercset automatikusan felhasználod a következő varázslatvásárlásnál, ha az megfelel az imént felsorolt feltételnek. A tárgy nem átadható, nem átruházható.

ONGÓLIANT TOMBOLÁS (146. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az ongóliant tombolás hatására valóban majdnem olyan félelmetes leszel, mint egy ongóliant: a harc minden körében eggyel több támadást fogsz leadni, mint egyébként (még a lőfegyverrel is), kivéve, ha ököllel harcolsz. Ezenkívül a harc időtartamára kapsz +3 támadást és minden ütésedre +2 sebzést (tehát ha négyszer támadsz egy fegyverrel, az +8 sebzést jelent.) Az ongóliant tombolás komoly terhelésnek veti alá a szervezetet: minden alkalommal, amikor használod, a tested két évet öregszik. A varázslat elmondása 40 VP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp és egy tankány karom.

KARAKTERLAP

Bon-less, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 48 (57) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 42 (50) Támadás: 52 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 41 (55) Védekezés: 103 Menekülés: 30 % Életkor: 170/210 év
Egészség: 39 (51) Életpont: 660/983 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (73) Varázspont: 1342/1249 Pénz: 25336 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 158/120 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 15
Eddig összesen 3222 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43884 TP-t kaptál. Jelenleg 4668038 TP-d van. A következő szinthez még 331962 TP szükséges. Trófeáid: királyi palotaőr, kisebb quwarg isten, triklem drakolder. A 303. fordulódban 10955 arany került a bankszámládra. 11393 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/82 ökölvívás: 2/4 szúrófegyverek: 39/73 (+2%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 23/55 (+12%) lőfegyverek: 6/28
dobófegyverek: 33/56 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) << vámpírölő (#951)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/21 (+11%) 2. nyomkövetés: 119/30 (+42%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/21 (+5%) 5. csapdakészítés: 19/10 6. csapdaészlelés: 17/35
7. gyógyítás: 40/4 (+5%) 8. titkosírás: 16/68 9. felderítés: 26/32
10. szörnyidomítás: 12/9 (+91%) 11. teológia: 96/33 (+23%) 12. taumaturgia: 108/50 (+3%)
13. szerencsejáték: 3/35 14. versengés: 21/62 15. szörnyismeret: 33/50 (+34%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 12/5
19. vitalitás: 2/30 20. bányászat: 28/75 21. úszás: 5/41
22. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,2,3) szürkeáll. aktiv (#71)
láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
szemmelverés (#137) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse II (#24) tárgyvédelem (#178)
mentális pajzs (#72) varázsenergia (#161) áldomás (#6) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
Asylux csapdája (#233), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámsújtás (#89) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
Asylux csapdája (#233) >> kultúrmasztodon (#227) villámsújtás (#89) >> átokmurgattyú (#225)
háló (#186) >> szubreális vámpír (#223) háló (#186) >> lidércúr (#252)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) armageddon (#218) >> 33. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 161 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 5 madártoll (#112)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstshuriken (#327)
1 gyöngymangó (#135) 12 isteni könnycsepp (#260) 1 mithril kesztyű (#463)
5 nyílvessző (#108) 16 rákpáncél (#97) 5 sáfránypor (#211)
1 szent jogar (#150) 1 tanulmánytekercs (#1571) 2 varázskő (#305)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,35) kronotapír (#286), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), részeg kalandozó (#187), ongóliant (#159)
(200,35) kristálypalota (#401), 31. jellempróba, manaelementál (#290)
(200,36) bűbájlidérc (#761), Raia rúnaköve, norpadolótika (#226)
(200,37) zoloboo sámánok (#230), Fairlight rúnaköve
(200,38) zoloboo sámánok (#230)
(201,41) márványtorony (#175), 39. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303)
(202,40) kristálypalota (#401), 26. jellempróba
(202,42) kihívás tornya (#502)

Üzenet küldése a karakternek