Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 10. 9h:08' EZ A 626. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD 627. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1666 SZÁMLA : XXXX |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
kb 350 1 | kiveszel a bankból a 350. tárgyat (1 darabot) |
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
kb 1088 531 531 | kiveszel a bankból az 1088. tárgyat (531 darabot) |
kf 1088 1572 1322 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1572. tárggyal az 1322. tárgyat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
vv 19 70 161 | elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 161. varázslatot |
m 3 7 | mozogsz délkeletre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 6, gyógyulás: 32, összesen: +26 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat energiapajzs varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany, egy aranytű és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a Tguarkhan testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és 2 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 40, gyógyulás: 23, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [193,37] A sík vidéket bozótos váltja fel.
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [193,35] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [193,34] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zoloboo sámán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a zoloboo sámán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 29, gyógyulás: 37, összesen: +8 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [191,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dr. Dragon.
(Továbbmész...) [191,31] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath bal lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 45, gyógyulás: 31, összesen: -14 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 7, gyógyulás: 32, összesen: +25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 40, gyógyulás: 125, összesen: +85 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru egyik lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru tigristestét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a taalru póklábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 40 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 3525 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 30, gyógyulás: 53, összesen: +23 ÉP}
Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
v 96 184 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,31] Épületek tűnnek fel. Találsz egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 7800 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát.
kld 3 | küldetés végrehajtása 3 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
im | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kf 531 373 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 373. tárggyal |
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | viselkedésed: 90 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 31 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY) A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY) Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
PUSZTÍTÓ VÉGZET (106. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) A pusztító végzet a sötét halál erősebb változata: ha az ellenfél nem képes ellenállni a mágikus felhőnek, életerejének 50%-át elveszti! A varázslat anyagi komponense egy karbin plazma, elmondása 30 VP-be kerül. |
Erő: | 29 (35) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 35 kg |
Ügyesség: | 28 | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 30 (49) | Életpont: | 551/540 | Jellem: | gonosz (603) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 734/321 | Pénz: | 1185 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 75/-2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/84 | ökölvívás: | 3/10 | szúrófegyverek: | 2/15 |
vágófegyverek: | 16/39 | ütőfegyverek: | 31/85 (+9%) | lőfegyverek: | 28/88 (+7%) |
dobófegyverek: | 10/45 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/70 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 72/43 (+9%) | 3. lopás: | 32/6 (+3%) |
4. mászás: | 6/21 | 5. csapdakészítés: | 22/28 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/71 |
7. gyógyítás: | 34/69 | 8. titkosírás: | 2/94 | 9. felderítés: | 22/86 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 7/58 | 11. teológia: | 85/28 (+1035%) | 12. taumaturgia: | 52/9 (+1023%) |
13. szerencsejáték: | 2/67 | 14. versengés: | 9/13 | 15. harcművészetek: | 7/34 |
16. zene: | 1/22 | 17. szörnyismeret: | 13/99 (+25%) | 18. pszi: | 8/70 (+9%) |
19. zárnyitás: | 14/37 | 20. vadászat: | 10/73 | 21. bányászat: | 12/78 |
22. úszás: | 3/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 36 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 13 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | vámpirizáció (#1) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
2.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 300 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát). |
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 9 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sötét ital (#284) | 20 | spiritusz (#170) | 2 | esszenciakristály (#350) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
314 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hósárkánybőr csizma (#1088) | 1 | lidérckorona (#531) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 22 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |